quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
kloptquote:
Ik dacht dat ik jullie een plezier deedquote:Op maandag 22 september 2008 16:04 schreef Noorsbloed het volgende:
BT !
Wat doe je met mijn bloeddruk
Post ff een pic van haar aub.quote:Op maandag 22 september 2008 16:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik hou van mijn Noorse schone![]()
Ik heb net van haar de complete verzameling van Thyrfing gekregen ( 6 cd's )![]()
Jammer dat ze alweer moest werken
Post eens pics van je beugel.quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jullie een plezier deed?
Tevens pic voor in de OP ofquote:Op maandag 22 september 2008 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, Willem is er weer. Willem is onze vaste klant en komt hier al 10 jaar. Hij is 78 jaar en komt van origine uit Amsterdam, en neemt dus geen blad voor de mond. Hij vindt het leuk om onze sterrenbeelden te raden (Hij heeft het altijd goed, na 4 keer
)
Laatst kwam 'ie de winkel binnenstampen om te zeggen dat joden in de 2de wereldoorlog 5 gulden kostten, 2 joden waren 7,50.![]()
Nu vertelt ie een verhaal over dat ie niet mocht ruiken aan rookworsten. En hij gaf net spontaan een kus aan een onbekende vrouw omdat ze vond dat ie een mooie baard had.Wat een cultheld.
Ja dat wel.quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jullie een plezier deed?
Waarom zou ik in godensnaam een pic van mijn Noorse schone tonen ?quote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Post ff een pic van haar aub.
Och armequote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar ik ben ook een dagje ouder.![]()
Mijn arme hart enzo.
Zodat ik kan fappen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godensnaam een pic van mijn Noorse schone tonen ?
Zodat jullie allemaal kunnen bitchen/fappen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |