quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik ben gister naar een optreden van Spinal & Steen gegaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:34 schreef KingOfPop het volgende:
Ok, Postmortum held.5 steentjes voor je blackzilla-topic.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben gister naar een optreden van Spinal & Steen gegaan
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben gister naar een optreden van Spinal & Steen gegaan
Yvonne wordt gepaald door een Blackzilla.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:37 schreef KingOfPop het volgende:
Waar blijft Yvonne?
Jaquote:
Ja, doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja
Grote open ogen en zo'n vage rode waas eromheen.
Ik heb nog wat filmpjes gemaakt, maar de kwaliteit van het geluid is om te huilen. Maar ik kan ze er alsnog even op zetten.
Smeken, lul, zo natuurlijk niet. Het heeft bij mij ook 1400 kwaliteitsposts in de SC geduurd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
PM, zet mij eens in de op, krijg je mijn ww van de blackzilla site
Luister net die hele plaat.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:45 schreef Triptamine het volgende:
ga maar naar hey
enne wopwopwop
ga maar naar hey enne ho enne wopwopwop
ga maar naar hey ho mami enne wopwopwop
ga maar naar hey ho papi enne wopwopwop
Blackzilla FTW!quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Woehoe, vriendin is even de deur uit, lekker pr0n kijken.
*fapper de fapper de fap*quote:
Nee, ik hou alleen van mijn eigen piemel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ben je ook fan van blackzilla?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, ik hou alleen van mijn eigen anus.
Tot dat je deze hebt gezien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, ik hou alleen van mijn eigen piemel.
Post 1900? MULTI-USER ACCOUNTTTTTTTTTTTTTTT. Zoveel kan nooit.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:56 schreef KingOfPop het volgende:
Post nummer 1900Op naar de 100.000
![]()
Ach, wie deed dat nou niet vroeger onder de douche na het gymen, even de lullen van je klasgenoten inspecteren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal van mannenliefde, KingOfPop.
Mannen en Negers zijn twee categorieën, heb met beide niet zoveel overigensquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal van mannenliefde, KingOfPop.
Ik doe dat nog steeds hoor, op basisscholen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, wie deed dat nou niet vroeger onder de douche na het gymen, even de lullen van je klasgenoten inspecteren.
Makkelijk om je eigen indentiteit verborgen te houden op het net. Maar in het echt blijkt KOP gewoon een mannelijke neger te zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mannen en Negers zijn twee categorieën, heb met beide niet zoveel overigens
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik me daar niks meer van weet te herinneren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, wie deed dat nou niet vroeger onder de douche na het gymen, even de lullen van je klasgenoten inspecteren.
Nee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Makkelijk om je eigen indentiteit verborgen te houden op het net. Maar in het echt blijkt KOP gewoon een mannelijke neger te zijn.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mannen en Negers zijn twee categorieën, heb met beide niet zoveel overigens
Ja, ik had altijd de grootste SunChaser van de klas, dus iedereen was jaloers op mequote:Op zaterdag 20 september 2008 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik me daar niks meer van weet te herinneren.
Als jij wel graag die herinneringen koestert, ga je gang.
Heb je ook vrouwelijke negers? Dat waren toch negerinnen??quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Makkelijk om je eigen indentiteit verborgen te houden op het net. Maar in het echt blijkt KOP gewoon een mannelijke neger te zijn.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik had altijd de grootste SunChaser van de klas, dus iedereen was jaloers op meNog steeds trouwens.
Nee, ik durfde nooit![]()
Nog steeds niet trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |