Mag hopen van wel, als we daar al niet van onder de inruk raken weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Darklight het volgende:
Maar breekt er geen paniek uit als er plotseling een gigantische ufo in de lucht hangt
Ok, maar wanneer zou jij proberen een probleem op te lossen? Als het nog een potentieel probleem is of als het daadwerkelijk een bedreiging is? Ik zou zeggen: Vandaag 6 miljard barbaren elimineren betekend dat je je daar morgen niet meer druk over hoeft te maken...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nogmaals, de ruimte is onmetelijk groot. Plaats genoeg voor iedereen, ook voor het stelletje aardlingen dat nog niet zover geevolueerd is dat het een 'eventueel' gevaar kan vormen voor verder geevolueerde volkeren.
Neuh, ik kan me niet voorstellen dat verder geevolueerde volkeren per sé het enige volk in het universum wil zijn.
Oh, kijk... een UFO... shit, hoop niet dat hierdoor de treinen later gaan rijdenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mag hopen van wel, als we daar al niet van onder de inruk raken weet ik het ook niet meer.
Woon je toevallig in de buurt van Gilze-Rijen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Arsenius het volgende:
Iemand ook opgemerkt dat er meer activiteit is in het nederlandse luchtruim? Aantal keer helikopters overgevlogen en andere vliegtuigen.
Hier iig wel, noord-brabant. :x
Een bewegende webcam?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef Arsenius het volgende:
okay 5 minuten geleden gelukt om weer een screen te maken
http://img291.imageshack.us/my.php?image=vreemd4vd7.jpg
het bewoog! 100 procent van links in de hoek naar het midden. ik Ramde op de grote versie omdat ik het groter wilde cappen maar helaas stond er niet op.
Dus de kleine versie.
Tis toch niet echt een zaklamp...
Jij zit serieus al anderhalf uur naar het donkere vlak te kijken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Arsenius het volgende:
Lijkt me ook stug dat als je post op een forum en rondbrowst elke seconde daar kijkt. Ik zit er al een halve dag naar te loeren.
Ik zou zeggen kijk een uur of 1.5 naar de stream zonder weg te kijken. Ik weet het ook niet voor de rest wat het is etc.
Ik vind het gewoon vreemd, dat is alles. I don't have an explanation
Ah kerel... stop toch eens met die onzinquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef Arsenius het volgende:
Kijk zelf naar die stream, ik zit niet zelf dots te maken in photoshop. Anderen hebben het ook al gezien.
Ik weet niet wat het is en het intrigigeert me wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit 100% de verklaring is weet ik niet meer, maar toen ze eens een team van special effect mensen vroegen zoiets te maken was dit ongeveer de manier. En gezien de vaagheid van de opname geloof ik hierin eerder dan dat het een ufo was.....Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |