En mijn eigen euro's want ik heb ook een abonnementquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:29 schreef gers het volgende:
[..]
dankzij mijn euro's kan jij nu wel gratis zuipen op mijn kosten
Iets zegt mij dat jij dat niet bent.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:32 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe knap kun je zijn.
waaromquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
En mijn eigen euro's want ik heb ook een abonnement
stiekemquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neen dat mag niet van jojoortje
Het kleine vogeltje in het bos?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij dat niet bent.
Nee het hersenvretertje in mijn hoofd dat aan het verhongeren isquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het kleine vogeltje in het bos?
je kan je notes al in zienquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee het hersenvretertje in mijn hoofd dat aan het verhongeren is![]()
Dat heb ik ook, behalve die adblockers dan. En nog veel meer. Maar ik heb ook een abo genomen, puur omdat ik veel plezier heb beleefd aan FOK! als user en als mod en nu ook als FA.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:36 schreef gers het volgende:
[..]
je kan je notes al in zien
je kan je posts al langer editten
2000 foto's in je fotoboekja handig
je hebt toch geen reclame dankzij adblockers
jullie kunnen youtube videos al embedded posten
Ik kan idd al mijn notes zien (al heb ik ze niet eens bekeken want het boeit mij niet)quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:36 schreef gers het volgende:
[..]
je kan je notes al in zien
je kan je posts al langer editten
2000 foto's in je fotoboekja handig
je hebt toch geen reclame dankzij adblockers
jullie kunnen youtube videos al embedded posten
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan idd al mijn notes zien (al heb ik ze niet eens bekeken want het boeit mij niet)
Ik kan onbeperkt posts editten, boeit mij ook niet
Foto's in fotoboek boeit mij ook niet
AdBlocker gebruik ik niet op FOK!
Moderators kunnen geen video's embedded posten
Ik heb het puur gedaan om FOK! te steunen en wat terug te doen voor de jaren dat ik hier al rondhang. Wat wel een leuke bijkomstigheid is de headerroulatie, heb nu een aantal eigen headers draaien en dat is leuk.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er alleen één zodat ik kan profiteren van de winst zodra Danny de boel verkoopt, net aandelen!
Ben ik nu een uberjood wanneer ik zeg niet eens over een abonnement te bezitten?quote:
jodestreekquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben ik nu een uberjood wanneer ik zeg niet eens over een abonnement te bezitten?
Hoe raad je 'tquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij dat niet bent.
quote:
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |