Zorg je wel dat de pallets goed worden gesorteerd, kreeg laatst een verkeerde pallet toen ik een lading servers kreegquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
Heren en dames .. ik ga lekker naar mn bijbaantje toe
Doeg!
quote:
Daar is onze godfather weerquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:39 schreef De_Ananas het volgende:
STelletje homo's zijn jullie!
En je hebt hem binnenkort een jaar in jouw bezit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef afcajos het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs trouwens al zo'n 3 jaar geleden gehaald.
Wie heb je ervoor moeten pijpen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef afcajos het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs trouwens al zo'n 3 jaar
En jij bent nog steeds geen betere eter als kobayashiquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is nog steeds kut, Bobby-B nog steeds een kontenlikker en afcajos faalt nog steeds met vrouwen
Goed werk, befkoning.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:41 schreef afcajos het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs trouwens al zo'n 3 jaar
Er waren deze week 2 Amerikanen bij mij thuis en ik heb afgesproken om emt hun naar Conie Island te gaan om naar de wedstrijd te kijkenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En jij bent nog steeds geen betere eter als kobayashi
Ik hou van kut, jij niet dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is nog steeds kut, Bobby-B nog steeds een kontenlikker en afcajos faalt nog steeds met vrouwen
Ik ben godverdomme Beverton nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef Paaskonijn het volgende:
slechte paint.
Ik moest de 14-jarige dochter van de examinator ontmaagdenquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wie heb je ervoor moeten pijpen?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er waren deze week 2 Amerikanen bij mij thuis en ik heb afgesproken om emt hun naar Conie Island te gaan om naar de wedstrijd te kijken
Wat deden ze bij jou?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er waren deze week 2 Amerikanen bij mij thuis en ik heb afgesproken om emt hun naar Conie Island te gaan om naar de wedstrijd te kijken
Nee, dat was wel duidelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme Beverton niet.
Conie.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zo heet zn moeder ook, conniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |