Hij lijkt er toch verdomd veel opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:29 schreef Emimich het volgende:
Kankerpo, daarnaast is het helaas niet dezelfde!![]()
*"hallo spreek ik met de politie? jullie dader is de rotterdamse denker"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Dat is hem echt
Hem je meld misdaad anoniem al gebeld
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
*"hallo spreek ik met de politie? jullie dader is de rotterdamse denker"
![]()
Nee nog niet.
quote:corpzah (1 day ago) Show Hide
kk rotterdamers denke stoer tedoen tegen een pikkiej van 16 , kk knuppels
070 laat je beven
Op zich was de onderliggende betekenis ervan best in orde, maar met meer sos en bier in je systeem dan IQ punten tussen je oren moet je maar net de juiste toon weten te vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef DesertCamel het volgende:
als je uit den bosch komt, ben je voor FC Den Bosch KANKERLUL!
Mag ik je quoten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
We kunnen in ieder geval vast stellen dat er een soort ziekte is uitgebroken aan de geurige oevers van de Maas, met al die kale hoofden...
Ofnie!! Jatoch!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef DesertCamel het volgende:
Ja, maar het is vaststellen aan elkaar geschreven.quote:
Ja, ik zag die foto en dacht gelijk aan kankerlulquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:00 schreef behangplakker het volgende:
Jos, je overtreft jezelf weer met dit topic. Alleen jij kan zo doordenken
Vaststellen aan elkaar, thanks!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja, maar het is vaststellen aan elkaar geschreven.
Met je kankerabonnement op je kankerFOK!!111quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef DesertCamel het volgende:
Dat merk ik nu pas opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:59 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het vooral ook mooi hoe hij op 00:36 een argument probeert te verzinnen, maar zodra hij merkt dat er alleen maar gebrabbel uit zijn mond komt gaat ie weer keihard schelden.
Van ouderdom gestorven, waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:03 schreef liefhart het volgende:
Typisch Joden topic .
TS had zeker in de oorlog ook joden op zolder
rara waar zijn ze gebleven
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:03 schreef liefhart het volgende:
Typisch Joden topic .
TS had zeker in de oorlog ook joden op zolder
rara waar zijn ze gebleven
Al zou hij het zijn (lijkt er wel op) dan nog moet je zulke shit niet publiekelijk gaan neerzetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef afcajos het volgende:
Even voor de aangevallen 010'ers (): Dit topic is dus niet bedoeld om feyenoorders te bashen
Dit soort mongolen lopen bij elke club rond
Gast, als er Feyenoorders in dit topic zijn die dat niet begrijpen dan vallen ze zelf in die categorie!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef afcajos het volgende:
Even voor de aangevallen 010'ers (): Dit topic is dus niet bedoeld om feyenoorders te bashen
En waarom zou je zo iemand in bescherming nemen danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef liefhart het volgende:
Al zou hij het zijn (lijkt er wel op) dan nog moet je zulke shit niet publiekelijk gaan neerzetten.
Die gast staat al op youtube?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef liefhart het volgende:
[..]
Al zou hij het zijn (lijkt er wel op) dan nog moet je zulke shit niet publiekelijk gaan neerzetten.
Als ik destijds bij de rellen Ajax thuis tegen NEC mensen zou herkennen ga ik het ook niet op internet zetten , erecode
Voel me niet aangevallen hoor (sowieso, ajacieden die aanvallen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef afcajos het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef liefhart het volgende:
[..]
Als ik destijds bij de rellen Ajax thuis tegen NEC mensen zou herkennen ga ik het ook niet op internet zetten , erecode
Ten eerste ben ik geen hooligan dus die erecode interesseert me geen fuck.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef liefhart het volgende:
[..]
Omdat zoals eerder gezegd zulke gasten bij elke zichzelf respecterende club rondlopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En waarom zou je zo iemand in bescherming nemen dan
Een 17-jarige is geen kind, die weet dondersgoed dat hij problemen krijgt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]!
Erecode. Bij volwassen mannen die kinderen op hun bek slaan.
En jij denkt dat de harde kern van Feyenoord deze man aanbidt omdat hij een ventje van 17 neermept die notabene met zijn pa in het vak is?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef liefhart het volgende:
[..]
Omdat zoals eerder gezegd zulke gasten bij elke zichzelf respecterende club rondlopen
Oh sorry.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Een 17-jarige is geen kind, die weet dondersgoed dat hij problemen krijgt.
Tot 18 ben je bij wet gewoon nog minderjarigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Een 17-jarige is geen kind, die weet dondersgoed dat hij problemen krijgt.
Jij begrijpt me wel, ga er dan ook niet tegenin.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tot 18 ben je bij wet gewoon nog minderjarig
Ach, aard van het beestje. Ieder mens zit zo in elkaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh sorry.
Erecode. Bij holbewoners die mensen op hun bek slaan.!
Zo beter?
Eerst was het een gozer van 12 en nu bleek die 17 te zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
En jij denkt dat de harde kern van Feyenoord deze man aanbidt omdat hij een ventje van 17 neermept die notabene met zijn pa in het vak is?![]()
Het is gewoon een laffe streek, het is niet slim van dat ventje nee maar dit...
Laat mij gewoon de mierenneukende wijsneus uit hangen ja???quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij begrijpt me wel, ga er dan ook niet tegenin.![]()
[..]
Nee dat is inderdaad ook domquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:18 schreef liefhart het volgende:
[..]
Eerst was het een gozer van 12 en nu bleek die 17 te zijn.
Toen ik 17 was wist ik heus wel dat het not done was om te gaan staan juichen tussen de F-side sorry maar
Nou en? Van mij mogen ze allemaal publiekelijk belachelijk gemaakt worden als de grafkneuzen die het zijn, ook die van 'onze' club. Kan ik als vrouw tenminste ook weer eens veilig naar een wedstrijdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef liefhart het volgende:
Omdat zoals eerder gezegd zulke gasten bij elke zichzelf respecterende club rondlopen
Dat is wel vaker zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:18 schreef liefhart het volgende:
[..]
Eerst was het een gozer van 12 en nu bleek die 17 te zijn.
Amenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou en? Van mij mogen ze allemaal publiekelijk belachelijk gemaakt worden als de grafkneuzen die het zijn, ook die van 'onze' club. Kan ik als vrouw tenminste ook weer eens veilig naar een wedstrijd![]()
Dit zijn geen voetballiefhebbers, dit zijn geen fans. Dit zijn randdebielen die gewoon iets zoeken om zich achter te verschuilen terwijl ze alleen maar willen schreeuwen en rammen. En de een noemt dat clubliefde, de ander eigen volk eerst, kan me geen reet schelen, oprotten met dat paupervolk
Wil je beweren dat jij nooit naar het voetbal gaat omdat je bang bent dat je op je bek wordt geslagen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou en? Van mij mogen ze allemaal publiekelijk belachelijk gemaakt worden als de grafkneuzen die het zijn, ook die van 'onze' club. Kan ik als vrouw tenminste ook weer eens veilig naar een wedstrijd![]()
Dit zijn geen voetballiefhebbers, dit zijn geen fans. Dit zijn randdebielen die gewoon iets zoeken om zich achter te verschuilen terwijl ze alleen maar willen schreeuwen en rammen. En de een noemt dat clubliefde, de ander eigen volk eerst, kan me geen reet schelen, oprotten met dat paupervolk
Nou als ik lees dat een 12 jarige een stomp krijgt van een volwassene vind ik dat een heel ander verhaal worden niet om geweld goed te praten zeker niet maar met de spanning en de emotie die in zulke wedstrijden speelt moet je dat gewoon niet doen .quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel vaker zo.
Of ga jij in leeftijd terug in de tijd?
Je snapt mijn matige grap nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef liefhart het volgende:
[..]
Nou als ik lees dat een 12 jarige een stomp krijgt van een volwassene vind ik dat een heel ander verhaal worden niet om geweld goed te praten zeker niet maar met de spanning en de emotie die in zulke wedstrijden speelt moet je dat gewoon niet doen .
Kan me herinneren van wedstrijden in de arena dat er ook altijd een welkomscomite met bierflesjes en stenen klaar staat om ons te verwelkomen en dat zijn echt niet alleen jongens van de harde kern.
Trouwens heeft die jongen een "oorvijg" gekregen of is die helemaal de kolere geslagen ?
Media blaast dingen eenmaal graag op dat blijkt
Voordat ik heel het topic verbagger, check de PI die ik gebruiktequote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:26 schreef liefhart het volgende:
[..]
ik proefde een serieuze ondertoon![]()
Ik ga alleen naar van die familiewedstrijden mee. De gewone niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wil je beweren dat jij nooit naar het voetbal gaat omdat je bang bent dat je op je bek wordt geslagen?
Klinkt gezellig zo'n avondje uit...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar van die familiewedstrijden mee. De gewone niet.
En als vrouw ben ik niet zozeer bang om op mn bek te worden geslagen - meer andere soorten strafbare feiten. Voor mij is de lol van de wedstrijd er wel zo'n beetje af als ik een kerel bij mn borsten weg moet rammen als ik alleen even bij mn vriend wegloop om naar de plee te gaan. Dan kijk ik wel gewoon thuis.
Natuurlijk gebeurt dit zeker ook bij ajax. Je mist alleen het punt van dit topicquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef liefhart het volgende:
[..]
Nou als ik lees dat een 12 jarige een stomp krijgt van een volwassene vind ik dat een heel ander verhaal worden niet om geweld goed te praten zeker niet maar met de spanning en de emotie die in zulke wedstrijden speelt moet je dat gewoon niet doen .
Kan me herinneren van wedstrijden in de arena dat er ook altijd een welkomscomite met bierflesjes en stenen klaar staat om ons te verwelkomen en dat zijn echt niet alleen jongens van de harde kern.
Trouwens heeft die jongen een "oorvijg" gekregen of is die helemaal de kolere geslagen ?
Media blaast dingen eenmaal graag op dat blijkt
Kom toch vrij regelmatig in stadions maar ben nog nooit bij mijn borsten gepakt hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar van die familiewedstrijden mee. De gewone niet.
En als vrouw ben ik niet zozeer bang om op mn bek te worden geslagen - meer andere soorten strafbare feiten. Voor mij is de lol van de wedstrijd er wel zo'n beetje af als ik een kerel bij mn borsten weg moet rammen als ik alleen even bij mn vriend wegloop om naar de plee te gaan. Dan kijk ik wel gewoon thuis.
Misschien moet je dat met jouw nickname gewoon niet proberen ofzo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Natuurlijk gebeurt dit zeker ook bij ajax. Je mist alleen het punt van dit topicIk waan mij als detective door hem te herkennen als rotterdamse denker en jij probeert hier die gast te verdedigen.
Tot nu toe ben jij hier de enige die komt zeikenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:32 schreef liefhart het volgende:
[..]
Misschien moet je dat met jouw nickname gewoon niet proberen ofzo.
Iets met geloofwaardigheid
iddquote:
eensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:03 schreef Happel het volgende:
Als voetbalsupporter ben je blijkbaar vogelvrij. Pedofielen en moordenaars dienen altijd beschermt te worden. Suf gedoe.
Tja, je doet wat je kunt he!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:34 schreef Urquhart het volgende:
Overigens hulde voor afcajos: chicks in het weekend hosselen, en doordeweeks gewoon even Peter R. de Vries evenaren. Hulde, kan niets anders zeggen.
Zoieso das gewoon triestquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga ook niet naar dancefeesten en in de kroegen waar ik kom gebeurt het incidenteel ook wel, maar dat is wat kleinschaliger dan een stadion hein een kroeg kan ik makkelijk naar een portier of barman lopen en aanwijzen wie dat deed, als ie al niet de straat op is gesmeten door mn vrienden. Wat moet je doen dan in zo'n stadion, zeggen het was een kale vent met een rood wit sjaaltje en een tattoo van gothische letters, grijp hem?
![]()
Nee, ik vind dit soort lui echt de sfeer bederven. Ik kan er best om lachen als iemand zich helemaal schor staat te schelden op de scheids, maar als er onderling agressief wordt gedaan vind ik het gewoon niet leuk. Dat ik er niet meer heen ga is niet omdat ik bang ben maar omdat ik er zo minder plezier in heb. Ik wil gewoon naar de plee kunnen lopen zonder dat mn vriend me moet begeleiden![]()
Maar ja sommige vrouwen lijkt zoiets nooit te overkomen en mij dan juist weer wel. Ik weet niet waarom dat is, tis niet dat ik er uitdagend bij loop ofzo. Dat het jou niet gebeurd wil iig niet zeggen dat het niet gebeurd
Ik heb het natuurlijk over de Arena hé , of toen ik 17 was de Meer zelfsquote:
ja ik was weer eens te snelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef liefhart het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk over de Arena hé , of toen ik 17 was de Meer zelfs![]()
Prachtig stadion was dat
Allemaal leuk en aardig maar dit topic draait om Jos zijn ontdekking, niet jouw slappe gezever.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga ook niet naar dancefeesten en in de kroegen waar ik kom gebeurt het incidenteel ook wel, maar dat is wat kleinschaliger dan een stadion hein een kroeg kan ik makkelijk naar een portier of barman lopen en aanwijzen wie dat deed, als ie al niet de straat op is gesmeten door mn vrienden. Wat moet je doen dan in zo'n stadion, zeggen het was een kale vent met een rood wit sjaaltje en een tattoo van gothische letters, grijp hem?
![]()
Nee, ik vind dit soort lui echt de sfeer bederven. Ik kan er best om lachen als iemand zich helemaal schor staat te schelden op de scheids, maar als er onderling agressief wordt gedaan vind ik het gewoon niet leuk. Dat ik er niet meer heen ga is niet omdat ik bang ben maar omdat ik er zo minder plezier in heb. Ik wil gewoon naar de plee kunnen lopen zonder dat mn vriend me moet begeleiden![]()
Maar ja sommige vrouwen lijkt zoiets nooit te overkomen en mij dan juist weer wel. Ik weet niet waarom dat is, tis niet dat ik er uitdagend bij loop ofzo. Dat het jou niet gebeurd wil iig niet zeggen dat het niet gebeurd
Volgens mij is zijn "ontdekking" uitgebreid aan bod geweest hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar dit topic draait om Jos zijn ontdekking, niet jouw slappe gezever.
Well said, kankerlul.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar dit topic draait om Jos zijn ontdekking, niet jouw slappe gezever.
Ja precies daar heb ik ook geen enkele moeite mee. En als de een begint te schelden en de ander scheld terug nou ja ook prima. Maar mensen gaan aanvallen die niet uitlokken vind ik niet kunnen. En van vrouwen moet je gewoon afblijvenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef liefhart het volgende:
Leuk is het als je als 020 en 010 supporters elkaar lekker kan afzeiken onder het genot van een biertje (of 20 desnoods) en daarna lekker de wedstrijd kijken en na afloop flink zout in de wonden strooien .
OMG, snel, haal er een mod bijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:44 schreef Emimich het volgende:
Is er geen rotterdam topic waar we het kunnen vragenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:47 schreef djenneke het volgende:
Maar eh... on topic enzo, wat nu? Weten we ook wie die Rotterdamse denker is?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is er geen rotterdam topic waar we het kunnen vragendat filmpje ziet er niet uit alsof het de eerste keer is dat ie zo op straat staat te schreeuwen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is er geen rotterdam topic waar we het kunnen vragendat filmpje ziet er niet uit alsof het de eerste keer is dat ie zo op straat staat te schreeuwen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:54 schreef Chriz2k het volgende:
Laten we even wachten tot er een prijs op zijn hoofd staat, dan betalen we er een meeting van.
Nee.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:19 schreef afcajos het volgende:
maar volgens mij was dit in een familievak?
quote:Deze kakkerlak heeft zich inmiddels gemeld bij de politie, nadat hij een 17 jarige jongen heeft mishandeld omdat de jongen tussen de feyenoord publiek zat én juichde toen Ajax scoorde.
quote:De politie heeft de man uitgenodigd nog deze week op het bureau langs te komen
Lief he, de politiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:17 schreef Kopbal het volgende:
Het mooiste deel uit dat stukje tekst:
[..]
quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Gezellig een bakkie doen, peukie bij het verhoor.
Nachtje gratis slapen en je mag weer weg.
Als je een vrouw bent houd je je bek en zuig je aan fokking piemels, jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:04 schreef Biels het volgende:
Als je een vrouw bent houd je je bek en zuig je aan fokking piemels, ja
Daar heeft ie wel gelijk inquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef DesertCamel het volgende:
HAHAHAH, das een feyenoord hooligaan die gaan niet snel dood.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop serieus dat die kale in dat openingsfilmpje aan een pijnlijke dood sterft, wat een debiel. Volgens mij is die kale schedel van hem opgevullert met cement. Man man wat een neanderthaler.
Kind zijn en minderjarig heeft niks met elkaar te maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef sjimz het volgende:
Tot 18 ben je bij wet gewoon nog minderjarig
quote:
quote:Voetbalsupporter de derderangsburger
vr, 10/10/2008 - 09:56
Bij de meest recente Feyenoord-Ajax sprong een Ajax-supporter op Vak C op om te juichen voor een goal van zijn club. De jongeman negeerde het advies van zijn vader en kreeg van een woedende Feyenoord-supporter een klap. Niets meer en niet minder.
Direct doken in de media verhalen op dat het een kind betrof en dan kan je als Feyenoorder ook niet trots zijn wanneer een mede-supporter een klein kind een klap verkoopt. Maar de media zat er als zo vaak weer naast met het scoren van nieuws, de jongeman bleek in werkelijkheid 17 jaar oud te zijn.
Het is niet dat men dan gelijk trots moet zijn op het gebeuren, maar wat schetst onze verbazing. Voor een klein vergrijp als dit, welke in Nederland zo vaak voorkomt, is er een klopjacht geopend of we hier met de grootste misdadiger van Nederland te maken hebben.
De foto van de verdachte werd zelfs getoond in het Opsporings Programma van RTV Rijnmond. Inmiddels schijnt de verdachte zich telefonisch gemeld te hebben bij de politie.
Wij verwachten dat nu van iedere simpele vechtpartij in Rotterdam beelden getoond gaan worden in de media om de dader(s) te pakken te krijgen. Er hangen genoeg camera’s in de stad, dus zal er ergens toch wel wat beeldmateriaal voor handen zijn.
wat een jankstukkie...... dus er mag zeker niet meer moeite gedaan worden om een grandioze oetlul die een kutstreek uitgehaald heeft, te pakken te nemen ... 'omdat je dan feyenoord-supporters' zou discrimineren...?quote:
Jij snapt er echt niks van he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:57 schreef RM-rf het volgende:
wat een jankstukkie...... dus er mag zeker niet meer moeite gedaan worden om een grandioze oetlul die een kutstreek uitgehaald heeft, te pakken te nemen ... 'omdat je dan feyenoord-supporters' zou discrimineren...?
rot toch een end op .... dat die gast gepakt is heeft niks ermee te maken dat de media iets tegen feyenoord-supporters of voetbalsupporters zou hebbeen... hooguit dat ze wel wat tegen domme gasten die om niks een klein kind een fikse klap verkopen, willen doen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat een jankstukkie...... dus er mag zeker niet meer moeite gedaan worden om een grandioze oetlul die een kutstreek uitgehaald heeft, te pakken te nemen ... 'omdat je dan feyenoord-supporters' zou discrimineren...?
rot toch een end op .... dat die gast gepakt is heeft niks ermee te maken dat de media iets tegen feyenoord-supporters of voetbalsupporters zou hebbeen... hooguit dat ze wel wat tegen domme gasten die om niks een klein kind een fikse klap verkopen, willen doen.
Hmm het is algemeen bekend dat de media veel verdraait om voetbalsupporters in het negatieve daglicht te zettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zegt iemand die developer is op Fok!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:35 schreef Scorpie het volgende:
Fucking kuthuilie zegTyfus wat een trieste pannenkoek
Volgens mij is het best een aardige gast. Kan je goed mee opschieten onder het genot van een borrel in een bruin cafe. En ondertussen filosoferen over de geneugten des levens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop serieus dat die kale in dat openingsfilmpje aan een pijnlijke dood sterft, wat een debiel. Volgens mij is die kale schedel van hem opgevullert met cement. Man man wat een neanderthaler.
En zeker bij Ajax !quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef afcajos het volgende:
Je bent opeens wel weer het mannetje hé sinds je geen hielenlikker (Lees hulpmod) meer bentquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent opeens wel weer het mannetje hé sinds je geen hielenlikker (Lees hulpmod) meer bent
Gelukkig staan ado fans niet bekend als HET tokkiepubliek van Nederlandquote:
Gelukkig geld dat ook voor Ajax fans die niet bekend staan al DE kankerneuzen die al jaren een grote bek hebben maar geen prijs meer hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelukkig staan ado fans niet bekend als HET tokkiepubliek van Nederland
Het zit je wel hoog hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gelukkig geld dat ook voor Ajax fans die niet bekend staan al DE kankerneuzen die al jaren een grote bek hebben maar geen prijs meer hebben gewonnen.
guess woh's back!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gelukkig geld dat ook voor Ajax fans die niet bekend staan al DE kankerneuzen die al jaren een grote bek hebben maar geen prijs meer hebben gewonnen.
Als je nou een feyenoordavatar had, had ik je misschien nog serieus genomen maar met je ado avatar.... Ga eens weg uit mijn topic?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Probeer even wat kennis op te doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kind zijn en minderjarig heeft niks met elkaar te maken.
quote:In het Verdrag inzake de Rechten van het Kind wordt onder een kind verstaan, ieder mens jonger dan 18 jaar, tenzij volgens de op het kind van toepassing zijnde recht de meerderjarigheid eerder bereikt wordt
ado heeft nog nooit wat gewonnen en heeft altijd een grote bek dus wat is er nou erger?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is geen schande om als je zo'n begroting als ons heb niet veel te winnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ado heeft nog nooit wat gewonnen en heeft altijd een grote bek dus wat is er nou erger?
niet 1 van de grootste begrotingen maar gewoon de grootste en ufo.... tja tis niet het mooiste stadion van allemaal maar nou ga nou gewoon niet over prijzen janken als je zelf nooit wat gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het is geen schande om als je zo'n begroting als ons heb niet veel te winnen.
Jullie daarintegen hebben een van de grootste bergotingen van Nederland en ook nog eens de grootste mond.
Maar presteren hoooo maar.
Bovendien hebben wij ook nog eens een normaal stadion, terwijl jullie al jaren naar een UFO moeten om een voetbalwedstrijd bij te wonen.
Ik moet in herhaling vallen: Jullie begroting is vele malen groter als die van ons.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
niet 1 van de grootste begrotingen maar gewoon de grootste en ufo.... tja tis niet het mooiste stadion van allemaal maar nou ga nou gewoon niet over prijzen janken als je zelf nooit wat gewonnen hebt.
dan moet ik ook in herhaling vallen dat jij daar gewoon niet over mag zeiken totdat ado ooit een keer wat wintquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik moet in herhaling vallen: Jullie begroting is vele malen groter als die van ons.
Als jij niet inziet dat dat logisch is aangezien onze begroting lager is kom ik tot 1 conclusie:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dan moet ik ook in herhaling vallen dat jij daar gewoon niet over mag zeiken totdat ado ooit een keer wat wint
Nooit gedacht dat hamsters konden typen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als jij niet inziet dat dat logisch is aangezien onze begroting lager is kom ik tot 1 conclusie:
1. Je IQ is ver beneden die van mij.
Zegt de man die het topic komt verneuken en het over "kankerneuzen" heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als jij niet inziet dat dat logisch is aangezien onze begroting lager is kom ik tot 1 conclusie:
Wat een heldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je te debiel om begrijpend te kunnen lezen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:06 schreef Isdatzo het volgende:
oh nu voelen de feyenoorders zich gediscrimineerd lees ik?![]()
![]()
Wat zijn het ook zo'n lieverdjes ja![]()
![]()
![]()
![]()
Het heeft niets met Feyenoorders te maken. Waar het om gaat dat men buitensporige opspringsmethodes gebruikt voor een klein vergrijp. Vorige week werd er hier in de straat ook iemand neergehoekt. Ik heb hem nog niet met foto en al op Opsporing Verzocht gezien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:06 schreef Isdatzo het volgende:
oh nu voelen de feyenoorders zich gediscrimineerd lees ik?![]()
![]()
Wat zijn het ook zo'n lieverdjes ja![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan het toch niet meemaken dat jij het met mij eens bent hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
Wat zal zijn moeder trots op 'm zijn
Seriously, wat een held. 't Zal wel weer 15 uur schoffelen worden oid![]()
Sneu figuur
Volgens mij is het al één keer eerder voorgekomenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
We gaan het toch niet meemaken dat jij het met mij eens bent he
Ik heb er een schreenshot vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij is het al één keer eerder voorgekomen![]()
![]()
Gaat wel een beetje ver he![]()
Nouja ik zou dit moment maar koesteren eigenlijk
Adomongool.. dat is een pleonasme jeweetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb er een schreenshot van
Afijn, ik ben weg.. Succes nog straks met die adomongool
Volgens mij ben jij die rotterdamse denker, jij bent toch ook kaal?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:47 schreef gers het volgende:
het klopt wel wat onze rotterdamse denker zegt
Als je uit Roermond komt...ben je voor RFC, Kankerlul!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij die rotterdamse denker, jij bent toch ook kaal?![]()
Gemiddelde voetbalsupporterquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:48 schreef Bob-B het volgende:
Goede voorstelling van het intellect van de gemiddelde voetbalsupporter.
Als ik hooligan bedoelde had ik dat wel gezegdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gemiddelde voetbalsupporter![]()
Gemiddelde voetbalhooligan
Dan was je opmerking ronduit triestquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik hooligan bedoelde had ik dat wel gezegd
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:48 schreef Bob-B het volgende:
Goede voorstelling van het intellect van de gemiddelde voetbalsupporter.
Probeer je nu jezelf onsterfelijk belachelijk te maken of wat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:56 schreef sjimz het volgende:
Probeer even wat kennis op te doen.
[..]
De politie keek dus ook steeds het youtube filmpjequote:De verdachte blijkt een hooligan te zijn die al langer in beeld was bij de politie.
Met welke reden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef Kopbal het volgende:
Niet om te trollen. Maar ben toch best benieuwd of dat 17-jarige ventje ook een SV krijgt.
Waarom?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef Kopbal het volgende:
Niet om te trollen. Maar ben toch best benieuwd of dat 17-jarige ventje ook een SV krijgt.
Als supporter van je club buiten de combiregeling om naar de wedstrijd gaan. Staat normaal een SV op dacht ik.quote:
Je kan ook gewoon als neutrale supporter heen als je een clubcard leent van een vriend ofzo. En als die jongen zelf geeneens lid is van Ajax is er helemaal niks aan de hand.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als supporter van je club buiten de combiregeling om naar de wedstrijd gaan. Staat normaal een SV op dacht ik.
Daarom ben ik ook benieuwd. Want als die jongen of die vader zelf wel een (S)CC van Ajax hebben zouden ze in principe een SV moeten krijgen, toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:58 schreef afcajos het volgende:
En als die jongen zelf geeneens lid is van Ajax is er helemaal niks aan de hand.
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:59 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook benieuwd. Want als die jongen of die vader zelf wel een (S)CC van Ajax hebben zouden ze in principe een SV moeten krijgen, toch?
http://files.datawire.nl/(...)/Richtlijn_08-09.pdfquote:
Tenzij hij geen lid is van ajax me dunktquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
http://files.datawire.nl/(...)/Richtlijn_08-09.pdf
Niet voldoen aan een verplichte combiregeling 12 maanden SV
Met dank aan RobbieTerreur.
Puik plan!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:54 schreef Chriz2k het volgende:
Laten we even wachten tot er een prijs op zijn hoofd staat, dan betalen we er een meeting van.
Peniskanker schijnt echt te bestaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kun je wel kanker in je lul krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |