Je weet niet wat je mist meidquote:
Gelukkig houd er nog iemand orde!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
En hee, werk de op eens bij please, vorige topics? Ik heb het als laatst gedaan zie ik al
Blijkbaar is het jouw taakquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
En hee, werk de op eens bij please, vorige topics? Ik heb het als laatst gedaan zie ik al
Ik zorg er gewoon altijd voor dat ik geen lapo`s hebquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, daaaghet is sackboy's taak
maar die is er niet
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:22 schreef Triptamine het volgende:
Hear Jerusalem bells are ringing
Roman cavalry choirs are singing
Be my mirror my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason I can't explain
I know Saint Peter will call my name
Never an honest word
But that was when I ruled the world
Ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik zorg er gewoon altijd voor dat ik geen lapo`s heb
Zijn dat de gebande van dit moment?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Er klopt ook geen reet van het strafbankje
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zijn dat de gebande van dit moment?
Ksst,quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
Er klopt ook geen reet van het strafbankje
Ja,quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zijn dat de gebande van dit moment?
Ja kan wel in dit topic, maar hij moet maar even gefixed worden in de wiki ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ksst,
ik heb em maar helemaal weggehaald,
want ik wilde wat wijzigen, maar dat lukt niet helemaal
BobbyB kan datquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kan wel in dit topic, maar hij moet maar even gefixed worden in de wiki ofzo
Dat zeg ik:quote:
quote:Beter een angsthaas, dan een faalhaas![]()
Ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog 5 uur en 30 minuten, voordat ik naar huis mag.
Ja maar ik probeer het tenminste.quote:
Je feromonen zijn op ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook nieten nee inderdaad, waar blijft bobbyB, ik blijf maar posten en hij komt niet eens
!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:31 schreef Gupje het volgende:
Waar ik gister me rijbewijs heb gehaald!![]()
Ik ben elke vrijdag vrijquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ben elke vrijdag vrij van stage
Gefeli.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:31 schreef Gupje het volgende:
Waar ik gister me rijbewijs heb gehaald!![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ben elke vrijdag vrij van stage
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
We kunnen ook een heel topic jitzzzze uitlachen om zn falende FIPO
Ik ben de baas, en jij een potje pindakaas.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Baas boven baas
Dat je dat nog weet johquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben de baas, en jij een potje pindakaas.
Was een liedje van onze schoolmusical in groep 8.
Ik speelde Co Caine in mijn groep 8 musical en was ook drugsdealerquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben de baas, en jij een potje pindakaas.
Was een liedje van onze schoolmusical in groep 8.
Was echt uber handig ja dat je rijleraar maar bleef lullen, maar mocht ook wel eens slagen na de 3. Maar zal even naar gemeentehuis om hem aan te vragenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gefeli.
Had jij dat ook, dat je lekker door kon rijden, terwijl je rijleraar met de examinator aan het lulllen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |