Nee,quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, best wel ja. Ik, en ben niet de enige van hetzelfde origineel, ben een kloon en zou iedereen hier inmiddels wel een keer door mogen hebben.
Je leest het goedquote:
de_boswachterquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, best wel ja. Ik, en ben niet de enige van hetzelfde origineel, ben een kloon en zou iedereen hier inmiddels wel een keer door mogen hebben.
quote:
En je bent nu al klaar?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Opnieuw is lezen niet je sterkste kant, ik heb nergens gezegd dat ik je per direct ga negeren. Dat komt nu. [ afbeelding ]
Op debielheid wel, jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:29 schreef KingOfPop het volgende:
Vrouwen lopen 2 jaar voor? Zoiets..?
Nee, ga maar weer.quote:
Sommige dan.quote:
quote:
Alleen al omdat hij niet aan consequent hoofdlettergebruik doet valt hij al afquote:
quote:
Het wil nogal eens fluctueren, jaquote:
Het is heel simpel, als je niet irritant loopt te doen, doe ik ook normaal tegen je en anders negeer ik je gewoonquote:
Stiekem wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat het een bazennummer is.
Maar ik bén toch een irritant kutventje zoals je al 120x hebt gezegd, dus eigenlijk moet je me blijven negerenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is heel simpel, als je niet irritant loopt te doen, doe ik ook normaal tegen je en anders negeer ik je gewoon
Het was al sinds gisteren weekendquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef Noorsbloed het volgende:
WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Krijg je kanker van.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:32 schreef Noorsbloed het volgende:
WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Peuk + Bokbier =
Ben ik allang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |