Je weet niet wat je mist meidquote:
Gelukkig houd er nog iemand orde!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
En hee, werk de op eens bij please, vorige topics? Ik heb het als laatst gedaan zie ik al
Blijkbaar is het jouw taakquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
En hee, werk de op eens bij please, vorige topics? Ik heb het als laatst gedaan zie ik al
Ik zorg er gewoon altijd voor dat ik geen lapo`s hebquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, daaaghet is sackboy's taak
maar die is er niet
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:22 schreef Triptamine het volgende:
Hear Jerusalem bells are ringing
Roman cavalry choirs are singing
Be my mirror my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason I can't explain
I know Saint Peter will call my name
Never an honest word
But that was when I ruled the world
Ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik zorg er gewoon altijd voor dat ik geen lapo`s heb
Zijn dat de gebande van dit moment?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Er klopt ook geen reet van het strafbankje
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zijn dat de gebande van dit moment?
Ksst,quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Er klopt ook geen reet van het strafbankje
Ja,quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zijn dat de gebande van dit moment?
Ja kan wel in dit topic, maar hij moet maar even gefixed worden in de wiki ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ksst,
ik heb em maar helemaal weggehaald,
want ik wilde wat wijzigen, maar dat lukt niet helemaal
BobbyB kan datquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kan wel in dit topic, maar hij moet maar even gefixed worden in de wiki ofzo
Dat zeg ik:quote:
quote:Beter een angsthaas, dan een faalhaas![]()
Ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog 5 uur en 30 minuten, voordat ik naar huis mag.
Ja maar ik probeer het tenminste.quote:
Je feromonen zijn op ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook nieten nee inderdaad, waar blijft bobbyB, ik blijf maar posten en hij komt niet eens
!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:31 schreef Gupje het volgende:
Waar ik gister me rijbewijs heb gehaald!![]()
Ik ben elke vrijdag vrijquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ben elke vrijdag vrij van stage
Gefeli.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:31 schreef Gupje het volgende:
Waar ik gister me rijbewijs heb gehaald!![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ben elke vrijdag vrij van stage
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
We kunnen ook een heel topic jitzzzze uitlachen om zn falende FIPO
Ik ben de baas, en jij een potje pindakaas.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Baas boven baas
Dat je dat nog weet johquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben de baas, en jij een potje pindakaas.
Was een liedje van onze schoolmusical in groep 8.
Ik speelde Co Caine in mijn groep 8 musical en was ook drugsdealerquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben de baas, en jij een potje pindakaas.
Was een liedje van onze schoolmusical in groep 8.
Was echt uber handig ja dat je rijleraar maar bleef lullen, maar mocht ook wel eens slagen na de 3. Maar zal even naar gemeentehuis om hem aan te vragenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gefeli.
Had jij dat ook, dat je lekker door kon rijden, terwijl je rijleraar met de examinator aan het lulllen was?
Zat meisje naast me die ook slaagde,quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De tekst van mijn examinator:
"De gaten vallen er niet van in mijn sokken, maar je bent geslaagd. "
''Ukkepukkies, ukkepukkies, wij zijn de ukkieeeeeeeeeeees''quote:
Moet je nog een week wachten voor je echt moet rijden. Dat is zo'n epic fail van het CBRquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Was echt uber handig ja dat je rijleraar maar bleef lullen, maar mocht ook wel eens slagen na de 3. Maar zal even naar gemeentehuis om hem aan te vragen
Ja of 40 euro extra er tegen aan tyfen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Moet je nog een week wachten voor je echt moet rijden. Dat is zo'n epic fail van het CBR
Die van mij zeiquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De tekst van mijn examinator:
"De gaten vallen er niet van in mijn sokken, maar je bent geslaagd. "
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die van mij zei
''OMFGROFLL0LLEREINZ!!11!111 JIJ BENT GOEDDDDD.''
Houdt van zijn werkquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik had echt zo`n verzadigde lul die zei : Het is voldoende .. meet zei die man letterlijk niet..
Damn :p hou m wel slap he!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef RickoKun het volgende:
ik zit nu tog hier op school naar een sappige bil te kijken, niet te best dit
Damn :d zo`n lekker goedkoop sletje.. keurig!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
echt een fokking chick niet normaal, met zo'n tattoo vlak boven de aars
Cheeseburgers!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Hmm, straks maar even naar de ah. Wat moet ik halen, sigaretten of cheeseburgersDilemma, dilemma.
Blond haar, strak blousje aan, strakke broek om dr kontjequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Damn :d zo`n lekker goedkoop sletje.. keurig!
sigaretten kan je tenminste bietsen van anderenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Hmm, straks maar even naar de ah. Wat moet ik halen, sigaretten of cheeseburgersDilemma, dilemma.
*fantaseert over geile stoot*quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Blond haar, strak blousje aan, strakke broek om dr kontje
Verdomme die mag echt hard tegen mijn penis aanschuren tijdensch het utigaan!
"kan ik ff cheeseburger van je lenen man, krijg je volgende keer terug''quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
sigaretten kan je tenminste bietsen van anderen![]()
Middelbare school?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:59 schreef Paaskonijn het volgende:
whehe ik was al na het eerste uur uit![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:59 schreef Paaskonijn het volgende:
whehe ik was al na het eerste uur uit![]()
Je avaquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:03 schreef McFearless het volgende:
Ricko, doe ff een foto van dat sletje.
jaw0hlquote:
Zit je daar op FOK!, staat er ineens een Tubgirl. Nou, dan zijn de rapen gaar.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toen ik stage had, mocht ik gewoon vrij de computer gebruiken
Wel voldoende afgerondquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:11 schreef KingOfPop het volgende:
En van stage kwam weinig terecht?
quote:
Ik fokte ook nooit als er iemand bij wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zit je daar op FOK!, staat er ineens een Tubgirl. Nou, dan zijn de rapen gaar.
Ohnee stel je voorquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Verdikkie. Misschien zie ik je dit weekend nog wel in Helmond.
Kom net van KhaiLoempiai, de lokale loempia boer.quote:
Eentje maarquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Even einer pizzaa aufwarmen!
Ik heb net ff 2 champignon kip broodjes naar binnen gewerktquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kom net van KhaiLoempiai, de lokale loempia boer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |