Hij lijkt er toch verdomd veel opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:29 schreef Emimich het volgende:
Kankerpo, daarnaast is het helaas niet dezelfde!![]()
*"hallo spreek ik met de politie? jullie dader is de rotterdamse denker"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Dat is hem echt
Hem je meld misdaad anoniem al gebeld
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
*"hallo spreek ik met de politie? jullie dader is de rotterdamse denker"
![]()
Nee nog niet.
quote:corpzah (1 day ago) Show Hide
kk rotterdamers denke stoer tedoen tegen een pikkiej van 16 , kk knuppels
070 laat je beven
Op zich was de onderliggende betekenis ervan best in orde, maar met meer sos en bier in je systeem dan IQ punten tussen je oren moet je maar net de juiste toon weten te vindenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef DesertCamel het volgende:
als je uit den bosch komt, ben je voor FC Den Bosch KANKERLUL!
Mag ik je quoten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
We kunnen in ieder geval vast stellen dat er een soort ziekte is uitgebroken aan de geurige oevers van de Maas, met al die kale hoofden...
Ofnie!! Jatoch!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef DesertCamel het volgende:
Ja, maar het is vaststellen aan elkaar geschreven.quote:
Ja, ik zag die foto en dacht gelijk aan kankerlulquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:00 schreef behangplakker het volgende:
Jos, je overtreft jezelf weer met dit topic. Alleen jij kan zo doordenken
Vaststellen aan elkaar, thanks!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja, maar het is vaststellen aan elkaar geschreven.
Met je kankerabonnement op je kankerFOK!!111quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef DesertCamel het volgende:
Dat merk ik nu pas opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:59 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het vooral ook mooi hoe hij op 00:36 een argument probeert te verzinnen, maar zodra hij merkt dat er alleen maar gebrabbel uit zijn mond komt gaat ie weer keihard schelden.
Van ouderdom gestorven, waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:03 schreef liefhart het volgende:
Typisch Joden topic .
TS had zeker in de oorlog ook joden op zolder
rara waar zijn ze gebleven
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:03 schreef liefhart het volgende:
Typisch Joden topic .
TS had zeker in de oorlog ook joden op zolder
rara waar zijn ze gebleven
Al zou hij het zijn (lijkt er wel op) dan nog moet je zulke shit niet publiekelijk gaan neerzetten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef afcajos het volgende:
Even voor de aangevallen 010'ers (): Dit topic is dus niet bedoeld om feyenoorders te bashen
Dit soort mongolen lopen bij elke club rond
Gast, als er Feyenoorders in dit topic zijn die dat niet begrijpen dan vallen ze zelf in die categorie!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef afcajos het volgende:
Even voor de aangevallen 010'ers (): Dit topic is dus niet bedoeld om feyenoorders te bashen
Dit soort mongolen lopen bij elke club rond
En waarom zou je zo iemand in bescherming nemen danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef liefhart het volgende:
Al zou hij het zijn (lijkt er wel op) dan nog moet je zulke shit niet publiekelijk gaan neerzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |