en bedanktquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
jamoet eigenlijk al slapen maarja
je ziet er trouwens wel een beetje als een neonazi uit op die foto met je kale hoofd
edward norton eat your heart out
schaamquote:
Ja blablaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Hmmm ..
Pepperspray mee naar de Stairway ..
Emo's in de ogen spuiten !
DEAL ik doe mee
![]()
sommige emo meisjes zijn best fuckablequote:Op vrijdag 19 september 2008 01:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Hmmm ..
Pepperspray mee naar de Stairway ..
Emo's in de ogen spuiten !
DEAL ik doe mee
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:07 schreef gers het volgende:
[..]
sommige emo meisjes zijn best fuckable
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het emo gehalte in de stairway is wel wat teruggelopen hoor
DEALquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar ik had het over die emo " jongens" AKA metrosexuelen AKA gewoon homo dus.
Met jou kan ik tenminste pratenquote:
Eh, ze houden er nu smartlappenfestivalquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is opzich wel mooi dan.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er al heel lang niet meer geweest ben.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ze houden er nu smartlappenfestival
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Met jou kan ik tenminste praten
Wtf, volgens mij woon je vrij dicht bij mijn ouderlijk huisquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar is de metal en rock gebleven dan?
Of moet ik dan maar gewoon naar de Boothill blijven gaan
Neen, ik woon niet in Utrecht maar een hoop vrienden van mij wonen daarquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf, volgens mij woon je vrij dicht bij mijn ouderlijk huis![]()
Anyway, ik ben nog nooit in de boothill geweest, is dat wat?
Heb jij last van het oedipus complex dan ?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:45 schreef remlof het volgende:
Ik lees deze TT nog steeds als "ik ben klaargekomen" of "ik zag hem aankomen"
platypus complexquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heb jij last van het oedipus complex dan ?
Nee, het was meer een Fehlleistungquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heb jij last van het oedipus complex dan ?
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het was meer een Fehlleistung
Jeps ! vandaag legaal aangeschaft.quote:
Ik wel, heb het gesaved aan het begin van de tribal stage, maar durf er nog steeds niet aan te beginnenquote:
Gewoon vaak de creature stage spelen net als mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel, heb het gesaved aan het begin van de tribal stage, maar durf er nog steeds niet aan te beginnen
Ik heb errr de "evaluatie" versiequote:Op vrijdag 19 september 2008 02:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon vaak de creature stage spelen net als mijik ga nu weer een keer! En ik heb beest inspiratie nodig
Heet je nu wel eh, Veskander? of wat was het vikingtje
En remlof, wat is jouw username? Als je Wriggly toevoegt krijg je al mijn beestenen een beetje van mn broertje
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb errr de "evaluatie" versie
Speel nog niet online dus.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een van mijn laatste zelfgefabriceerde capuljo's
quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:05 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
1 beest.als ie vliegt tilt de vogel het zwijn op
Hey, dat lijkt m'n ex-schoonmoeder welquote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een van mijn laatste zelfgefabriceerde capuljo's
Moggel!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
Morguh.
Zijn er nog bans gevallen de afgelopen 12 uur onder SC users ?
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:55 schreef Dagonet het volgende:
Soms heb je van die users die in KLB wel heel eentonig posten en daar ook vooral mee doorgaan om een ban uit te lokken.
Dan ben ik ze graag terwille. Tard, Sack_Boy, Jordeeeh en kurk_droog zien we voorlopig even niet meer terug.
Da's niet de afgelopen 12 uurquote:
Wat is dat?quote:
quote:KOMERS
admiraal_anaal
Biogarde
Dark_Angelus
Demon_Hunter
Gripper
Hoi_Piepeloi
InsertCredit
juiced
Juicyhil
longinus
MarkM
Memento-Mori
MissHobje
outsidr
pussydeluxe
raaavi
remlof
Snakey
TheSorrow
Yvonne
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:33 schreef afcajos het volgende:
Juicyhil, waarom ga jij naar de onz meet![]()
Ik ga ONZ kapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Standaardlollergrapje :quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:34 schreef Juicyhil het volgende:
Morgen trouwens m`n eerste autorijles
Dat heeft werkelijk iedereen al gezegdquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Standaardlollergrapje :
Hoelaat en waar ? Dan weet ik wanneer ik de weg niet op moet.
HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAAA
Die groep ziet elkaar vaker. En veel FOK!kertjes zien elkaar ook buiten meets om. Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
ONZ meet
En dan de hele tijd stiltes in gesprekken omdat eigenlijk niemand zo leuk is als hij zich voordoet op het grote net. Zie je ze zitten met hun WoW shirts aan
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
ONZ meet
En dan de hele tijd stiltes in gesprekken omdat eigenlijk niemand zo leuk is als hij zich voordoet op het grote net. Zie je ze zitten met hun WoW shirts aan
Je weet dat dat in een tent is waar dergelijke muziek in principe nooit gedraaid wordt? Verklaart iig een boel. Maar goed, lui die er nooit heen durven/gaan/whatever hebben de grootste smoelquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kijk dit filmpje van een fok meet
Die lange hark in het midden![]()
KIJK ZE LOCOOOO GAAN
Die van mij is mooierderquote:
Kom laten we een KLB meet houden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die groep ziet elkaar vaker. En veel FOK!kertjes zien elkaar ook buiten meets om. Welkom op FOK!
Die lange met die krullenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kijk dit filmpje van een fok meet
Die lange hark in het midden![]()
KIJK ZE LOCOOOO GAAN
Maar wie is die lange hark in het midden nou ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je weet dat dat in een tent is waar dergelijke muziek in principe nooit gedraaid wordt? Verklaart iig een boel. Maar goed, lui die er nooit heen durven/gaan/whatever hebben de grootste smoel
Ik vind dit trouwens juist leuke muzuiek zo afentoe om op te dansenquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je weet dat dat in een tent is waar dergelijke muziek in principe nooit gedraaid wordt? Verklaart iig een boel. Maar goed, lui die er nooit heen durven/gaan/whatever hebben de grootste smoel
Gretsch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die van mij is mooierder![]()
[ afbeelding ]
Is er dan nog niemand die dat heeft gedaan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom laten we een KLB meet houden.
1 week na de meet heeft de helft zich opgehangen omdat ze manisch depressief zijn geworden van al die klaagzangen.
Die met dat gestreepte shirt en tondeuse haar? Dubbeldrank.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wie is die lange hark in het midden nou ?
Ik heb wel eens 20 meter van Postmortum afgezeten in een voetbalstadion !quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Is er dan nog niemand die dat heeft gedaan?
Ik had onlangs 20 uur lang in een trein gezeten waar -skippybal- in zatquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 20 meter van Postmortum afgezeten in een voetbalstadion !
link,pics?quote:
Nope, Ibanez Artcorequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:46 schreef BigKahuna het volgende:
JUICYHIL IS JE GITAAR EEN GRETSCH ?
De echte Les Paul is wel gaafquote:
Uhm,quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom laten we een KLB meet houden.
1 week na de meet heeft de helft zich opgehangen omdat ze manisch depressief zijn geworden van al die klaagzangen.
Komt ie dan he:quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:04 schreef gers het volgende:
HALLLO LIEVE FOKKERTJES IK GA ZO NAAR SCHOOL
Ja ik heb zo'n Epiphone Les Paul, maar ik speel eigelijk meer akoestisch. Heb 2 akoestische gitaren. Mijn gitaren zijn niet geweldig, maar dat hoeft ook niet, het gaat om degene die het bespeeltquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De echte Les Paul is wel gaaf
Verder heb ik nog een andere (goedkopere) elektrische guitar en 2 bassgitaren
den haagquote:
Je vergeet:quote:
Je hebt het in 1 klap samengevatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |