Maak het mee, jij was er bijquote:Galactic Federation of Light spaceship to appear over Alabama for 3 days continuously beginning October 14, 2008....
TO LEADERS, GOVERNERS, POLITICIANS AND
ALL PEOPLE OF EARTH ….
We wish it to be understood that on the 14th day of your month of October in the year 2008 a craft of great size shall be visible within your skies. It shall be in the south of your hemisphere and it shall scan over many of your states.
We give to you the name of Alabama.
It has been decided that we shall remain within your atmosphere for the minimum of three of your twenty four hour periods.
During this time there will be much commotion upon your earth plane. Your highest authorities will be intruding into ‘our’ atmospherics that surround our ship. This ‘security field’ is necessary for us, as there shall take place a ‘farce’ from those in your world who shall try to deny that we come in LOVE.
KNOW OF THIS
WE COME TO ASSIST YOUR WORLD.
WE DO NOT COME TO TAKE OVER.
WE DO NOT COME TO DESTRUCT.
WE COME TO GIVE YOU HOPE.
We are beings from other planets, who for many eons of your time have been preparing for these days ahead.
Klinkt als een kermisattractie...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:07 schreef Bastard het volgende:
First Contact!
Webcam hier te vinden: http://www.taranakivista.co.nz/index.php?page=live-picture
[..]
Maak het mee, jij was er bij
Klinkt meer als BNN.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:15 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Klinkt als een kermisattractie...
Wat kost dat?
Van: penahdsquote:
ach.. zou een aardige onderbreking van een saaie werkdag zijn toch?quote:
Truequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. zou een aardige onderbreking van een saaie werkdag zijn toch?
aliens van rechts hebben ook voorrangquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
True... Maar ik heb rijles vanmiddag dus dan wordt het lastig met al die aliens
Vliegende schotels hebben geen weg nodig hè, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
True... Maar ik heb rijles vanmiddag dus dan wordt het lastig met al die aliens
Ja en straks is er een Engelse Alien, en dan zul je zien dat ik er net eentje om ver tik... en dan worden ze boosquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
aliens van rechts hebben ook voorrang
Zouden aliens een frikandelspeciaal net zo waarderen als ik?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:59 schreef dscx het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik mooier vind..
- Dat alle aliens altijd engels spreken / schrijven;
- Dat ze het 'Zuidelijk halfrond' op een bolvorm kunnen identificeren vanuit de ruimte;
- Of dat ze een besef van tijd hebben zoals wij dat hanteren...
Onzin Okey,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:01 schreef Spellmeista het volgende:
k ff serieus..dit bericht komt dus van Bloosem Child en die zit al zo'n 10 jaar in het vak? Ja, uhm get real..
wat als zij gewoon een hevige psychose heeft gehad en met haar "kennis" iedereen de stuipen op het lijf zit te jagen?
wil je mijn mening horen: ik vind dit echt de meest grote onzin die er is. maarja we hebben nog een dagje ofzo..
Tis ook maar net welke tijdzone die aliens hanterenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:01 schreef Spellmeista het volgende:
wil je mijn mening horen: ik vind dit echt de meest grote onzin die er is. maarja we hebben nog een dagje ofzo..
haha nice,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:05 schreef Spellmeista het volgende:
ja k wrm niet idd..
ik zit twee hoog en uit mijn "gegevens" hebben de aliens helemaal geen benen..duh
dus ik kan straks lekker uit mijn raam kijken hoe ze de deuren beneden afgaan..
niburu.nl ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:06 schreef Spellmeista het volgende:
* Spellmeista heeft het gevoel dat het hier allemaal gebeurt..
voor het eerst in een jaar tijd wilde ik zelfs een website bekijken, maar ben het adres even kwijt. Misschien kan iemand me helpen..was het niet www.niribu.nl oid?
Jij komt niet vaak in TRU he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:07 schreef pfaf het volgende:
Zijn er ook werkelijk mensen die dit écht denken/geloven?
hoezo heb je erop gespuugd dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:08 schreef BadBadPresident het volgende:
Uhm aliens als jullie nog langs de macdrive komen neem aub dan even een big mac mee. dank u
http://www.niburu.nl/quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:06 schreef Spellmeista het volgende:
* Spellmeista heeft het gevoel dat het hier(in truth) allemaal gebeurt..
voor het eerst in een jaar tijd wilde ik zelfs een website bekijken, maar ben het adres even kwijt. Misschien kan iemand me helpen..was het niet www.niribu.nl oid?
als ze een frikandelspeciaal niet kunnen waarderen, gaan ze maar weer lekker naar hun eigen planeetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:00 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Zouden aliens een frikandelspeciaal net zo waarderen als ik?
lijkt me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |