Ja die.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:21 schreef -J-D- het volgende:
Ga eerst maar eens een cursus Nederlands volgen
"Ik beantwoordt"KNEUS!
Heel scherpquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja die.
'Heb je advies nodig, of een vraag'
Ik heb een vraag nodig, give it to me!
Beste TNAquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef TNA het volgende:
Leidt de kredietcrisis tot het maken van spelfouten?
Maar je geboorte vond toch al plaats voor deze kredietcrisis?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Beste TNA
Als je veel geld verliest op de bank, voel je je niet meer goed en ga je per ongeluk fouten maken.
Beste Pekelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:21 schreef pekel het volgende:
Moeten de gekookte aardappelen in de appelmoes gecombineerd met de champignonsaus?
Beste Rccoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef rcco het volgende:
Wat is de NDB?
Je vergeet hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef OldJeller het volgende:
Verneuk dit subforum eens niet zo met je onuitputtende onzin.
ik probeer ze te helpenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef OldJeller het volgende:
Verneuk dit subforum eens niet zo met je onuitputtende onzin.
Beste RacerDKBquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft Geert WIlders de crisis gemaakt?
Je spelde mijn username goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Beste RacerDKB
Absoluut, hij wordt verdacht van kennis te hebben daarover
Beste beelzebub85quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Meki, hoe checken we op een goede manier de park?
Nee Meki, dat is de DNB, niet de NDB. Die zijn vast ooit fout geweest in een oorlog of zo...quote:
Beste Meki,quote:
Die van de meki shop. Verder dalen kunnen die toch niet, dus ze kunnen alleen nog maar omhoog!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:29 schreef Fliepke het volgende:
Welke aandelen moet ik nu wel kopen Meki. Er liggen vast kansen, maar waar?
Laat maar, ik vraag het aan je broer Alberto.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Beste beelzebub85
Kunt u de vraag anders formuleren
Het is een menneke he....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Die van de meki shop. Verder dalen kunnen die toch niet, dus ze kunnen alleen nog maar omhoog!
Beste Plotsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:29 schreef Plots het volgende:
Waarom stressen veel mensen zich om de kredietcrisis?
Want tot ¤ 20.000 euro (al is het niet meer) zeggen de banken dat je het zeker weten terugkrijgt.
Maar zijn er uberhaupt mensen die zoveel op de bak hebben staan? En dan nog een koophuis, auto afbetalen.
Vooral van veel users op deze site kan ik het niet geloven, ervan uitgaande dat ze de 30 nog niet eens gepasseerd zijn.
Moet je mij zien typen als ik gezopen heb. Dan maak ik 12 fouten in 1 woord van 7 lettersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het is een menneke he....
12 fouten in 7 zinnen. Dat doet niemand hem na.
Beter gezegd, koop helemaal geen aandelen. want dan ben je medeschuldig van de crisis.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:29 schreef Fliepke het volgende:
Welke aandelen moet ik nu wel kopen Meki. Er liggen vast kansen, maar waar?
Uiteraard, ik ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Moet je mij zien typen als ik gezopen heb. Dan maak ik 12 fouten in 1 woord van 7 letters
meki shop wilt niet groeien vanwege de bank die mij niet vertrouwt met lenen van geld.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Die van de meki shop. Verder dalen kunnen die toch niet, dus ze kunnen alleen nog maar omhoog!
Gulden komt alleen terug als Nederland zich terug trekt van de EUquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Beste Meki
Komt de gulden nog terug? Zo ja wanneer dan...en zo nee waarom dan niet?
Jah beste userquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Beste Meki,
Ken je het lidwoord 'het'?
Als je alleen dat om had, moesten ze waarschijnlijk ergens gewoon zo hard om lachen dat niemand je meer geloofdequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
meki shop wilt niet groeien vanwege de bank die mij niet vertrouwt met lenen van geld.
Ik had alleen een capouchon om
Beste slappyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:35 schreef Slappy het volgende:
Meki![]()
Hoe staat het met de Israel economie
Een kredietcrisis voor een consument 50 euro als adviesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Beste Meki,
Waarom voer je je gesprekken buiten? In Nederland kan het vriezen en stormen. Nu even niet, maar het weer is net zo veranderlijk als de beurs.
Hoeveel kost een kredietcrisisconsult bij jouw adviesbureau?
De connectie met de overleden man is hier niet van toepassing.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef Falco het volgende:
Beste Meki, wat is de connectie van Hitler met dit topic?
Helaas ben ik een zakenman die op is op succes en niet op wanhopige dadenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:38 schreef Slappy het volgende:
Meki ben je dronken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |