Moest je ver reizen?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:50 schreef Leanne het volgende:
ik ben echt aangekomen!
1. Drink een half uur voordat je gaat eten veel water, en neem kleine slokjes tussen elk hapje. Het helpt je eten beter om hoog komen.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
1. Drink een half uur voordat je gaat eten veel water, en neem kleine slokjes tussen elk hapje. Het helpt je eten beter om hoog komen.
14. Vergeet nooit dat het de allereerste keer het aller moeilijkste is, maar na elke keer dat je probeert zal het steeds makkelijker gaan. Zolang je maar niet opgeef.
Bwehehe.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
1. Drink een half uur voordat je gaat eten veel water, en neem kleine slokjes tussen elk hapje. Het helpt je eten beter om hoog komen.
2. Dingen zoals softijs (zacht eten) komen beter omhoog als eten zoals chips/koekjes enz.
3. Steek 1 of 2 vingers zo ver mogelijk in je keel, beweeg ze een beetje, maar trek je vingers neit terug als je begint te kokhalzen, laat ze daar totdat het egt niet ander meer kan anders word het elke keer moeilijker.
4. Het beste is om zo snel mogelijk na het eten te kotsen, na een half uur word het al heel erg moeilijk.
5. vieze plaatjes kunnen helpen.
6. Als er steeds minder en minder uitkomt, en je weet niet zeker ofdat alles er wel uit is, denk dan terug hoeveel je gegeten hebt en je ziet het vanzelf.
7. Poets je tanden niet gelijk na het kotsen! Het is beter wat water te drinken of een kauwgumpje te nemen. Wacht zeker een uur voordat je je tanden gaat poetsen.
8. Veel eten komt beter omhoog als weinig eten, bij een grotere hoeveelheid eten is de druk groter in je maag.
9. Als je bloed begint uit te kotsen, STOP DAN GELIJK!
10. Als je medicijnen gebruikt etc. neem die dan niet voor het overgeven.
11. Gebruik nooit medicijnen die helpen om over te geven, dat is heel gevaarlijk.
12. Als het niet met je vingers lukt, gebruik dan je tandenborstel, als het beter werkt bij jou.
(persoonlijk doe ik dat nooit want ik voel dan minder goed waar ik mee bezig ben)
13. Zorg dat niemand je hoort overgeven!
( ik doe zelf altijd de ventilator aan in de wc, dat maakt veel geluid en dan denken ze dat je aan eht schijten bent, of ik zeg dat ik ga douche en dan draai ik de douchekraan open)
Maar je kunt ook eerst doorspoelen, de kraan laten lopen, tv/radio/cd speler enz aan laten staan.
En als je het egt niet op de wc kan doen, zorg dan dat er 2 plastic zakken en een handdoek klaarliggen in je slaapkamer, doe die 2 plastic zakjes in elkaar en leg de handoek eronder.. Zorg dan dat er niemand binnen kan komen en zet dan tv/radio/cd speler enz aan in je kamer. Of je gaat de hond uitlaten in het bos en je kiest daar een veilig plekje uit om over te geven..
Kortom: gebruik je fantasie.
14. Vergeet nooit dat het de allereerste keer het aller moeilijkste is, maar na elke keer dat je probeert zal het steeds makkelijker gaan. Zolang je maar niet opgeef.
Klopt, maar niks persoonlijks hoorquote:
ok, no hard feelings. next!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, maar niks persoonlijks hoorHeb al een relatie.
We gaan vanaf deze week wekelijks ons gewicht bijhouden.quote:
66 kg na het kakken daarvoor 66 kg en 15 Couricquote:Op donderdag 18 september 2008 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We gaan vanaf deze week wekelijks ons gewicht bijhouden.
ik ben al op mijn streefgewichtquote:Op donderdag 18 september 2008 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We gaan vanaf deze week wekelijks ons gewicht bijhouden.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
De andere helft van de SC heeft een FOK-balans week?
je stokjes rammelen dus echtquote:Op donderdag 18 september 2008 23:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo remlof,
wil jij met me uit?
600 gram zonder urn ?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik ben al op mijn streefgewicht
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef BobbyB het volgende:
Welke mascara vinden jullie het beste?
Ik gebruik meestal die van Maybelline New York voor op mijn voorhuid.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef BobbyB het volgende:
Welke mascara vinden jullie het beste?
Ga ik die ook eens proberen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal die van Maybelline New York voor op mijn voorhuid.
Niet als je minder dan 50kg weegtquote:Op donderdag 18 september 2008 23:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
hallo remlof,
wil jij met me uit?
mijn stokjes niet zozeer, ik word toch niet meer ongesteld nu ik zoveel kots en lijn.quote:
ik weeg 65 kilo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet als je minder dan 50kg weegt
als je met remlof wilt daten jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
mijn stokjes niet zozeer, ik word toch niet meer ongesteld nu ik zoveel kots en lijn.
ik heb gewoon zin om uit te gaan, is dat gek?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet als je minder dan 50kg weegt
Nee hoor!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
mijn stokjes niet zozeer, ik word toch niet meer ongesteld nu ik zoveel kots en lijn.
ik heb gewoon zin om uit te gaan, is dat gek?
Zou ik niet doen past qua kleur niet mooi bij je ogenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga ik die ook eens proberen.
Verder zit ik nog te twijfelen of ik deze schoenen zal kopen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga ik die ook eens proberen.
Verder zit ik nog te twijfelen of ik deze schoenen zal kopen.
[ afbeelding ]
MAN THE HARPOONZquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik weeg 65 kilo.
wil je met me uit, remlof?
Oh, maar misschien in een andere kleur dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ik niet doen past qua kleur niet mooi bij je ogen![]()
.
Lactacyd, heet dat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef gers het volgende:
gebruiken jullie ook allemaal lacysyl voor een fris kutje
Ok, vrijdagavond 24 oktober in de Stairway in Utrecht?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik weeg 65 kilo.
wil je met me uit, remlof?
Ja dat zou kunnenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, maar misschien in een andere kleur dan?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:06 schreef gers het volgende:
gebruiken jullie ook allemaal lacysyl voor een fris kutje
Vergeet niet je band-shirt aan te trekken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, vrijdagavond 24 oktober in de Stairway in Utrecht?
is goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, vrijdagavond 24 oktober in de Stairway in Utrecht?
I knowquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Welke kleur ogen heb je?
Ook moet je oppassen dat je een broek of rok erbij draagt die je heupen niet accentueert wat dat is bij jou niet zo flatteus.
de KLB SC meet word toch veel tofferquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vergeet niet je band-shirt aan te trekken.
Lactacyd, voor een fris kutjequote:
Als die er komt jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef gers het volgende:
[..]
de KLB SC meet word toch veel toffer
Dag lieverd!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:17 schreef Leanne het volgende:
ik ben moe, ik ga slapen
welterusten moppies![]()
Bruine ogenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I knowNou, ik heb bruine ogen, wat adviseer je?
Och meid, en ik heb mijn wenkbrauwen zitten epileren, een beetje zoals Hayden zeg maar.
[ afbeelding ]
Locatie: klaagmuur?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef gers het volgende:
[..]
de KLB SC meet word toch veel toffer
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:16 schreef BobbyB het volgende:
Maar ik ga mijn schoonheidsslaapje houden. Morgen weer fris en fruitig zijn![]()
Toedels!
kan ik me aars ook epileren en wat is dan de onderkantquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bruine ogenprachtig!!
Eigenlijk kan alles wel bij bruin. Zwart is alleen niet zo mooi, ik zou voor roze gaan
.
Denk eraan altijd aan de onderkant epileren niet aan de bovenkant!!!
nee meet zodat we pepperspray kunnen testen op "lastpakken"quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Meet ?![]()
Zodat we in het echt op elkaar kunnen zeiken ?
Roze it is!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bruine ogenprachtig!!
Eigenlijk kan alles wel bij bruin. Zwart is alleen niet zo mooi, ik zou voor roze gaan
.
Ja, hihi, die fout maak ik geen tweede keerquote:Denk eraan altijd aan de onderkant epileren niet aan de bovenkant!!!
Nee, dan is iedereen heel stil en zoquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Meet ?![]()
Zodat we in het echt op elkaar kunnen zeiken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik echt slapen
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
en natuurlijk de modsquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Met z'n allen in een snikhete kroeg waar de muziek te hard staat, klagend over het te dure bier, vadsige wijven, de gore toiletten, het incapabele personeel en dit terwijl de politie buiten bekeuringen staat uit te schrijven en de helft van de KLB'ers af moet haken wegens het staken van het OV.
Die ook ja, dat blauwe werkschuwe tuig!quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:20 schreef gers het volgende:
[..]
kan ik me aars ook epileren en wat is dan de onderkant
precies alleen homo's lopen in het blauwquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ook ja, dat blauwe werkschuwe tuig!
Vandaar dat jouw PIMP Tag in het blauw isquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:26 schreef gers het volgende:
[..]
precies alleen homo's lopen in het blauw
Vooruit, maar dan neem ik die vrijdag een paar mensen meequote:Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
is goed.
mag ik voor die tijd ook wel met andere mannen uit? of moet ik nu al trouw aan je zijn?
bwahahahaaquote:Op donderdag 18 september 2008 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
2. Dingen zoals softijs (zacht eten) komen beter omhoog als eten zoals chips/koekjes enz.
3. Steek 1 of 2 vingers zo ver mogelijk in je keel, beweeg ze een beetje, maar trek je vingers neit terug als je begint te kokhalzen, laat ze daar totdat het egt niet ander meer kan anders word het elke keer moeilijker.
4. Het beste is om zo snel mogelijk na het eten te kotsen, na een half uur word het al heel erg moeilijk.
5. vieze plaatjes kunnen helpen.
6. Als er steeds minder en minder uitkomt, en je weet niet zeker ofdat alles er wel uit is, denk dan terug hoeveel je gegeten hebt en je ziet het vanzelf.
7. Poets je tanden niet gelijk na het kotsen! Het is beter wat water te drinken of een kauwgumpje te nemen. Wacht zeker een uur voordat je je tanden gaat poetsen.
8. Veel eten komt beter omhoog als weinig eten, bij een grotere hoeveelheid eten is de druk groter in je maag.
9. Als je bloed begint uit te kotsen, STOP DAN GELIJK!
10. Als je medicijnen gebruikt etc. neem die dan niet voor het overgeven.
11. Gebruik nooit medicijnen die helpen om over te geven, dat is heel gevaarlijk.
12. Als het niet met je vingers lukt, gebruik dan je tandenborstel, als het beter werkt bij jou.
(persoonlijk doe ik dat nooit want ik voel dan minder goed waar ik mee bezig ben)
13. Zorg dat niemand je hoort overgeven!
( ik doe zelf altijd de ventilator aan in de wc, dat maakt veel geluid en dan denken ze dat je aan eht schijten bent, of ik zeg dat ik ga douche en dan draai ik de douchekraan open)
Maar je kunt ook eerst doorspoelen, de kraan laten lopen, tv/radio/cd speler enz aan laten staan.
En als je het egt niet op de wc kan doen, zorg dan dat er 2 plastic zakken en een handdoek klaarliggen in je slaapkamer, doe die 2 plastic zakjes in elkaar en leg de handoek eronder.. Zorg dan dat er niemand binnen kan komen en zet dan tv/radio/cd speler enz aan in je kamer. Of je gaat de hond uitlaten in het bos en je kiest daar een veilig plekje uit om over te geven..
Kortom: gebruik je fantasie.
Veel plezier allemaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooruit, maar dan neem ik die vrijdag een paar mensen mee
dankzij mijn euro's kan jij nu wel gratis zuipen op mijn kostenquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar dat jouw PIMP Tag in het blauw is
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
is goed.
mag ik voor die tijd ook wel met andere mannen uit? of moet ik nu al trouw aan je zijn?
En mijn eigen euro's want ik heb ook een abonnementquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:29 schreef gers het volgende:
[..]
dankzij mijn euro's kan jij nu wel gratis zuipen op mijn kosten
Iets zegt mij dat jij dat niet bent.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:32 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe knap kun je zijn.
waaromquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
En mijn eigen euro's want ik heb ook een abonnement
stiekemquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neen dat mag niet van jojoortje
Het kleine vogeltje in het bos?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij dat niet bent.
Nee het hersenvretertje in mijn hoofd dat aan het verhongeren isquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kleine vogeltje in het bos?
je kan je notes al in zienquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee het hersenvretertje in mijn hoofd dat aan het verhongeren is![]()
Dat heb ik ook, behalve die adblockers dan. En nog veel meer. Maar ik heb ook een abo genomen, puur omdat ik veel plezier heb beleefd aan FOK! als user en als mod en nu ook als FA.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:36 schreef gers het volgende:
[..]
je kan je notes al in zien
je kan je posts al langer editten
2000 foto's in je fotoboekja handig
je hebt toch geen reclame dankzij adblockers
jullie kunnen youtube videos al embedded posten
Ik kan idd al mijn notes zien (al heb ik ze niet eens bekeken want het boeit mij niet)quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:36 schreef gers het volgende:
[..]
je kan je notes al in zien
je kan je posts al langer editten
2000 foto's in je fotoboekja handig
je hebt toch geen reclame dankzij adblockers
jullie kunnen youtube videos al embedded posten
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan idd al mijn notes zien (al heb ik ze niet eens bekeken want het boeit mij niet)
Ik kan onbeperkt posts editten, boeit mij ook niet
Foto's in fotoboek boeit mij ook niet
AdBlocker gebruik ik niet op FOK!
Moderators kunnen geen video's embedded posten
Ik heb het puur gedaan om FOK! te steunen en wat terug te doen voor de jaren dat ik hier al rondhang. Wat wel een leuke bijkomstigheid is de headerroulatie, heb nu een aantal eigen headers draaien en dat is leuk.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er alleen één zodat ik kan profiteren van de winst zodra Danny de boel verkoopt, net aandelen!
Ben ik nu een uberjood wanneer ik zeg niet eens over een abonnement te bezitten?quote:
jodestreekquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben ik nu een uberjood wanneer ik zeg niet eens over een abonnement te bezitten?
Hoe raad je 'tquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij dat niet bent.
quote:
jaquote:
en bedanktquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
jamoet eigenlijk al slapen maarja
je ziet er trouwens wel een beetje als een neonazi uit op die foto met je kale hoofd
edward norton eat your heart out
schaamquote:
Ja blablaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Hmmm ..
Pepperspray mee naar de Stairway ..
Emo's in de ogen spuiten !
DEAL ik doe mee
![]()
sommige emo meisjes zijn best fuckablequote:Op vrijdag 19 september 2008 01:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Hmmm ..
Pepperspray mee naar de Stairway ..
Emo's in de ogen spuiten !
DEAL ik doe mee
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:07 schreef gers het volgende:
[..]
sommige emo meisjes zijn best fuckable
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het emo gehalte in de stairway is wel wat teruggelopen hoor
DEALquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar ik had het over die emo " jongens" AKA metrosexuelen AKA gewoon homo dus.
Met jou kan ik tenminste pratenquote:
Eh, ze houden er nu smartlappenfestivalquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is opzich wel mooi dan.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er al heel lang niet meer geweest ben.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ze houden er nu smartlappenfestival
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Met jou kan ik tenminste praten
Wtf, volgens mij woon je vrij dicht bij mijn ouderlijk huisquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar is de metal en rock gebleven dan?
Of moet ik dan maar gewoon naar de Boothill blijven gaan
Neen, ik woon niet in Utrecht maar een hoop vrienden van mij wonen daarquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf, volgens mij woon je vrij dicht bij mijn ouderlijk huis![]()
Anyway, ik ben nog nooit in de boothill geweest, is dat wat?
Heb jij last van het oedipus complex dan ?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:45 schreef remlof het volgende:
Ik lees deze TT nog steeds als "ik ben klaargekomen" of "ik zag hem aankomen"
platypus complexquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heb jij last van het oedipus complex dan ?
Nee, het was meer een Fehlleistungquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heb jij last van het oedipus complex dan ?
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het was meer een Fehlleistung
Jeps ! vandaag legaal aangeschaft.quote:
Ik wel, heb het gesaved aan het begin van de tribal stage, maar durf er nog steeds niet aan te beginnenquote:
Gewoon vaak de creature stage spelen net als mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel, heb het gesaved aan het begin van de tribal stage, maar durf er nog steeds niet aan te beginnen
Ik heb errr de "evaluatie" versiequote:Op vrijdag 19 september 2008 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon vaak de creature stage spelen net als mijik ga nu weer een keer! En ik heb beest inspiratie nodig
Heet je nu wel eh, Veskander? of wat was het vikingtje
En remlof, wat is jouw username? Als je Wriggly toevoegt krijg je al mijn beestenen een beetje van mn broertje
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb errr de "evaluatie" versie
Speel nog niet online dus.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een van mijn laatste zelfgefabriceerde capuljo's
quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:05 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
1 beest.als ie vliegt tilt de vogel het zwijn op
Hey, dat lijkt m'n ex-schoonmoeder welquote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een van mijn laatste zelfgefabriceerde capuljo's
Moggel!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
Morguh.
Zijn er nog bans gevallen de afgelopen 12 uur onder SC users ?
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:55 schreef Dagonet het volgende:
Soms heb je van die users die in KLB wel heel eentonig posten en daar ook vooral mee doorgaan om een ban uit te lokken.
Dan ben ik ze graag terwille. Tard, Sack_Boy, Jordeeeh en kurk_droog zien we voorlopig even niet meer terug.
Da's niet de afgelopen 12 uurquote:
Wat is dat?quote:
quote:KOMERS
admiraal_anaal
Biogarde
Dark_Angelus
Demon_Hunter
Gripper
Hoi_Piepeloi
InsertCredit
juiced
Juicyhil
longinus
MarkM
Memento-Mori
MissHobje
outsidr
pussydeluxe
raaavi
remlof
Snakey
TheSorrow
Yvonne
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:33 schreef afcajos het volgende:
Juicyhil, waarom ga jij naar de onz meet![]()
Ik ga ONZ kapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Standaardlollergrapje :quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:34 schreef Juicyhil het volgende:
Morgen trouwens m`n eerste autorijles
Dat heeft werkelijk iedereen al gezegdquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Standaardlollergrapje :
Hoelaat en waar ? Dan weet ik wanneer ik de weg niet op moet.
HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAAA
Die groep ziet elkaar vaker. En veel FOK!kertjes zien elkaar ook buiten meets om. Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
ONZ meet
En dan de hele tijd stiltes in gesprekken omdat eigenlijk niemand zo leuk is als hij zich voordoet op het grote net. Zie je ze zitten met hun WoW shirts aan
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
ONZ meet
En dan de hele tijd stiltes in gesprekken omdat eigenlijk niemand zo leuk is als hij zich voordoet op het grote net. Zie je ze zitten met hun WoW shirts aan
Je weet dat dat in een tent is waar dergelijke muziek in principe nooit gedraaid wordt? Verklaart iig een boel. Maar goed, lui die er nooit heen durven/gaan/whatever hebben de grootste smoelquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kijk dit filmpje van een fok meet
Die lange hark in het midden![]()
KIJK ZE LOCOOOO GAAN
Die van mij is mooierderquote:
Kom laten we een KLB meet houden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die groep ziet elkaar vaker. En veel FOK!kertjes zien elkaar ook buiten meets om. Welkom op FOK!
Die lange met die krullenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kijk dit filmpje van een fok meet
Die lange hark in het midden![]()
KIJK ZE LOCOOOO GAAN
Maar wie is die lange hark in het midden nou ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je weet dat dat in een tent is waar dergelijke muziek in principe nooit gedraaid wordt? Verklaart iig een boel. Maar goed, lui die er nooit heen durven/gaan/whatever hebben de grootste smoel
Ik vind dit trouwens juist leuke muzuiek zo afentoe om op te dansenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je weet dat dat in een tent is waar dergelijke muziek in principe nooit gedraaid wordt? Verklaart iig een boel. Maar goed, lui die er nooit heen durven/gaan/whatever hebben de grootste smoel
Gretsch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die van mij is mooierder![]()
[ afbeelding ]
Is er dan nog niemand die dat heeft gedaan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom laten we een KLB meet houden.
1 week na de meet heeft de helft zich opgehangen omdat ze manisch depressief zijn geworden van al die klaagzangen.
Die met dat gestreepte shirt en tondeuse haar? Dubbeldrank.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wie is die lange hark in het midden nou ?
Ik heb wel eens 20 meter van Postmortum afgezeten in een voetbalstadion !quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Is er dan nog niemand die dat heeft gedaan?
Ik had onlangs 20 uur lang in een trein gezeten waar -skippybal- in zatquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 20 meter van Postmortum afgezeten in een voetbalstadion !
link,pics?quote:
Nope, Ibanez Artcorequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:46 schreef BigKahuna het volgende:
JUICYHIL IS JE GITAAR EEN GRETSCH ?
De echte Les Paul is wel gaafquote:
Uhm,quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom laten we een KLB meet houden.
1 week na de meet heeft de helft zich opgehangen omdat ze manisch depressief zijn geworden van al die klaagzangen.
Komt ie dan he:quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:04 schreef gers het volgende:
HALLLO LIEVE FOKKERTJES IK GA ZO NAAR SCHOOL
Ja ik heb zo'n Epiphone Les Paul, maar ik speel eigelijk meer akoestisch. Heb 2 akoestische gitaren. Mijn gitaren zijn niet geweldig, maar dat hoeft ook niet, het gaat om degene die het bespeeltquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De echte Les Paul is wel gaaf
Verder heb ik nog een andere (goedkopere) elektrische guitar en 2 bassgitaren
den haagquote:
Je vergeet:quote:
Je hebt het in 1 klap samengevatquote:
- Mensenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet:
- Routers
- Bejaarden
- OV
!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het in 1 klap samengevat
Boracquote:
Zwaaiquote:
Ja maar,quote:
We zijn toch altijd over alles negatief!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar,
dat zou wel erg negatief zijn
Hoe debiel vrouwen zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, wat is het onderwerp voor vandaag?
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is die niet al vaker langs gekomen?![]()
Waarom gister? Of, waarom teveel drinken?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef afcajos het volgende:
Waarom moest ik gister nou weer teveel drinken
Er komen alleen maar top onderwerpen langs in de scquote:
1-4quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef afcajos het volgende:
+1 Correctquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er komen alleen maar top onderwerpen langs in de sc
owja dat was de redenquote:
Je bent een vuige neppool Jos.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:41 schreef afcajos het volgende:
quote:
Er waren gister 2 poolse wijvenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je bent een vuige neppool Jos.![]()
En even een vluggertje in de rust zat er niet in?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Er waren gister 2 poolse wijven![]()
LADDERzat en best neukbaar. Helaas gaat het voetbal vóór aandacht voor chicks en ze waren optijd weg
Jij hebt je laten neuken door een neger met aids? Onder het motto: The aids will kill the baby?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet ongesteld worden maar ik word het maar nietdenken jullie dat ik zwanger ben? Tevens: Hoi
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet ongesteld worden maar ik word het maar nietdenken jullie dat ik zwanger ben? Tevens: Hoi
Ja hij zei dat we geen condoom nodig haddenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij hebt je laten neuken door een neger met aids? Onder het motto: The aids will kill the baby?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb gedroomd over gers vannacht, serieusik had gisteravond zn fotoboek niet moeten bekijken denk ik
O ja, vrouwen scquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
Dat meende ik, ik heb echt geen aids! ik dacht dat jij de pil slikte?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij zei dat we geen condoom nodig haddenmaar nu weet ik het niet zeker
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb gedroomd over gers vannacht, serieusik had gisteravond zn fotoboek niet moeten bekijken denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Nee. Maar we spelen wel CLquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, kansloos ros krijgen in de Champions League is een pretje.
Killersquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:58 schreef Triptamine het volgende:
I've got soul but i'm not a soldier
Nee ik zei nog van niet, maar jij was te dronken om het nog te snappenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat meende ik, ik heb echt geen aids! ik dacht dat jij de pil slikte?
Ik zweer hetquote:
hoi!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:57 schreef Triptamine het volgende:
Hoi volk, hoe is het met jullie allen?
Gisteren mijn hoofd gemillimeterd door een klasgenootje van me
Normaal vind ik het niet zo'n goede band, maar dit nummer isquote:
Hoe debiel vrouwen waren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, waar ging het ook alweer over?
Van mij dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus ook niet zo goed meer
Was uiteraard op eigen initatief.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
hoi!!!
haha pwned, ik heb het ook wel eens gemillimeterd gehad, maar dat beviel me toch niet echt
Ja, wat voor tampons gebruik jijquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe debiel vrouwen waren.
Of wilde je praten over bh maten of tamponkeuze?
(omg)
Remlof voor een meisjequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Van mij dus![]()
Hoe gaan we het noemen? bij een mannetje: gers, en bij een vrouwtje: remlof?
Die clip vind ik wel grappigquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Normaal vind ik het niet zo'n goede band, maar dit nummer is
Inderdaad, borac uit altijd lastigquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was uiteraard op eigen initatief.
Voelde wel goed gisteren of niet Jos, een europese overwinning
Boks ouwequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hoi!
Die goal van Suarez en de tweede van KJHquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad, borac uit altijd lastig![]()
Goeiequote:
Iddquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die clip vind ik wel grappig
True, maar PSV zal weinig potten en dat is best jammer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Maar we spelen wel CL
En na de winterstop die trieste UEFA CUP weer
inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die goal van Suarez en de tweede van KJH
PSV zal met OM moeten strijden om plek 3, daarna misschien UC. Daar zal het ook wel verdomde moeilijk worden, gezien de clubs die daar spelen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
True, maar PSV zal weinig potten en dat is best jammer.
Ik moest 9 weken stage lopen, heb er uiteindelijk maar 5 gelopenquote:
Jup, sterk deelnemersveld na de voorrondes. Btw, NEC deed 't erg netjes, Twente ook wel, Feyenoord niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PSV zal met OM moeten strijden om plek 3, daarna misschien UC. Daar zal het ook wel verdomde moeilijk worden, gezien de clubs die daar spelen.
Ik heb ook stagequote:
quote:
Feyenoordquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jup, sterk deelnemersveld na de voorrondes. Btw, NEC deed 't erg netjes, Twente ook wel, Feyenoord niet.
lessenquote:
Samequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik heb ook stagekan gamen en film kijken dus zo erg vind ik het niet.. moet een beetje opletten of de leerlingen hier wat doen ..
Waar loop je stage?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik heb ook stagekan gamen en film kijken dus zo erg vind ik het niet.. moet een beetje opletten of de leerlingen hier wat doen ..
Ik ben ook voor feyenoordquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
FeyenoordRoyal Sadness. BTW in VBL is er ook een gast, -Jos-, die voor Feyenoord is..
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
FeyenoordRoyal Sadness. BTW in VBL is er ook een gast, -Jos-, die voor Feyenoord is..
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben altijd dat legioen nog van 20.000 toeschouwers.quote:
Ik vind het niet zo erg, lesauto is een BMW 5 serie, zo'n nieuwequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
lessenwat ben ik blij dat ik daar vanaf ben!
Volgens mij in het UEFA-CUP topic, moet je maar even kjikenquote:
Nog erger .. afrijden, ik ben 2 keer gezaktquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg, lesauto is een BMW 5 serie, zo'n nieuwe
Leg uit die tweede keerquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nog erger .. afrijden, ik ben 2 keer gezakt1 keer omdat ik een bezemwagen niet hard genoeg inhaalde op een volkomen verlaten weg .. echt wtf! 2de keer was gewoon terecht
Als je weer eens een ongeluk hebt veroorzaakt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Al was lessen echt heel erg leuk, ik mis het soms
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb
Dat was echt royal saddness.. hij zei rechts .. ik ga dus rechts .. zegt hij nee sorry links .. dus ik duw die auto naar links .. zonder in mn achteruitspiegel te kijken .. er gebeurde niks want er reed ook geen ander verkeer maar alsnog gezakt..quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb
Ik kan goed rijden hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als je weer eens een ongeluk hebt veroorzaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |