abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62248114
Hoeveel jongens, denken jullie, zouden op jonge leeftijd voor de gein met een andere jongen willen zoenen. Enkelt om te kijken hoe het is om te zoenen? Vorlgens mij is dit fenomeen over het algemeen voorbehouden aan het vrouwelijk geslacht. Ik vnd het iig. opmerkelijk.
Dat homos niet geaccepteerd zouden zijn en dat je daarom nooit wat hoort over zoenende jongens vind ik te kort door de bocht. Zelf ben ik ook pas begonnen met zoenen op mijn 20e. Daarvoor, hoe desperate ook, kreeg ik echt niet het idee om dan maar met mijn beste maat te gaan tongen. Vrouwen doen dat weer wel met hun vriendinnen.. Hoe zit dat en wat weet de psychologie tot dusver over vrouwen en bi-seksualiteit?

[ Bericht 0% gewijzigd door Man-E-Faces op 09-10-2008 00:17:46 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62248582
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:23 schreef Man-E-Faces het volgende:
Hoeveel jongens, denken jullie, zouden op jonge leeftijd voor de gein met een andere jongen willen zoenen. Enkelt om te kijken hoe het is om te zoenen? Vorlgens mij is dit fenomeen over het algemeen voorbehouden aan het vrouwelijk geslacht. Ik vnd het iig. opmerkelijk.
Dat homos niet geaccepteerd zouden zijn en dat je daarom nooit wat hoort over zoenende jongens vind ik te kort door de bocht. Zelf ben ik ook pas begonnen met zoenen op mijn 20e. Daarvoor, hoe desperate ook, kreeg ik echt niet het idee om dan maar met mijn beste maat te gaan tongen. Vrouwen doen dat weer wel met hun vriendinnen.. Hoe zit dat en wat weet de psychologie to dusver over vrouwen bi-seksualiteit?
Geen idee, maar ik weet wel dat ik er niet aan moet denken om te "oefenen" met mijn vriendin, ook niet toen ik 12 was. Totaal geen probleem als iemand anders wel bi-sexuele/homo-sexuele gevoelens heeft, maar bij mij hoeven ze niet aan te kloppen.

Hoe kom je er trouwens bij dat vrouwen dit dan weer wel doen met hun vriendinnen?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:43:58 #3
165512 MASD
Music is dead.
pi_62248717
Aandacht en gratis drankjes, wat wil een tienermeisje nog meer?
Long live music.
pi_62248721
Ik heb nog nooit met een vriendin gezoend hoor. Je moet die meiden op de dansvloer, die mannen willen opgeilen door het nadoen van muziekclips niet als maatstaf nemen
pi_62248795
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:38 schreef Blue-ray het volgende:

[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat vrouwen dit dan weer wel doen met hun vriendinnen?
Dit vraag ik mij ook af. Dit zie ik echt niet zomaar vriendinnen van mij doen ofzo. Al zijn die meestal wel hechter met elkaar als vrienden van me. Maar dat is meer kwa roddelen enz met elkaar, dat doen mannen toch iets minder met elkaar over relaties enz.

Verder hoeven ze ook niet bij mij te zijn. Ik als man van bijna 20 moet der totaal niet aan denken om met een andere man te zoenen. Ik voel me ook totaal niet op zo'n manier aangetrokken tot een andere man. Kan prima opschieten met kamaraden, gezellig in cafe zitten ofzo. Maar zoenen of uberhaubt kussen? nee, niet voor mij...

Doe mij maar het andere geslacht
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:44 schreef Xennia het volgende:
Je moet die meiden op de dansvloer, die mannen willen opgeilen door het nadoen van muziekclips niet als maatstaf nemen
Inderdaad, heb t nog nooit in real life gezien in een discotheek of zo, alleen maar in clips. Al moet ik toegeven, kijk liever naar 2 zoenende vrouwen, als mannen.
Tijdje geleden nog met een vriendin over gehad, en die had het zelfde. Zij zei zelfde als dat ik vondt, 2 vrouwen ziet er gewoon leuker uit als 2 mannen. Klinkt misschien raar of hoe je het op wil vatten, vindt het der natuurlijker uit zien, heeft meer als 2 mannen in mijn ogen

Tevens heeft zij gewoon al een hele tijd een vriend, en is het geen pot voor de wijsneuzen hier
pi_62248949
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:44 schreef Xennia het volgende:
Ik heb nog nooit met een vriendin gezoend hoor. Je moet die meiden op de dansvloer, die mannen willen opgeilen door het nadoen van muziekclips niet als maatstaf nemen
Van dattum.

En vaak is er ook nog 's flink wat drank in het spel. Tis volgens mij gewoon een vorm van lekker gek doen ( .), iets als pissen tegen de kerk met je dronken kop, maar dan anders. Een manier om aandacht te vergaren, eentje die gewoon goed aanslaat bij puberjongens. Dat jongens het niet doen, is waarschijnlijk omdat er een groter taboe rondom hangt, en omdat het bij meiden ingeburgerd is ofzo.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:52:37 #7
227946 SallySellsSalt
...for the wounds
pi_62248962
Vrouwen zijn veel fysieker met elkaar, raken elkaar vaker aan tijdens gesprekken. Geven elkaar meer kusjes dan mannen elkaar. Dus kan me ook indenken dat vrouwen verdergaan bijv. wanneer ze steun/troost/tederheid zoeken.

Euhm...Man-E-Faces...waar was je met je gedachte toen je bi-seksualiTIET typte...? ;-)
pi_62249003
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:52 schreef SallySellsSalt het volgende:
Vrouwen zijn veel fysieker met elkaar, raken elkaar vaker aan tijdens gesprekken. Geven elkaar meer kusjes dan mannen elkaar. Dus kan me ook indenken dat vrouwen verdergaan bijv. wanneer ze steun/troost/tederheid zoeken.

Euhm...Man-E-Faces...waar was je met je gedachte toen je bi-seksualiTIET typte...? ;-)
Ik haat dat, dat dat bij vrouwen zo'n beetje verwacht wordt. Dat het normaal is om mensen vast te grijpen tijdens het praten, handen op knieën te leggen, arm in arm te lopen. Blurgh.
pi_62249097
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:46 schreef GoldenBatt het volgende:
Inderdaad, heb t nog nooit in real life gezien in een discotheek of zo, alleen maar in clips.
Ik zie het juist veel bij het uitgaan. Ik zeg juist dat het geimiteerd wordt uit clips en dat mannen daarop geilen en vrouwen veel aandacht krijgen
  donderdag 9 oktober 2008 @ 00:01:30 #10
227946 SallySellsSalt
...for the wounds
pi_62249163
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik haat dat, dat dat bij vrouwen zo'n beetje verwacht wordt. Dat het normaal is om mensen vast te grijpen tijdens het praten, handen op knieën te leggen, arm in arm te lopen. Blurgh.
Haha...bij mij doen ze het ook niet hoor...ik heb sowieso weinig vriendschap met vrouwen. Vrouwen zoeken toch vaak meer emotionele connectie dan mannen. Toch vind ik het wel natuurlijk dat vrouwen het bij elkaar opzoeken (jagers en verzamelaars-verhaal)
En wat te denken van samen naar het toilet gaan? Is ook typisch iets van vrouwen.
pi_62249289
Vrouwen zijn dan ook gewoon mooi .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_62249290
quote:
O shit. Zat denk ik met het beeld van zoenende meisjes en blote tietjes op youtube in gedachten..

Wie moet ik heel lief vragen om dat voor mij recht te zetten?
pi_62249363
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

O shit. Zat denk ik met het beeld van zoenende meisjes en blote tietjes op youtube in gedachten..

Wie moet ik heel lief vragen om dat voor mij recht te zetten?
Mij . Is gefixed .
pi_62249557
quote:
Vrouwen zijn veel fysieker met elkaar, raken elkaar vaker aan tijdens gesprekken. Geven elkaar meer kusjes dan mannen elkaar.
Klopt inderdaad, teminste, dat idee heb ik ook heel erg sterk, ik zie vrouwen sneller op zo'n manier bij elkaar als mannen, al zal dat bij lang niet elke vrouw plezierig overkomen als ik dit zeg, want iedereen is anders. Maar zie vrouwen elkaar veel sneller opzoeken kwa emoties enz, terwijl mannen echt niet zo snel naar een andere man toe komen met problemen, die gaan ook eerder naar een vrouw voor "aandacht", of met kamaraden de stad in en zijn dan veel neutraler, zo zijn mijn ervaringen...
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen zijn dan ook gewoon mooi .
Daar ben ik het als man mee eens, niet omdat alleen omdat ik op vrouwen val, 2 vrouwen bij elkaar vindt ik persoonlijk veel mooier staan, als 2 mannen
pi_62249636
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mij . Is gefixed .
ja bedankt. oogt beter
  donderdag 9 oktober 2008 @ 00:54:43 #16
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_62250170
Ik zie dat ook best wel vaak hoor, relatief gezien zelfs erg vaak. Mannen nooit, godzijdank!!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:03:40 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62252551
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:54 schreef rinzzz het volgende:
Ik zie dat ook best wel vaak hoor, relatief gezien zelfs erg vaak. Mannen nooit, godzijdank!!
waarom godzijdank.... is dat vies ofzo? en bij vrouwen is het lekker
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62252813
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:23 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dat homos niet geaccepteerd zouden zijn en dat je daarom nooit wat hoort over zoenende jongens vind ik te kort door de bocht. Zelf ben ik ook pas begonnen met zoenen op mijn 20e. Daarvoor, hoe desperate ook, kreeg ik echt niet het idee om dan maar met mijn beste maat te gaan tongen. Vrouwen doen dat weer wel met hun vriendinnen.. Hoe zit dat en wat weet de psychologie tot dusver over vrouwen en bi-seksualiteit?
Je hebt te vaak Tienersletjes, Tienersletjes the Sequel, The Return of the Tienersletjes, Back to the Tienersletjes, Tienersletjes the Movie, Have You Seen My Tienersletje en The Revenge of the Tienersletje gezien.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:19:25 #19
165512 MASD
Music is dead.
pi_62252871
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je hebt te vaak Tienersletjes, Tienersletjes the Sequel, The Return of the Tienersletjes, Back to the Tienersletjes, Tienersletjes the Movie, Have You Seen My Tienersletje en The Revenge of the Tienersletje gezien.
Nee hoor, het bestaat echt ! amazing, nietwaar...
Long live music.
pi_62252905
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:19 schreef MASD het volgende:

[..]

Nee hoor, het bestaat echt ! amazing, nietwaar...
Maar het is echt niet zo normaal als TS lijkt te geloven.
pi_62253015
voor youtube kijkers is het heel normaal.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:27:07 #22
165512 MASD
Music is dead.
pi_62253035
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:21 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maar het is echt niet zo normaal als TS lijkt te geloven.
Sure, het zijn ook de sletten en aandachtshoeren onder de tieners die dat doen. Echt niet elk meisje zal het doen. Toch zie ik het bijna elke keer als ik uitga gebeuren. Dus ja, voor het gewone meisje zal het niet normaal zijn, toch is het normaal voor de andere groep.
Long live music.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:42:51 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62253382
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:27 schreef MASD het volgende:

Sure, het zijn ook de sletten en aandachtshoeren onder de tieners die dat doen. Echt niet elk meisje zal het doen. Toch zie ik het bijna elke keer als ik uitga gebeuren. Dus ja, voor het gewone meisje zal het niet normaal zijn, toch is het normaal voor de andere groep.
Het gaat er dus om dat het gemiddeld onder vrouwen vaker voorkomt dan bij mannen, ongeacht de bevolkingslaag waarvan ze afkomstig zijn of de morele waarden die ze hanteren.

Iedereen die weleens een fotoboek hier op Fok aanklikt van een vrouwelijke fokker, zal opgevallen zijn dat er regelmatig 'bi' staat te lezen; onder vrouwen is het eerder gemeengoed om zichzelf als 'bi-curious' te kwalificeren (hoeveel jeuk je van zo'n term ook krijgt).

Ik denk dat voor vrouwen die drempel veel lager ligt; voor mannen is het toch nog steeds ontzettend not done om iets anders met een andere man te willen dan over elkaar heen rollen op het voetbalveld en slaan met natte handdoeken.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_62254062
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:42 schreef Garisson72 het volgende:
voor mannen is het toch nog steeds ontzettend not done om iets anders met een andere man te willen dan over elkaar heen rollen op het voetbalveld en slaan met natte handdoeken.
pi_62254607
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:42 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Het gaat er dus om dat het gemiddeld onder vrouwen vaker voorkomt dan bij mannen, ongeacht de bevolkingslaag waarvan ze afkomstig zijn of de morele waarden die ze hanteren.

Iedereen die weleens een fotoboek hier op Fok aanklikt van een vrouwelijke fokker, zal opgevallen zijn dat er regelmatig 'bi' staat te lezen; onder vrouwen is het eerder gemeengoed om zichzelf als 'bi-curious' te kwalificeren (hoeveel jeuk je van zo'n term ook krijgt).

Ik denk dat voor vrouwen die drempel veel lager ligt; voor mannen is het toch nog steeds ontzettend not done om iets anders met een andere man te willen dan over elkaar heen rollen op het voetbalveld en slaan met natte handdoeken.
not done vind ik een beetje overdreven, eerder niet/slecht geaccepteerd door de minder ruimdenkende hetero man.
Voor vrouwen lijkt het wel een trend te zijn (geweest) om bisexuele gevoelens te hebben, zodra je dat als vrouw roept heb je ook sneller/meer aandacht van mannen.
Als je als man roept dat je bisexuele gevoelens hebt, mmm ja heb je dan sneller/meer aandacht van vrouwen?

Die keren dat ik me wel eens heb voorgedaan als homo, samen met een hele goede vriend van me, was in een gaycafe dus de vrouwen daar gaven geen krimp, want ja die zijn allemaal lesbisch
Nee we hebben niet gezoend maar wel samen beetje staan flirten en uiteraard samen naar de wc gaan

edit: verkeerde gequote
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')