abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62274547
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef liefhart het volgende:

[..]

Al zou hij het zijn (lijkt er wel op) dan nog moet je zulke shit niet publiekelijk gaan neerzetten.
Als ik destijds bij de rellen Ajax thuis tegen NEC mensen zou herkennen ga ik het ook niet op internet zetten , erecode
Die gast staat al op youtube?
Alsof dat niet publiekelijk is

Die gozer was en is toch niet meer te redden.
pi_62274552
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef afcajos het volgende:
Even voor de aangevallen 010'ers ( ): Dit topic is dus niet bedoeld om feyenoorders te bashen Dit soort mongolen lopen bij elke club rond
Voel me niet aangevallen hoor (sowieso, ajacieden die aanvallen. ). Ik vind het gewoon krom hoe het politie-apparaat werkt...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62274556
quote:

[..]

Al zou hij het zijn (lijkt er wel op) dan nog moet je zulke shit niet publiekelijk gaan neerzetten.
Als ik destijds bij de rellen Ajax thuis tegen NEC mensen zou herkennen ga ik het ook niet op internet zetten , erecode
!
Erecode. Bij volwassen mannen die kinderen op hun bek slaan.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62274558
quote:

[..]

Ten eerste ben ik geen hooligan dus die erecode interesseert me geen fuck.
Ten tweede, ik link gewoon naar een site van notabene een Rotterdamse Krant Ik heb die pic niet zelf geupload ofzo.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62274571
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En waarom zou je zo iemand in bescherming nemen dan
Omdat zoals eerder gezegd zulke gasten bij elke zichzelf respecterende club rondlopen
pi_62274572
SJAMPERLUL
pi_62274646
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

!
Erecode. Bij volwassen mannen die kinderen op hun bek slaan.
Een 17-jarige is geen kind, die weet dondersgoed dat hij problemen krijgt.
Elite
Tegen TTIP
pi_62274671
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef liefhart het volgende:

[..]

Omdat zoals eerder gezegd zulke gasten bij elke zichzelf respecterende club rondlopen
En jij denkt dat de harde kern van Feyenoord deze man aanbidt omdat hij een ventje van 17 neermept die notabene met zijn pa in het vak is?

Het is gewoon een laffe streek, het is niet slim van dat ventje nee maar dit...
pi_62274680
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Oh sorry.
Erecode. Bij holbewoners die mensen op hun bek slaan. !
Zo beter?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62274683
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Tot 18 ben je bij wet gewoon nog minderjarig
pi_62274739
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef sjimz het volgende:

[..]
Tot 18 ben je bij wet gewoon nog minderjarig
Jij begrijpt me wel, ga er dan ook niet tegenin.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh sorry.
Erecode. Bij holbewoners die mensen op hun bek slaan. !
Zo beter?
Ach, aard van het beestje. Ieder mens zit zo in elkaar.
Elite
Tegen TTIP
pi_62274743
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef afcajos het volgende:

[..]

En jij denkt dat de harde kern van Feyenoord deze man aanbidt omdat hij een ventje van 17 neermept die notabene met zijn pa in het vak is?

Het is gewoon een laffe streek, het is niet slim van dat ventje nee maar dit...
Eerst was het een gozer van 12 en nu bleek die 17 te zijn.
Toen ik 17 was wist ik heus wel dat het not done was om te gaan staan juichen tussen de F-side sorry maar
pi_62274767
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij begrijpt me wel, ga er dan ook niet tegenin.
[..]
Laat mij gewoon de mierenneukende wijsneus uit hangen ja???
pi_62274771
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:18 schreef liefhart het volgende:

[..]

Toen ik 17 was wist ik heus wel dat het not done was om te gaan staan juichen tussen de F-side sorry maar
Nee dat is inderdaad ook dom ik zou het zelf ook nooit doen maar volgens mij was dit in een familievak?
pi_62274782
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef liefhart het volgende:
Nou en? Van mij mogen ze allemaal publiekelijk belachelijk gemaakt worden als de grafkneuzen die het zijn, ook die van 'onze' club. Kan ik als vrouw tenminste ook weer eens veilig naar een wedstrijd

Dit zijn geen voetballiefhebbers, dit zijn geen fans. Dit zijn randdebielen die gewoon iets zoeken om zich achter te verschuilen terwijl ze alleen maar willen schreeuwen en rammen. En de een noemt dat clubliefde, de ander eigen volk eerst, kan me geen reet schelen, oprotten met dat paupervolk
pi_62274788
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:18 schreef liefhart het volgende:

[..]

Dat is wel vaker zo.
Of ga jij in leeftijd terug in de tijd?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:22:05 #67
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_62274858
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:19 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nou en? Van mij mogen ze allemaal publiekelijk belachelijk gemaakt worden als de grafkneuzen die het zijn, ook die van 'onze' club. Kan ik als vrouw tenminste ook weer eens veilig naar een wedstrijd

Dit zijn geen voetballiefhebbers, dit zijn geen fans. Dit zijn randdebielen die gewoon iets zoeken om zich achter te verschuilen terwijl ze alleen maar willen schreeuwen en rammen. En de een noemt dat clubliefde, de ander eigen volk eerst, kan me geen reet schelen, oprotten met dat paupervolk
Amen
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_62274928
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:19 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wil je beweren dat jij nooit naar het voetbal gaat omdat je bang bent dat je op je bek wordt geslagen?

(effe los van het feit dat strafbare feiten strafbaar zijn enzo)
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62274930
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is wel vaker zo.
Of ga jij in leeftijd terug in de tijd?
Nou als ik lees dat een 12 jarige een stomp krijgt van een volwassene vind ik dat een heel ander verhaal worden niet om geweld goed te praten zeker niet maar met de spanning en de emotie die in zulke wedstrijden speelt moet je dat gewoon niet doen .
Kan me herinneren van wedstrijden in de arena dat er ook altijd een welkomscomite met bierflesjes en stenen klaar staat om ons te verwelkomen en dat zijn echt niet alleen jongens van de harde kern.
Trouwens heeft die jongen een "oorvijg" gekregen of is die helemaal de kolere geslagen ?
Media blaast dingen eenmaal graag op dat blijkt
pi_62274956
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef liefhart het volgende:

[..]

Nou als ik lees dat een 12 jarige een stomp krijgt van een volwassene vind ik dat een heel ander verhaal worden niet om geweld goed te praten zeker niet maar met de spanning en de emotie die in zulke wedstrijden speelt moet je dat gewoon niet doen .
Kan me herinneren van wedstrijden in de arena dat er ook altijd een welkomscomite met bierflesjes en stenen klaar staat om ons te verwelkomen en dat zijn echt niet alleen jongens van de harde kern.
Trouwens heeft die jongen een "oorvijg" gekregen of is die helemaal de kolere geslagen ?
Je snapt mijn matige grap niet
pi_62274983
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je snapt mijn matige grap niet
ik proefde een serieuze ondertoon
pi_62275011
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:26 schreef liefhart het volgende:

[..]

ik proefde een serieuze ondertoon
Voordat ik heel het topic verbagger, check de PI die ik gebruikte
pi_62275020
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wil je beweren dat jij nooit naar het voetbal gaat omdat je bang bent dat je op je bek wordt geslagen?
Ik ga alleen naar van die familiewedstrijden mee. De gewone niet.

En als vrouw ben ik niet zozeer bang om op mn bek te worden geslagen - meer andere soorten strafbare feiten. Voor mij is de lol van de wedstrijd er wel zo'n beetje af als ik een kerel bij mn borsten weg moet rammen als ik alleen even bij mn vriend wegloop om naar de plee te gaan. Dan kijk ik wel gewoon thuis.
pi_62275061
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:28 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ga alleen naar van die familiewedstrijden mee. De gewone niet.

En als vrouw ben ik niet zozeer bang om op mn bek te worden geslagen - meer andere soorten strafbare feiten. Voor mij is de lol van de wedstrijd er wel zo'n beetje af als ik een kerel bij mn borsten weg moet rammen als ik alleen even bij mn vriend wegloop om naar de plee te gaan. Dan kijk ik wel gewoon thuis.
Klinkt gezellig zo'n avondje uit...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62275072
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef liefhart het volgende:

[..]

Natuurlijk gebeurt dit zeker ook bij ajax. Je mist alleen het punt van dit topic Ik waan mij als detective door hem te herkennen als rotterdamse denker en jij probeert hier die gast te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')