Vooraf
Ik leer een meid beter kennen die ik al kende via het vriendengroepje waar ik mee omga. ( Toevoegen op MSN enzovoorts , tel nr )
Kort daarna
Praat een beetje met haar , spreek haar even paar dagen niet dan ineens weer wel.
Afspraakje
Vaak geprobeerd om af te spreken, niks van gekomen :x . Toch gelukt uiteindelijk
Hoe ?
Ik zit op MSN op kantoor en vraag aan haar wat ze zou doen vanavond e.d, zij zou naar buiten gaan en wist nog niet waar, ik stel uit het niets voor om even samen aftespreken, zij gaat hiermee akkoord.
10 min voor de afspraak krijg ik een SMS of ik al bijna klaar was ( met eten enz ) ik zeg ja kom maar
na 1 minuut ging ik naar buiten , zij liep heel snel richting de plek waar we hadden afgesproken ( om daar te komen moet je via mijn straat lopen ) ze ziet mij we gaan ergens heen waar niemand komt.
Vervolgens brengen we een heel gesprek op gang uiteindelijk lukt het om te kroelen met haar. dit duurde wel 15 a 20 min ( vergis je niet dit was de 1e keer dat we samen waren ) we zoenen daarna. Gesprek eindigd waar we mee bezig waren, na een halfuur zij moet naar huis ik breng haar.
Weer aangekomen op MSN meisje is niet meer enthiousast als in het begin. praat heel weinig.
dagen/weken daarna probeer weer af te spreken met haar, zij toont weinig interesse en heeft geen zin om naar buiten te gaan ( smoesjes like moe of koud of familiebezoek )
En afentoe begint ze spontaan te praten tegen mij schat hoe gaat het ditdat, via veel vrienden heb ik ook te horen gekregen dat ze met veel jongens het laken al gedeeld heeft.
Wat kan dit zijn? ik denk dat ze gewoon geil was en gepakt wilde worden ( letterlijk ) en ik rustig aan deed zij geen zin meer erin had.
Conclusie
Ze wou alleen zoenen of de liefde bevrijden meer niet?