abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:06:53 #251
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_62328893
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:03 schreef Arsenius het volgende:
Ik heb de laatste dagen naar de hemel getuurd maaruh. Het blijft verdomde stil, helemaal geen vreemde objecten of wat.

Ik begin er nou een hard hoofd in te krijgen, hoe heb ik eraan kunnen twijfelen..

Aliens.. nooit in my lifetime..
Je moet er ook open voor staan

*Hosselcopter*
pi_62329160
Stond ik ook! Ik weet zeker dat ze zeggen op 15 Oktober.. tsja ze komen waarschijnlijk op een andere datum. Begint het verhaaltje van voren af aan.
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:25:45 #253
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_62329251
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:21 schreef Arsenius het volgende:
Stond ik ook! Ik weet zeker dat ze zeggen op 15 Oktober.. tsja ze komen waarschijnlijk op een andere datum. Begint het verhaaltje van voren af aan.
in de jaren 70 zouden ze ook zogenaamd al een paar keer gekomen moeten zijn
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_62333674
En dan gaan we zeker allemaal dood?
pi_62333944
Mag ik de mensen die hier al op 15 okt 2008 0:01 al beginnen te posten dat er "weer niks gebeurt is" alvast preventief uitlachen?

Niet vanwege het hele "aliens komen landen ja/nee" verhaal, maar vanwege het gebrek aan basiskennis over tijdzones op de wereld.
pi_62334229
quote:
Skeptics often ask why UFO sightings seem to take place only in remote locations instead of on busy city streets. Perhaps ET knows what earthlings have in mind when it lands.
http://www.popularmechani(...)/1283081.html?page=1
Maar nu gaan ze het dus wel durven? Ben benieuwd.

Kijk ik wel de andere kant op..
quote:
On October 5, 1982, Dr. Brain T. Clifford of the Pentagon announced at a press conference ("The Star", New York, Oct. 5, 1982) that contact between U.S. citizens and extra-terrestrials or their vehicles is strictly illegal.
http://www.shellac.org/slu/sluetlaw.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_62337981
quote:
It's Already Happening!! UFO-flyovers gemeld uit geheel Nederland en België

Geplaatst: 12-10-2008 om 17:30 uur | 4278 bekeken | .: Agenda etc :. | www.NIBURU.NL | Print

Uit geheel Nederland en België krijgen we constant meldingen binnen van groepen objecten die van formatie veranderen en wegschieten. Het is onmogelijk om nog de plaatsen te gaan vermelden waar dit zich allemaal heeft afgespeeld. Ook verbluffende persoonlijke nieuwe contacten blijven binnenkomen die allemaal aangeven dat het Universum ingrijpt. Realiseert U zich dat dit zich wereldwijd aan het openbaren is. Het betekent dat wij de afzonderlijke meldingen niet allemaal meer kunnen verwerken en publiceren. Helaas hebben we ook niet meer de mogelijkheid om alles te beantwoorden. De ontwikkelingen deze week gaat vele vragen oplossen.

Veel mensen hebben vanmorgen een verandering gevoeld of opgemerkt in energie op de hartchakra en dat bij ons gemeld. Steeds meer komen op ons af en geven aan te ontdekken dat ze paranormale gaves hebben gekregen. Over het algemeen heerst er een gelaten sfeer op straat en steeds meer zeggen hun vertrouwen op in de banken en overheid die de oorzaak zijn van de oncontroleerbare financiële situatie waar we ons op het moment in bevinden. We proberen U zo goed mogelijk op de hoogte te houden over de ontwikkelingen. Als iedereen zoveel mogelijk zijn taak eerst blijft doen kan de maatschappij doordraaien; meer mensen komen na de komende verandering op plekken waar ze zich thuis voelen.

Wij bereiden ons op dit moment voor op de meest actieve en bijzondere week/tijd wat er op ons af gaat komen ten aanzien van het mega-ruimteschip en de UFO-flyovers die inmiddels zijn opgevoerd zoals uit de meldingen en de aantallen bezoekers (rond de 25.000 unieke bezoekers per dag) die op zoek zijn naar informatie.

De laatste dagen krijgen we ook veel meldingen binnen over zware chemtrails besproeiingen. Wij verzekeren U dat wij er alles aan gedaan hebben om deze mensonterende misdaad tegen de burgers onder de aandacht te brengen. Vele klokkenluiders hebben ondervonden wat de gevolgen waren op hun en hun omgeving. Wij weten inmiddels dat er vanaf volgende week iets gaat veranderen waardoor dit tot het verleden gaat behoren.

Redactie

Heeft u een vraag? Discussieer over dit onderwerp op het Niburu Forum.
Bekijk ook onze agenda! Klik hier
Kan iemand dit beamen?
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:38:13 #258
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_62338113
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef Arsenius het volgende:

[..]

Kan iemand dit beamen?
d'r schieten eerder chakra's uit hun reet
*Hosselcopter*
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:46:36 #259
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_62338404
quote:
Vreemde regenbogen

In hetzelfde stuk van Blossom wordt aangegeven op de lucht te letten, omdat er vreemdsoortige regenbogen te zien zullen zijn. Deze zijn vervolgens overal ter wereld opgedoken en ook uit Nederland hebben we hier meerdere meldingen van gekregen. Op 29 september werd omstreeks 8 uur ’s morgens een regenboog gezien die recht omhoog stond. Kaarsrecht.

Hieronder is een foto te zien van een andere opmerkelijke halve regenboog.
_!
*Hosselcopter*
pi_62338418
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:46 schreef Dibble het volgende:

[..]

_!
Beetje fotoshop maar
Zonder wrijving geen glans
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:50:17 #261
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_62338516
quote:
Diamanten

Sinds begin oktober begonnen er ineens op Google Earth vreemde patronen zichtbaar te worden in de vorm van driehoeken, vijfhoeken en tal van andere vormen. In de eerste instantie werd gedacht dat het zou gaan om zogenaamde ‘glitches’, oftewel fouten in de satellietbeelden. Volgens veel mensen in diverse forums, die al sinds het begin van Google Earth het weer volgen via dit programma, zijn deze fouten nooit eerder voorgekomen. Als dit geen interferentie is van buitenaf, kunnen we stellen dat er iets aan de hand is met de satellieten, waardoor de beelden worden verstoord. Zou dit kunnen komen doordat ze last hebben van verhoging van de aarderesonantie?

In de channeling van Blossom die geplaatst werd op 3 oktober, werd weer een nieuwe hint gegeven, namelijk het woord ‘Diamanten’. Het is goed mogelijk dat hiermee werd verwezen naar de hoekige patronen die vanaf toen werden waargenomen op Google Earth. Dit is nu al een week aan de gang. Overigens zijn ze ook op radarbeelden van andere programma's te zien.

Van een medium uit Nederland kregen wij te horen dat al deze verschillende vlakken de hele aarde als puzzelstukjes overlappen en per stuk worden ingestraald. Aanstaande zondag zou dit in zijn geheel moeten zijn afgerond. Dit is nodig om de hele aarde in trilling te verhogen voor het aankomende spektakel.
___!
*Hosselcopter*
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:51:25 #262
126233 patist
fietsen is gezond, eet meer fi
pi_62338556
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef Arsenius het volgende:

[..]

Kan iemand dit beamen?
ik heb geen beamer
Pim Patist Fotografie http://home.casema.nl/pimpatist/
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:35:27 #263
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_62339758
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef Refragmental het volgende:
Mag ik de mensen die hier al op 15 okt 2008 0:01 al beginnen te posten dat er "weer niks gebeurt is" alvast preventief uitlachen?

Niet vanwege het hele "aliens komen landen ja/nee" verhaal, maar vanwege het gebrek aan basiskennis over tijdzones op de wereld.
Alabama Zuid Afrika ligt in dezelfde tijdzone als wij. Dus als daar op 0:01 15 okt niets gebeurt, kunnen we dat wel afschrijven.
Maar ok, mag er om 13:00 15 okt wel gelachen worden?

edit
Oh nu lees ik dit:
quote:
Veel mensen vragen zich af hoe het zit met de verschillende tijdzones die de aarde overlappen, met betrekking tot het begin van 14 oktober. In Blossom’s channeling van 26 september wordt vermeld dat vóór 15 oktober iedereen het ‘lichtschip’ gezien zal hebben over alle uithoeken van de wereld. Het is dan ook de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen dit zullen aanschouwen. En of we er nou klaar voor zijn of niet… ze komen eraan, zeggen ze.
Dus we mogen zelfs al eerder lachen (misschien ;-))
om 13:00 14 okt (gmt+1) gaat de tijd om op GMT+12

[ Bericht 33% gewijzigd door Knarf op 12-10-2008 23:43:04 ]
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_62340449
Lawl. Schopje naar ONZ, maar?
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:10:34 #265
149465 DahaKa
Een duif met brood om zn nek
pi_62340550
?????????????????????????????????????????????
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:20:56 #266
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_62340743
NOG 1 DAG
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_62340814
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:20 schreef GasTurbine het volgende:
NOG 1 DAG
Nog 1 dag voordat er niets gebeurt!
pi_62340895
Kijk naar buiten!!!!!! Ze zijn er!!!!!
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:49:16 #269
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_62341111
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:31 schreef Arsenius het volgende:
Kijk naar buiten!!!!!! Ze zijn er!!!!!
d'r is mist hier
*Hosselcopter*
pi_62341234
Als je het forum van die niburu site leest verbaas ik me er echt over dat mensen hier serieus mee bezig zijn. Waar is dit nou daadwerkelijk op gebaseerd? Een vrouw die via channelen ofzo deze boodschap heeft doorgekregen en daar wordt allerlei vaag bewijs bijgezocht om de woorden kracht bij te zetten. Het lullige is alleen dat na 14okt de datum door iedereen weer vergeten wordt en zich weer opmaakt voor een nieuwe datum. Ik volg het ufo gebeuren al een tijdje maar dit soort dingen maakt het hele gebeuren weer een lacherdje. Ik weet nog goed dat er een vent was die zei 'ik voel dat 1997 een heel belangrijk jaar wordt'. Toen kwam 2000, toen kwaam 2002. In 2000 kwamen ze niet want er was een fout gemaakt door de grieken in de jaartelling zodoende zouden ze 2002 of 2003 komen. Nu is er 14 oktober en als dit weer nix wordt richten ze zich weer op 2012. Alsof aliens die zo ver gevorderd zijn nix beters te doen hebben dan een of ander vaag wijf heel de tijd lastig vallen.
pi_62341323
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:50 schreef Dibble het volgende:

[..]

___!
underground forever baby
  maandag 13 oktober 2008 @ 01:11:29 #272
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62341348
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_62343086
Corresponderend met bijbelprofetieen, zou het best wel eens het Beest kunnen zijn (de Grey aliens) die ons wil gaan voorzien van de Implantaat betaalchips. De kredietcrisis is een onderdeel van dat plannetje.

Openbaringen 13: DE KOMST VAN DE GALACTISCHE FEDERATIE VAN LICHT
1 Toen zag ik uit de zee een beest opkomen. Het had tien horens en zeven koppen; het had een kroon op elke horen, en er stonden godslasterlijke namen op zijn koppen.
2 Het beest dat ik zag leek op een panter, met poten als van een beer en een bek als de muil van een leeuw. De draak droeg zijn kracht en heerschappij en gezag aan het beest over.
3 Een van de koppen van het beest zag eruit alsof hij geslacht was; het was een dodelijke verwonding, maar de wond genas. Vol bewondering ging de hele wereld achter het beest aan.
4 Iedereen aanbad de draak, omdat hij het beest gezag had gegeven. Ook het beest zelf aanbaden ze, met de woorden: ‘Wie is gelijk aan het beest? Wie kan het tegen hem opnemen?’
5 Het beest kon zijn bek gebruiken voor grootspraak en godslasteringen, en dat tweeënveertig maanden lang.
6 Het opende zijn bek en lasterde God, zijn naam en zijn woning en hen die in de hemel wonen.
7 Het mocht de strijd met de heiligen aanbinden en hen overwinnen. Ook kreeg het macht over alle landen en volken, over mensen van elke stam en taal.
8 Alle mensen die op aarde leven zullen het beest aanbidden, iedereen van wie de naam niet vanaf het begin van de wereld in het boek van het leven staat, het boek van het lam dat geslacht is.
9 Wie oren heeft, moet horen.
10 Wie gevangenschap moet verduren, zal in gevangenschap gaan. En wie door het zwaard moet sterven, zal sterven door het zwaard. Hier komt het aan op de standvastigheid en trouw van de heiligen.
11 Toen zag ik een tweede beest, dat opkwam uit de aarde. Het had twee horens, net als een lam, en het sprak als een draak.
12 Voor de ogen van het eerste beest oefende het heel diens macht uit. Het dwong de aarde en alle mensen die erop leefden het eerste beest, dat van zijn dodelijke verwonding genezen was, te aanbidden.
13 Het verrichtte indrukwekkende tekenen, het liet voor de ogen van de mensen zelfs vuur uit de hemel neerdalen op de aarde.
14 Het wist de mensen die op aarde leven te misleiden door de tekenen die het voor de ogen van het eerste beest kon verrichten. Het droeg hun op een beeld te maken voor het beest dat ondanks zijn steekwond toch leefde.
15 Het kreeg de macht om dat beeld leven in te blazen, zodat het beeld van het beest ook kon spreken en ervoor kon zorgen dat iedereen die het beeld niet aanbad, gedood zou worden.
16 Verder liet het bij alle mensen, jong en oud, rijk en arm, slaaf en vrije, een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd.
17 Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.

18 Hier komt het aan op wijsheid. Laat ieder die inzicht heeft het getal van het beest ontcijferen; er wordt een mens mee aangeduid. Het getal is zeshonderdzesenzestig.
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:43:47 #274
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62343162
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:50 schreef Dibble het volgende:

[..]

___!
Sorry maar denken die mensen dat GE live is oid?
pi_62343379
Spannend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')