Ik niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
Maar we volgden toch rijles ? wie heeft hier zn rijbewijs al ? ik wel iig.
echt waar joh ? flauw heurquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat was wel weer even genoeg. Anders komt remlof me weer bannen
Ik ga morgen beginnen met lessenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
hoe kan ze nou boos zijn op jouwquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga nu bellen naar stagevrouwtje van m'n studie. Of ze is boos dat ik niks heb, maar dan komen we er wel uit. Of ze is bezorgd, en dan komen we er wel uit.
Nee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
Eerst eens 18 worden.quote:
MVVquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Gers laat zijn favoriete club in de toto's ook altijd winnen ongeacht wie de tegenstander is
Dan komt 'ie zo van:quote:
Topquote:
FC Ossquote:
En jij zoquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan komt 'ie zo van: [ afbeelding ]
kwam het paaltje van rechtsquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb lekker ook m'n rijbewijs.
Woensdag reed ik met m'n moeders 206je tegen een paaltje aan![]()
![]()
Anders rijdt je moeder ook wel eens tegen een paal aan....ohohohoquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Keurigquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
wel een kwaliteitspaint hequote:
Meer van:quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
dagdagquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
Heren en dames .. ik ga lekker naar mn bijbaantje toe
Doeg!
Zorg je wel dat de pallets goed worden gesorteerd, kreeg laatst een verkeerde pallet toen ik een lading servers kreegquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
Heren en dames .. ik ga lekker naar mn bijbaantje toe
Doeg!
quote:
Daar is onze godfather weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:39 schreef De_Ananas het volgende:
STelletje homo's zijn jullie!
En je hebt hem binnenkort een jaar in jouw bezit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef afcajos het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs trouwens al zo'n 3 jaar geleden gehaald.
Wie heb je ervoor moeten pijpen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef afcajos het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs trouwens al zo'n 3 jaar
En jij bent nog steeds geen betere eter als kobayashiquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is nog steeds kut, Bobby-B nog steeds een kontenlikker en afcajos faalt nog steeds met vrouwen
Goed werk, befkoning.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef afcajos het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs trouwens al zo'n 3 jaar
Er waren deze week 2 Amerikanen bij mij thuis en ik heb afgesproken om emt hun naar Conie Island te gaan om naar de wedstrijd te kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En jij bent nog steeds geen betere eter als kobayashi
Ik hou van kut, jij niet dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is nog steeds kut, Bobby-B nog steeds een kontenlikker en afcajos faalt nog steeds met vrouwen
Ik ben godverdomme Beverton nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef Paaskonijn het volgende:
slechte paint.
Ik moest de 14-jarige dochter van de examinator ontmaagdenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wie heb je ervoor moeten pijpen?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er waren deze week 2 Amerikanen bij mij thuis en ik heb afgesproken om emt hun naar Conie Island te gaan om naar de wedstrijd te kijken
Wat deden ze bij jou?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er waren deze week 2 Amerikanen bij mij thuis en ik heb afgesproken om emt hun naar Conie Island te gaan om naar de wedstrijd te kijken
Nee, dat was wel duidelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme Beverton niet.
Conie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zo heet zn moeder ook, conniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |