Zegt iemand die developer is op Fok!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:35 schreef Scorpie het volgende:
Fucking kuthuilie zegTyfus wat een trieste pannenkoek
Volgens mij is het best een aardige gast. Kan je goed mee opschieten onder het genot van een borrel in een bruin cafe. En ondertussen filosoferen over de geneugten des levens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop serieus dat die kale in dat openingsfilmpje aan een pijnlijke dood sterft, wat een debiel. Volgens mij is die kale schedel van hem opgevullert met cement. Man man wat een neanderthaler.
En zeker bij Ajax !quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef afcajos het volgende:
Even voor de aangevallen 010'ers (): Dit topic is dus niet bedoeld om feyenoorders te bashen
Dit soort mongolen lopen bij elke club rond
Je bent opeens wel weer het mannetje hé sinds je geen hielenlikker (Lees hulpmod) meer bentquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent opeens wel weer het mannetje hé sinds je geen hielenlikker (Lees hulpmod) meer bent
Gelukkig staan ado fans niet bekend als HET tokkiepubliek van Nederlandquote:
Gelukkig geld dat ook voor Ajax fans die niet bekend staan al DE kankerneuzen die al jaren een grote bek hebben maar geen prijs meer hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gelukkig staan ado fans niet bekend als HET tokkiepubliek van Nederland
Het zit je wel hoog hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gelukkig geld dat ook voor Ajax fans die niet bekend staan al DE kankerneuzen die al jaren een grote bek hebben maar geen prijs meer hebben gewonnen.
guess woh's back!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gelukkig geld dat ook voor Ajax fans die niet bekend staan al DE kankerneuzen die al jaren een grote bek hebben maar geen prijs meer hebben gewonnen.
Als je nou een feyenoordavatar had, had ik je misschien nog serieus genomen maar met je ado avatar.... Ga eens weg uit mijn topic?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Probeer even wat kennis op te doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kind zijn en minderjarig heeft niks met elkaar te maken.
quote:In het Verdrag inzake de Rechten van het Kind wordt onder een kind verstaan, ieder mens jonger dan 18 jaar, tenzij volgens de op het kind van toepassing zijnde recht de meerderjarigheid eerder bereikt wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |