Alsof het een mening isquote:
Ik verwachtte er vanacht of vanochtend al 1..quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
Gister in de kroeg komt een fokker naar mij toe ( iemand die meer lurkt) en zei dat hij zondag weer een topic van mij verwacht
Ja irl net zo'n baas.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
Gister in de kroeg komt een fokker naar mij toe ( iemand die meer lurkt) en zei dat hij zondag weer een topic van mij verwacht
Dat kan best, maar wie is Juicyhill?quote:
Hey gers!quote:
Fortunaquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:07 schreef gers het volgende:
[..]
Fortuna![]()
vroegah waren ze wel goed maar nu
in 1999 nog verliezend beker finalist en nu ergens in de kelder van de eerste divisiequote:Op zaterdag 20 september 2008 12:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weet ik, maar diepgewortelde symphatieën hé.
Nee, FC Oss danquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:12 schreef gers het volgende:
[..]
in 1999 nog verliezend beker finalist en nu ergens in de kelder van de eerste divisie![]()
true truequote:
Net die plaat van de JvT binnengekregen, leipe plaat hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:17 schreef gers het volgende:
[..]
true true![]()
dat is helemaal kansloos
die gaat ook altijd naar fortunaquote:
Ik heb daar nog nooit iemand met zo'n vaag masker gezien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:23 schreef gers het volgende:
[..]
die gaat ook altijd naar fortuna
n-side zit ie
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iemand met zo'n vaag masker gezien.
Welk doekje,quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:29 schreef gers het volgende:
maarre had jij mijn doekje niet gezien bij fortuna-top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |