Wat zegt dat nou dat het hier 12 uur is, dan is het toch nog lang niet over 14 oktober toch..quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nah, nog 12 minuten, ik ga zo buiten staan
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:53 schreef Arsenius het volgende:
Aangezien er werd gechanneled dat ze Bij Alabama in het zuidelijk halfrond gingen rondhangen en dat toevallig in zuid afrika ligt en zuid afrika dezelfde tijd heeft als in NL. het is daar ook rond 12 uur nu.
Als er niks gebeurt daar of hier tot 1 uur ga ik lekker maffen
Hey Donker lichtquote:
bronquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:59 schreef Joe. het volgende:
OMG, er is net bij Vlaardingen een vel licht in de lucht gezien!!!!!
ja ofniet, tis niet alsof de federation heeft afgesproken dat ze om 0:00 nederlandse tijd gaan landenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:03 schreef starla het volgende:
Maarreuh....is het niet erg arrogant om er vanuit te gaan dat ze 14 oktober om 0.00 Nederlandse tijd komen?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:03 schreef starla het volgende:
Maarreuh....is het niet erg arrogant om er vanuit te gaan dat ze 14 oktober om 0.00 Nederlandse tijd komen?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:53 schreef Arsenius het volgende:
Aangezien er werd gechanneled dat ze Bij Alabama in het zuidelijk halfrond gingen rondhangen en dat toevallig in zuid afrika ligt en zuid afrika dezelfde tijd heeft als in NL. het is daar ook rond 12 uur nu.
Als er niks gebeurt daar of hier tot 1 uur ga ik lekker maffen
http://www.taranakivista.co.nz/index.php?page=live-picturequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:04 schreef Dejannn het volgende:
Iemand een live-webcam van de Tafelberg?kan er alleen eentje vinden die een paar uur achter loopt
Mijn grote voorbeeld. Met z'n jazz op de achtergrond.quote:
Zo bewolkt, je ziet geen flikker...euh alien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
http://www.taranakivista.co.nz/index.php?page=live-picture
Alien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm, niks te zienAnticlimax. Ik ga film kijken
Nope, Fightclubquote:
OEOEOEOEE LACHUH!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wie is hier nou een mongool jij dacht dat het echt zo was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga lekker buiten spelen met poppen in je wiegje ofzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt de mensen lichtpuntjes beloofd, en nou ga jij ook zelf maar lichtpuntjes regelen!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal sipjes omdatie gerickrolled is aahwquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga lekker buiten spelen met poppen in je wiegje ofzo
Rickroll fans zijn gay..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Helemaal sipjes omdatie gerickrolled is aahw
Ja die is al 6x gepost inmiddels ja. Thank you captain obvious.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:06 schreef DahaKa het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_2008_is_de_dag.html
TS: volgens mij hoor je niet thuis in dit topic Leannequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:05 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal
ik ben Lean en ik geloof niks van aliens.
with lovequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:23 schreef DahaKa het volgende:
hoi! njaa, 1 bakkie dan. sommige mensen snappen het echt niet helemaal.
Kijk deze dan maar eens: Disclosure Projectquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:05 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal
ik ben Lean en ik geloof niks van aliens.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:12 schreef starla het volgende:
Dat lichtpuntje? For the record...New York heeft 4 vliegvelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |