Mja zou ik het ook mee eens kunnen zijn maar ik denk dat zij daar dan weer in de war van zal raken als hij zichzelf iets aandoet omdat hij haar niet terug kan krijgen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Blokhut het volgende:
Negeren in de hoop dat hij inderdaad de hand aan zichzelf zal slaan. Wat een onwaarschijnlijke loser zeg.
Ja maar zij zoekt geen contact, hij stuurt elke keer emails / berichtjes..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:19 schreef HzHertz het volgende:
Simpel niet terug bij hem komen?
Lost hij zelf het probleem op
Waarom kan ze hem niet gewoon negeren? Kwestie van lange adem lijkt me.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:23 schreef Euner het volgende:
[..]
Ja maar zij zoekt geen contact, hij stuurt elke keer emails / berichtjes..
Zouden jullie hierover aangifte doen?
Het duurt al wel meer dan een jaar dat hij zit te zeuren en te doen.
Ik zelf niet, zou gewoon contact zoeke tenzij het een moslim isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:23 schreef Euner het volgende:
[..]
[..]
Ja maar zij zoekt geen contact, hij stuurt elke keer emails / berichtjes..
Zouden jullie hierover aangifte doen?
Het duurt al wel meer dan een jaar dat hij zit te zeuren en te doen.
Nou wat snap je nog niet dan? Ik zal zoveel als ik kan vertellen om goed advies te krijgen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:31 schreef RedDevil085 het volgende:
Om te beginnen snap ik niet goed waarom ze niet wil dat haar ouders het te weten komen, maar goed, ik snap nog wel meer dingen niet...
Ik denk trouwens dat gewoonweg negeren de beste oplossing is. Je kunt telefoonnummers/MSN/e-mailgebeuren blokkeren en als dat niet helpt alsnog de politie inschakelen.
Grapje zeker? Dat is net zo begrijpelijk als een vrouw die door haar man geslagen word, maar toch terug komt omdat ze van hem "houd".quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:36 schreef Euner het volgende:
[..]
Nou wat snap je nog niet dan? Ik zal zoveel als ik kan vertellen om goed advies te krijgen!
Ze zit zeg maar met een dubbel gevoel volgends mij,
ze trekt het zich te veel aan als hij een email / sms stuurt en dat hij weer aan het janken is,
maar ze zou het lieft ook willen dat ie op zou rotten..
Negeren is ook makkelijker gezegd dan gedaan dus..
Onzin, als ze echt geen contact met hem wil kan ze toch van nummer en email veranderen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:36 schreef Euner het volgende:
[..]
Negeren is ook makkelijker gezegd dan gedaan dus..
Dit is de VS niet... Ik betwijfel of de politie je hier uberhaupt serieus neemt als je je met deze zaak meld en dat straat/contact-verbod zie ik al helemaal niet snel gebeuren, zeker als er geen sprake is van geweld of een dreigende situatie voor het slachtoffer...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:44 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je kunt wel een aangifte doen
Daarmee kan die man een straat/ contact verbod krijgen.
Verder moet zij hem gewoon vergeten. en nieuwe vriend pakken.
Oke,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Karammel het volgende:
Dit soort figuren zijn juist uit op aandacht. Dat zij gister bij hem langs is geweest was voor hem een overwinning. Al die onzinmailtjes van zijn kant hebben dus toch zin gehad. Het is hem om de aandacht te doen. Zoveel mogelijk aandacht proberen te krijgen in de hoop haar nog terug te krijgen.
Die kans lijkt me uitgesloten. Zelf zal hij dat alleen niet inzien.
Dreigen met zelfmoord en al die andere dingen die hij verkondigd zijn enkel een schreeuw om aandacht. Hij zal alles proberen om haar aandacht te trekken. Let wel... Als hij ook elke keer die aandacht krijgt zal hij er niet mee ophouden. Sterker nog, hij zal steeds extremere dingen proberen om die aandacht te krijgen.
Die vriendin van je moet er nog één mailtje aan wagen waarin ze uitlegt dat het over is tussen hem en haar. Hij maakt nooit meer een kans haar terug te krijgen en ook contact zal er niet meer zijn. Dat mailtje is de laatste vorm van contact dat van haar uit zal komen. Daarna zal ze geen contact meer zoeken of reageren op berichtjes van zijn kant waar die ook over mogen gaan. Die worden ongeopend verwijderd.
Vervolgens hoeft ze alleen maar voet bij stuk te houden. Never nooit meer reageren op die onzin. De kans bestaat dat hij dan langskomt en dergelijke, maar zover zijn we nog niet.
Ze moet het contact volledig verbreken. Het stomste wat ze kan doen is er langs gaan voor een gesprek. De boodschap van dat gesprek doet er echt niet toe. Aandacht is aandacht.
Lijkt me niet dat je hier nu al gerechtelijk iets voor elkaar moet proberen te krijgen.
Ik zou geen aangifte doen voor mailtjes of eventuele telefoontjes. Die zijn behoorlijk makkelijk te negeren en een aangifte doet daar weinig tegen. Een aangifte zou pas ter sprake moeten komen als hij ineens voor haar deur staat. Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn om een straatverbod aan te vragen. Of hij dat dan ook zal krijgen blijft nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:46 schreef Euner het volgende:
[..]
Oke,
heldere en duidelijke post..
Dit moet ze iig doen ja..
Bedankt
Zou ze erbij moeten zetten wat Elfletterig zegt?
Dat als hij nog een keer contact doet dat ze aanfigte doet?
@ _Flash_
Daarvoor dachten wij ook al aan, om gewoon een rapport op te laten maken ofzo of iets wat in het dossier gaat.
Ik zei melding maken en niet aangifte doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik zou geen aangifte doen voor mailtjes of eventuele telefoontjes. Die zijn behoorlijk makkelijk te negeren en een aangifte doet daar weinig tegen. Een aangifte zou pas ter sprake moeten komen als hij ineens voor haar deur staat. Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn om een straatverbod aan te vragen. Of hij dat dan ook zal krijgen blijft nog maar de vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |