Zat meisje naast me die ook slaagde,quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De tekst van mijn examinator:
"De gaten vallen er niet van in mijn sokken, maar je bent geslaagd. "
''Ukkepukkies, ukkepukkies, wij zijn de ukkieeeeeeeeeeees''quote:
Moet je nog een week wachten voor je echt moet rijden. Dat is zo'n epic fail van het CBRquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Was echt uber handig ja dat je rijleraar maar bleef lullen, maar mocht ook wel eens slagen na de 3. Maar zal even naar gemeentehuis om hem aan te vragen
Ja of 40 euro extra er tegen aan tyfen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Moet je nog een week wachten voor je echt moet rijden. Dat is zo'n epic fail van het CBR
Die van mij zeiquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De tekst van mijn examinator:
"De gaten vallen er niet van in mijn sokken, maar je bent geslaagd. "
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die van mij zei
''OMFGROFLL0LLEREINZ!!11!111 JIJ BENT GOEDDDDD.''
Houdt van zijn werkquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik had echt zo`n verzadigde lul die zei : Het is voldoende .. meet zei die man letterlijk niet..
Damn :p hou m wel slap he!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef RickoKun het volgende:
ik zit nu tog hier op school naar een sappige bil te kijken, niet te best dit
Damn :d zo`n lekker goedkoop sletje.. keurig!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
echt een fokking chick niet normaal, met zo'n tattoo vlak boven de aars
Cheeseburgers!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Hmm, straks maar even naar de ah. Wat moet ik halen, sigaretten of cheeseburgersDilemma, dilemma.
Blond haar, strak blousje aan, strakke broek om dr kontjequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Damn :d zo`n lekker goedkoop sletje.. keurig!
sigaretten kan je tenminste bietsen van anderenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Hmm, straks maar even naar de ah. Wat moet ik halen, sigaretten of cheeseburgersDilemma, dilemma.
*fantaseert over geile stoot*quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Blond haar, strak blousje aan, strakke broek om dr kontje
Verdomme die mag echt hard tegen mijn penis aanschuren tijdensch het utigaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |