Waar vond je ze dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bier drinken en Harold & Kumar kijken
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:52 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme wat is dit voor kut TT, nu denkt iedereen dat ik een pauper ben die zn rijbewijs nog niet heeft![]()
Ik heb em al 3 jaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof ze dat nog niet dachten.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:52 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme wat is dit voor kut TT, nu denkt iedereen dat ik een pauper ben die zn rijbewijs nog niet heeft![]()
In de goot, ze waren net hun huis kwijt net als 2 miljoen andere Amerikanen.quote:
Regeren is vooruit zienquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
IK BEN VAN HET STRAFBANKJE AF HEURS!!
Je blijft er maar op zittenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
IK BEN VAN HET STRAFBANKJE AF HEURS!!
Lullig voor ze. Wanneer komen de 1999998 anders amerikanen bij je langs?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In de goot, ze waren net hun huis kwijt net als 2 miljoen andere Amerikanen.
Tevens slaat het strafbankje nergens meer op.
Neen, ga jij maar.quote:
Held!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bier drinken en Harold & Kumar kijken
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:54 schreef kikoooooo het volgende:
En ik nomineer al die klb slowchatmongolen.
Boeiend, hij is de mongool die niet kan lezen.quote:
Teveel eer voor zóeen biet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:15 schreef Emimich het volgende:
Zullen we met zijn allen op die kikoooooo stemmen en hem daarmee de grootste kut-user maken?
Je kan beter op Swets stemmenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Teveel eer voor zóeen biet.
Tong zal wel winnen. Ik hoop dat hij lepra gaat krijgen. Zijn we mooi van hem af.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan beter op Swets stemmenwat een droeftoeter is dat.
Je kunt iedereen nomineren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
Wie zijn dan de genomineerden?
Kom we gaan ff rellenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
En nog iemand:
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #1
D_B kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom sta ik godverdomme niet in de OP
Jullie zijn me vergeten he !11 111--_![]()
![]()
111___1111
M 11111
BAAAANSS !!! IK ZEG HET JULLIE !1![]()
Dus ik kan jou ook nomineren? Of Danny?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kunt iedereen nomineren.
Ja, mits goed onderbouwde reden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus ik kan jou ook nomineren? Of Danny?
Jouw naam + ouvre is voldoende redenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, mits goed onderbouwde reden.
Ouvre? Nou, vertelquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jouw naam + ouvre is voldoende reden
Jaloezie, zeg ik je.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Er zijn leden die willen de hele KLB SC nomineren.
Je kan hem er toch zelf inzettenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom sta ik godverdomme niet in de OP
Jullie zijn me vergeten he !11 111--_![]()
![]()
111___1111
M 11111
BAAAANSS !!! IK ZEG HET JULLIE !1![]()
jawel, alleen durven ze het niet te zeggen omdat ze anders notes of een ban krijgenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
Sinds ik MOD ben vind niemand me meer kut. Heerlijk
Dat heb je goed ontdekt sherlock!1quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat er "+1 up" in jouw avatar staat!
En dat binnen 1 minuut.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:34 schreef Paaskonijn het volgende:
WHOAA WTF
gister terug van een ban en ik heb er opeens een note bij?
107 ipv 106 nu
gekke modjes.
Nee, die is van gister wss, maar hoe dan?quote:
Behangplakker.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:38 schreef Maisnon het volgende:
De Fok! Awards zijn toffer!
Heb ik ooit nog mee gewonnenbeste fotoboek haha
Wie heette er hier ook alweer Jazz, trouwens?
Kijk, en dat vind ik dus het verkeerde van dat hele note gebeuren. Je krijgt een op of aanmerking, maar je weet niet waarvoor als dat niet tegen je gezegd word.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, die is van gister wss, maar hoe dan?
Jij zegt "ik haat Boswachter, kankermod" en een minuut later post jij dat je er een note bij hebt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, die is van gister wss, maar hoe dan?
Ik heb de admin gemeld dat jij zei: kankermodquote:
Doe eens niet zo crewlikken ja jordeeeh.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb de admin gemeld dat jij zei: kankermod
Ik keek 1 sec nadat ik dat typte en die was er al bij. En D_B leest het nu pas. Dus die is niet van net.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij zegt "ik haat Boswachter, kankermod" en een minuut later post jij dat je er een note bij hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe eens niet zo crewlikken ja jordeeeh.
Thanx
Zal ik het je verklappen: het is niet eens een KLB note maar van een ander subforumquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik keek 1 sec nadat ik dat typte en die was er al bij. En D_B leest het nu pas. Dus die is niet van net.
VBL?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal ik het je verklappen: het is niet eens een KLB note maar van een ander subforum
Die note komt zeker uit het Keldertjequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal ik het je verklappen: het is niet eens een KLB note maar van een ander subforum
Nee man, VBLquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die note komt zeker uit het Keldertje
Is het een neger?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus zo'n stamboek-cavia en die heet ook Connie
Ja, enige echte neger-stamboek-caviaquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nope. Zie reactie Juicyhill
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg nu een mailtje van de hoge school utrecht dat ik me moet inenten voor hepatitis B
SMtroepquote:
De eerste fase van bekennen is ontkennen.quote:
Ja, ik had dat ding net gevondenquote:
Zo is ie leuker.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:56 schreef Juicyhil het volgende:
Volgende TT: Waar Juicyhill dood moet
Wat had ik gister in VBL niet mogen zeggen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De eerste fase van bekennen is ontkennen.
ATTENTIE ! ATTENTIE ! WE HEBBEN EEN SM'ER IN DE ZAAL !![]()
![]()
![]()
Al kreeg ik er geld voor.quote:
Niet.quote:
Dat lied ken ik. En dat instrument is gewoon een gehandicapte pianoquote:
Nee, 100e post in dit topic?quote:
Het liedje isquote:
Dat ga ik je niet vertellen. Maar ze zijn alle 4 niet uit KLB.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
In 2 dagen ofzo, 4 notes erbij. Zeg eens D_B, aangezien we allebei voor PSV zijn. Waar komen de notes vandaan:P .
Link danquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Apocalyptica ft Guano Apes - Path. Supervet nummer.
quote:aantal posts: Verborgen
quote:
Nee, niet leuk.quote:
quote:
Eens luisteren!quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:23 schreef Paaskonijn het volgende:
4EBE post eens wat meer nu het nog gezellig is zonder 32487 breezersletjes die straks komen.
Nou, volgens mij loop ik hier langer rond dan jij. Jij bent helemaal niet in de positie om hier de gevestigde orde vragen te stellen.quote:
Ik hoorde breezersletjes dus ik dacht, ik kom ook ff langs.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:23 schreef Paaskonijn het volgende:
4EBE post eens wat meer nu het nog gezellig is zonder 32487 breezersletjes die straks komen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou, volgens mij loop ik hier langer rond dan jij. Jij bent helemaal niet in de positie om hier de gevestigde orde vragen te stellen.
En toch blijf ik luisterenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Die cello dingen klinken wel tof ja, de rest, mwah.
wie weet ben ik wel een kloonquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou, volgens mij loop ik hier langer rond dan jij. Jij bent helemaal niet in de positie om hier de gevestigde orde vragen te stellen.
Jawohl! Ik kreeg er helaas alleen maar meer honger van.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WAs je pizza nog te eten trouwens?
Schrik je van jezelf, newbie?quote:
Mij negeren valt niet echt mee hè?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoorde breezersletjes dus ik dacht, ik kom ook ff langs.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schrik je van jezelf, newbie?
OEHOEEEEquote:
Ik las neger.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mij negeren valt niet echt mee hè?
Dat was gisterquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mij negeren valt niet echt mee hè?
Ja, best wel ja. Ik, en ben niet de enige van hetzelfde origineel, ben een kloon en zou iedereen hier inmiddels wel een keer door mogen hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schrik je van jezelf, newbie?
Nee,quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, best wel ja. Ik, en ben niet de enige van hetzelfde origineel, ben een kloon en zou iedereen hier inmiddels wel een keer door mogen hebben.
Je leest het goedquote:
de_boswachterquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, best wel ja. Ik, en ben niet de enige van hetzelfde origineel, ben een kloon en zou iedereen hier inmiddels wel een keer door mogen hebben.
quote:
En je bent nu al klaar?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Opnieuw is lezen niet je sterkste kant, ik heb nergens gezegd dat ik je per direct ga negeren. Dat komt nu. [ afbeelding ]
Op debielheid wel, jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:29 schreef KingOfPop het volgende:
Vrouwen lopen 2 jaar voor? Zoiets..?
Nee, ga maar weer.quote:
Sommige dan.quote:
quote:
Alleen al omdat hij niet aan consequent hoofdlettergebruik doet valt hij al afquote:
quote:
Het wil nogal eens fluctueren, jaquote:
Het is heel simpel, als je niet irritant loopt te doen, doe ik ook normaal tegen je en anders negeer ik je gewoonquote:
Stiekem wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat het een bazennummer is.
Maar ik bén toch een irritant kutventje zoals je al 120x hebt gezegd, dus eigenlijk moet je me blijven negerenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is heel simpel, als je niet irritant loopt te doen, doe ik ook normaal tegen je en anders negeer ik je gewoon
Het was al sinds gisteren weekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef Noorsbloed het volgende:
WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Krijg je kanker van.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef Noorsbloed het volgende:
WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Peuk + Bokbier =
Ben ik allang.quote:
jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik bén toch een irritant kutventje
Stiekem houdt hij, net als wij allemaal, toch van jequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik bén toch een irritant kutventje zoals je al 120x hebt gezegd, dus eigenlijk moet je me blijven negeren
Nee hoor, maar soms kun je dat wel zijn ja. En zo kan ik ook heel irritant of tegendraads zijn af en toequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik bén toch een irritant kutventje zoals je al 120x hebt gezegd, dus eigenlijk moet je me blijven negeren
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Stiekem houdt hij, net als wij allemaal, toch van je[ afbeelding ].
Ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wist je dat je met mobiele telefoons popcorn kan maken
Houden van gaat wel weer erg verquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Stiekem houdt hij, net als wij allemaal, toch van je[ afbeelding ].
Doh ik moet dus nog vervelender worden om als kutuser door het leven te gaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, maar soms kun je dat wel zijn ja. En zo kan ik ook heel irritant of tegendraads zijn af en toe
Misschien ook wel gesmolten hersenenquote:
Ja. Maar dat houdt dan ook in dat 24/7 irritant moet zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doh ik moet dus nog vervelender worden om als kutuser door het leven te gaan
Dan projecteer ik mijn eigen gevoelens ook op jou, sorryquote:
Gewoon veel absinth drinkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ook wel gesmolten hersenen
Niet van zee-egels hoop ik.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ook wel gesmolten hersenen
Dat spul is toch verboden?quote:
HOAX, alsof jij net buiten wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHA, net in de winkel een vrouw. ''Hoe heet zo'n kast in de keuken ook alweer, waar je dingen in kunt bewaren.
ik "koelkast''
mevrouw '' Oh ja''
OH OH OH!!quote:
In Nederland wel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat spul is toch verboden?
IK ZEI TOCH ''IN DE WINKE'L'' Gij vuige Hellemonder.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HOAX, alsof jij net buiten was
Word je daar niet onzeker van?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Maar dat houdt dan ook in dat 24/7 irritant moet zijn.
Jullie komen echt niet veel buiten he ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat spul is toch verboden?
Daar woont ie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH ''IN DE WINKE'L'' Gij vuige Hellemonder.
W00T?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH OH OH!!
ikk heb zee-egels gezien in de dierenwinkel in Den Haag.
Zelfkennisquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jullie komen echt niet veel buiten he ?
Het is weer legaal in nederland stelletje autisten !
JA DUS DAAR MOET JE TOCH BUITEN HEEN STOMME PUTTENAAR!!!1quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH ''IN DE WINKE'L'' Gij vuige Hellemonder.
M'n vriendin ookquote:
Alleen, zag ik geen prijsquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
W00T?![]()
Ik kan gratis aan een aquarium komen als ik een zee-egel vind![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
HAHA, net in de winkel een vrouw. ''Hoe heet zo'n kast in de keuken ook alweer, waar je dingen in kunt bewaren.
ik "keukenkast''
mevrouw '' Oh ja''
Doe daar eens naar vragen. En dan kopen we beide een zee-egel en dan kunnen ze vriendjes wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen, zag ik geen prijs![]()
Ik denk dat ze dat expres hadden gedaan
Nou, neequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JA DUS DAAR MOET JE TOCH BUITEN HEEN STOMME PUTTENAAR!!!1
Dan krijg ik aids en dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n vriendin ook![]()
Ik hoop dat ik PK zie, dit weekend. Dan ga ik hem happyslappen. Het filmpje komt dan meteen hier!!!!!
JAWELLES AIDSWEZEN!!1quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Word je daar niet onzeker van?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe daar eens naar vragen. En dan kopen we beide een zee-egel en dan kunnen ze vriendjes worden![]()
Dat heb je al, alleen dat weet je nog niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan krijg ik aids en dat wil ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
En een flinke ros op je bakkesquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan krijg ik aids en dat wil ik niet.
WAT EEN HAAI BIJ FUCKING ZEE-EGELS?!quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ze hadden ook een haai van 1 meter.
Maar dat was wel een beetje zieligjes..
stel je voor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En een flinke ros op je bakkes.
What's new?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill = homo
Bobb-y = Kontenlikker
Ben jij er ook weer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill = homo
Bobb-y = Kontenlikker
-1 slechte context.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:45 schreef Noorsbloed het volgende:
KANKER ...
Volgens mij word ik verkouden
Nee, apart, maar die bak was maar 3 meter ofzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WAT EEN HAAI BIJ FUCKING ZEE-EGELS?!![]()
INFIDELS
Waar blijft jouw naakt foto dan, ouwe...quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb jij nog je tieten gepost of niet?!
Helemaal niet.quote:
Je mag hem op komen halenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar blijft jouw naakt foto dan, ouwe...
"Amai, da pas toch nie?"quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, apart, maar die bak was maar 3 meter ofzo.
Arrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:45 schreef Paaskonijn het volgende:
AYE CAPTAIN!
Terecht, haaienquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, apart, maar die bak was maar 3 meter ofzo.
Ik ga niet helemaal naar Belgie, heurquote:
HOIST THE BLABLA [INSERT PIRATES OF THE CARIBBEAN LIEDJE]quote:
Nee, het was ook zieligjesquote:
Supermarktslaafjequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moest gisteren de ananas bijvullen in de supermarkt.
Wát zeg je daar?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Belgie, heur
Vakkenvullenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moest gisteren de ananas bijvullen in de supermarkt.
En je hebt de haai gewoon laten zitten daar? Nou dan weet ik niet wat zieliger is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het was ook zieligjes
Hij paste niet onder m'n armquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En je hebt de haai gewoon laten zitten daar? Nou dan weet ik niet wat zieliger is.
Ik woon in Amsterdam.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Belgie, heur
Oh.quote:
Briljantquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://duiken.plein.nl/weblog/?id=44281
Zee-egels zijn verwant aan mensen, of andersom...
quote:Strongylocentrotus purpuratus
Bijna volgende deelquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:57 schreef Paaskonijn het volgende:
E JE CRIER, CRIERE'HÉ, ALINE PUR QUEL LENEN!
zoiets gaat dit liedje.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat je nooit Frans hebt gehad...
Hij is nog wel meer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:00 schreef KingOfPop het volgende:
Oh ja, Pk is francofiel.
Je kijkt naar de handgebaren?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik heb het geluid uitstaan. Dan gaat het luisteren best moeilijks.
Gecondoleerd met je lever.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:01 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei op naar het 3e bokbiertje binnen een uur dat ik wakker ben
Alcoholist, gure dronkaard dat je er ook rond loopt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:01 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei op naar het 3e bokbiertje binnen een uur dat ik wakker ben
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kijkt naar de handgebaren?
Nee. Ik heb Duits gekozen als volledige taal.quote:
Jaaaaaaaaaaaaa Bier !!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Alcoholist, gure dronkaard dat je er ook rond loopt.
Ik heb echt zo hard gelachen, toen ik vakkenvuller wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd. Geweldig om daar te werken.
JA GRAAG!!11quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
PK? Wil je morgen samen met mij en m'n vriendin naar de film?
Jij lacht om je zelf? Oh nee toch nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt zo hard gelachen, toen ik vakkenvuller was![]()
- Rare klanten
- Leuke (mannelijke) collega's
- De baas
Idd. M'n beste mattie werkt d'r ook. Beetje kut en lul roepen, beetje druiven eten. Een baas van 27 die alles volgens de regels wilt, en als je zegt ''hou je waffel'' loopt ie door. Wij zijn daar de baas, aaargh..quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Rare klanten
- Leuke (mannelijke) collega's
- De baas
JE WERKTE MET ONUR?!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- De baas
De eerste 20 sec waren dodelijk saai dus maar afgezet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:07 schreef KingOfPop het volgende:
Speciaal voor Pk, moet je wel het geluid aan doen.
![]()
Ik dacht van ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou, nee wat dacht je nou zelf
Ik gaat lekker morgen al voetballen
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De eerste 20 sec waren dodelijk saai dus maar afgezet.
Goddank.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben er van tussen, zie jullie wel in het volgende deel
Wat, ik heb het geluid toch uitstaan, hoe saai is dat dan?quote:
Je gaat me missen hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij lacht om je zelf? Oh nee toch niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |