maaar maar maar er was afgesproken dat het het volgende topiek over de eerste divisie zou gaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan had ik net zo goed het andere topic open kunnen laten. Het is goed zo.
Ajax heeft aanstaande zondag ook gewonnenquote:
Ik word zo gepwned door de trainer met de boodschap dat ik wissel sta en vervolgens zie ik van de bank dat wij alweer een wedstrijd winnen terwijl het bestuur tegen ons zei dat we gingen degraderenquote:
Alsof het een mening isquote:
Ik verwachtte er vanacht of vanochtend al 1..quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
Gister in de kroeg komt een fokker naar mij toe ( iemand die meer lurkt) en zei dat hij zondag weer een topic van mij verwacht
Ja irl net zo'n baas.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
Gister in de kroeg komt een fokker naar mij toe ( iemand die meer lurkt) en zei dat hij zondag weer een topic van mij verwacht
Dat kan best, maar wie is Juicyhill?quote:
Hey gers!quote:
Fortunaquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:07 schreef gers het volgende:
[..]
Fortuna![]()
vroegah waren ze wel goed maar nu
in 1999 nog verliezend beker finalist en nu ergens in de kelder van de eerste divisiequote:Op zaterdag 20 september 2008 12:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weet ik, maar diepgewortelde symphatieën hé.
Nee, FC Oss danquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:12 schreef gers het volgende:
[..]
in 1999 nog verliezend beker finalist en nu ergens in de kelder van de eerste divisie![]()
true truequote:
Net die plaat van de JvT binnengekregen, leipe plaat hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:17 schreef gers het volgende:
[..]
true true![]()
dat is helemaal kansloos
die gaat ook altijd naar fortunaquote:
Ik heb daar nog nooit iemand met zo'n vaag masker gezien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:23 schreef gers het volgende:
[..]
die gaat ook altijd naar fortuna
n-side zit ie
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iemand met zo'n vaag masker gezien.
Welk doekje,quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:29 schreef gers het volgende:
maarre had jij mijn doekje niet gezien bij fortuna-top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
zie me UIquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zie alleen maar knuffelpolen, geen mooie dames
quote:
de fortuna chearleadersquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zie alleen maar knuffelpolen, geen mooie dames
pics?quote:
PICS!!quote:
we are staying upquote:
waar ging die pop eigenlijk over?quote:
zien er een beetje jong uitquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:42 schreef postmortum het volgende:
http://fortuna-cheerleaders.hyves.nl/
geloof dat de scheids van vorige week moest voorstelenquote:
die flesjeskopper?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
geloof dat de scheids van vorige week moest voorstelen
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:46 schreef behangplakker het volgende:
Stond PK eigenlijk al lang in de top 500?
#489 Paaskonijn 23703
WIE, WAT, WAAR?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:00 schreef BobbyB het volgende:
En een nieuwe SCer. Vond PK dat wel goed?
Nee hoorquote:
ze zijn 14 ofzoquote:
Nee man, 16 ofzo1!quote:
TSquote:
Dat is maar eenmalig hoop ikquote:
Mits pics.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
Mênnus veel lekkere wijven vandaag, vanavond een topic!
Niets verzinnen he!quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zit er klaar voor!quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
Wie?quote:
Ik verzin nooit watquote:
TSquote:
Oh, ja inderdaadquote:
welk topiqequote:Op zaterdag 20 september 2008 12:54 schreef postmortum het volgende:
ik heb gewoon het topic teregugkaapt in naam van alle klb bazen
Weer zoeen indringer.quote:
/care ze is lekkerquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:57 schreef postmortum het volgende:
ingeringertje wilde niet eens haar tieten posten , vandaar de tt jegens mij
ik zou haar toch niet wegtrappen uit me bed hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:59 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
foto van ts
ik vind bt lekkerder want die heeft een gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |