ROFLquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:38 schreef dontf0kwithme het volgende:
Conclusie
Ze wou alleen de liefde bevrijden
Dat kunnen 2 dingen zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:49 schreef dontf0kwithme het volgende:
Het ligt niet aan goed zoenen, en nee ik ben 17
wat er ook gebeurde is kort na dat we zoenden begon ik spontaan hevig te trillen ( Dit overkomt me nooit dat ik spontaan tril )
Meisje : Wat is er aan de hand je trilt zo erg
ik : ik heb het koud :x
Kwam je klaar of was het emotie omdat je flieft bent?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:49 schreef dontf0kwithme het volgende:
wat er ook gebeurde is kort na dat we zoenden begon ik spontaan hevig te trillen ( Dit overkomt me nooit dat ik spontaan tril )
pure emotie, bij haar was ik redelijk zenuwachtig na dat gezoenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kwam je klaar of was het emotie omdat je flieft bent?
Oh dat vind ik wel heel erg schattig.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:52 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
pure emotie, bij haar was ik redelijk zenuwachtig na dat gezoen
Meisje: Wat is er aan de hand je trilt zo ergquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:49 schreef dontf0kwithme het volgende:
Die onthoud ik..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:51 schreef santax het volgende:
[..]
- ze heeft een 'Joran' bij je geflikt en je hebt geluk dat haar maat geen boot kon regelen.
Er komt bij mij nu inderdaad ook zo'n 'ooooh' gevoel op.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel heel erg schattig.!
Sorry dat ze je niet wil.
Gast, jullie zijn echt 11 ofzo hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:38 schreef dontf0kwithme het volgende:
zij zou naar buiten gaan
we gaan ergens heen waar niemand komt.
na een halfuur zij moet naar huis ik breng haar.
heeft geen zin om naar buiten te gaan ( smoesjes like moe of koud of familiebezoek )
schat hoe gaat het ditdat
geil was en gepakt wilde worden ( letterlijk )
de liefde bevrijden
Het gaat over een totaal ander meisjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Gaat het nu trouwens over dat meisje van dit topic of haar vriendin waar je mee gezoend had?
Wat voelt ze voor mij?
Nee, maar er word veel geroddelt in onze buurt vandaar dat we niet in het algemeen afsprekenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast, jullie zijn echt 11 ofzo he![]()
hahaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Gaat het nu trouwens over dat meisje van dit topic of haar vriendin waar je mee gezoend had?
Wat voelt ze voor mij?
Heel mannelijk puberend fok gaat nu oefenen op trillen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:10 schreef Fems het volgende:
Hmm, afgewezen worden is nooit leuk.
Maar ik denk dat je dr gewoon moet laten en andere meisjes blij moet maken. Want het is natuurlijk wel erg schattig als een jongen na het zoenen gaat trillen. Er zijn vast meiskes die dat waarderen
Hoe oud ben je dan? Wilde dit topic net naar PUB schoppen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:08 schreef dontf0kwithme het volgende:
sorry voor late reactie FOK doet beetje traag hier op kantoor
Heb jij die macht Krea?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Wilde dit topic net naar PUB schoppen...
als ik met mijn vingers knip dan draait de aarde de andere kant op. Voor een /PUB kickje hoef ik niet eens te zuchten.quote:
Moet je dan niet even helpen met de financiele crisis?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
als ik met mijn vingers knip dan draait de aarde de andere kant op. Voor een /PUB kickje hoef ik niet eens te zuchten.
Dankjewelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb even die fout in de TT verbeterdtdttd.
Enneh, dat ze niet überenthousiast was kon je al concluderen uit haar dolblije gedrag vóór het zoenen natuurlijk.
Nou wellicht dat je nog een keer kan seksdaten met d'r dan, maar ik zou echt wachten met het uitzoeken van kindernamenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Inderdaad, maar tijdens het zoenen lachte ze wel bleef doorgaan in me nek kussen ( teken van geilheid ? ) en bij het thuisbrengen nog even afscheid genomen dmv een tongzoen
Agh als ik haar een keer dronken en geil zie dan weet ik het welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou wellicht dat je nog een keer kan seksdaten met d'r dan, maar ik zou echt wachten met het uitzoeken van kindernamen.
Dat zal best kunnen na al die verhalen die ik gehoord heb over haarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:58 schreef PDOA het volgende:
Die chick wil een echte vent ipv een broekie. Zo klaar, slotje.
"Wil" ZONDER FUCKING "T" GVD!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:08 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
..
Verder boeit het me ook niet echt of ze me wilt of niet, ..
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb even die fout in de TT verbeterdtdttd.
Enneh, dat ze niet überenthousiast was kon je al concluderen uit haar dolblije gedrag vóór het zoenen natuurlijk.
Alsof het je ook maar ene fuck kan schelen.quote:
'Naar buiten gaan'? Eh, zitten we allebei nog op de basisschool of wat?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:38 schreef dontf0kwithme het volgende:
Weer aangekomen op MSN meisje is niet meer enthiousast als in het begin. praat heel weinig.
dagen/weken daarna probeer weer af te spreken met haar, zij toont weinig interesse en heeft geen zin om naar buiten te gaan ( smoesjes like moe of koud of familiebezoek )
Nopeequote:
Wanna try?quote:
Yeah right, na een overdodis tandpasta en kauwgom zal dat niet het geval zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:50 schreef Xennia het volgende:
Je stinkt uit je mond.
Of ze heeft een weddenschap gewonnen door met je te zoenen.
Kies maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |