Nee die tussenliggende delen moeten gefixed worden, maar ik ben te luiquote:Op zondag 14 september 2008 16:21 schreef Rhythm het volgende:
Van de Wiki klopt weer eens geen fuck.
Ja preciesquote:Op zondag 14 september 2008 16:24 schreef kraakhelder het volgende:
whiskey is voor mannen die geen breezers lusten
quote:Op zondag 14 september 2008 16:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar goed,
Ik ga jullie weer verlaten.
Tijd om de kroeg nog even in te gaan![]()
Fijne zondag nog enzo
Breezers zijn zó geweestquote:Op zondag 14 september 2008 16:24 schreef kraakhelder het volgende:
whiskey is voor mannen die geen breezers lusten
Ja yummiequote:Op zondag 14 september 2008 16:27 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Breezers zijn zó geweest_!
Smirnoff Ice.
Dat is echt net limonade.quote:Op zondag 14 september 2008 16:27 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Breezers zijn zó geweest_!
Smirnoff Ice.
Beffenquote:Op zondag 14 september 2008 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja yummiewat doe jij voor een smirnoff?
Jack Danielsquote:Op zondag 14 september 2008 16:29 schreef gers het volgende:
maar ik moet nog steeds beslissen welke whisky ik ga kaufen
50 euri dat is 110 gulden das me iets te duurquote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jack Daniels. 50 euro per fles, en ik verbied je die te mixen
.
Ik zou gewoon the Famous Grouse pakken, maarja, dat is mijn smaak.
REKEN NIET TERUG NAAR GULDENS!quote:Op zondag 14 september 2008 16:32 schreef gers het volgende:
[..]
50 euri dat is 110 gulden das me iets te duur
Nou, als jij er whiskey overheen giet en je me een Smirnoff Ice in het vooruitzicht stelt zou ik misschien mijn vooroordelen aan de kant kunnen werpenquote:Op zondag 14 september 2008 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahahahageloof je het zelf
?
Hahahaquote:Op zondag 14 september 2008 16:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nou, als jij er whiskey overheen giet en je me een Smirnoff Ice in het vooruitzicht stelt zou ik misschien mijn vooroordelen aan de kant kunnen werpen.
quote:Op zondag 14 september 2008 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
REKEN NIET TERUG NAAR GULDENS!
waarom niet ?quote:Op zondag 14 september 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik denk niet dat whiskey erg goed is voor een vagina
Slagroom en chocoladesaus welquote:Op zondag 14 september 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik denk niet dat whiskey erg goed is voor een vagina
Sorry maar ik vind dat zo irritant, het is helemaal niet realistisch om te gaan zeggen hoeveel gulden iets wasquote:
Aansteker erbij en je bent helemaal van vieze geurtjes verlostquote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef gers het volgende:
[..]
waarom niet ?
zit veel alcohol in dus wordt die rotte vis weggebrand
Nee, al dat bloed en plas dat eruit stroomt krijgt het vast wel weg inderdaadquote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Slagroom en chocoladesaus wel? En het blijft toch niet lang aanwezig als het goed is
.
ja maar ik vind het gewoon nog handig om in te rekenen vooral als je dure dingen kooptquote:Op zondag 14 september 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat zo irritant, het is helemaal niet realistisch om te gaan zeggen hoeveel gulden iets wasprijsstijgingen enzo moet je ook meerekenen, het verschil in je salaris. Enzovoorts.
Ik snap het dus echt niet van die vislucht hequote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef gers het volgende:
[..]
waarom niet ?
zit veel alcohol in dus wordt die rotte vis weggebrand
Je vergeet de baarmoedersquote:Op zondag 14 september 2008 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, al dat bloed en plas dat eruit stroomt krijgt het vast wel weg inderdaad!
Ik denk bij dure dingen gewoon altijd, het is duur, maar is het het geld ook waard?quote:Op zondag 14 september 2008 16:38 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar ik vind het gewoon nog handig om in te rekenen vooral als je dure dingen koopt
dat zeggen ze toch altijdquote:Op zondag 14 september 2008 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap het dus echt niet van die vislucht he.. Moet je je kut eerst een jaar niet wassen ofzo om dat te bereiken?
Sorry? Baarmoedersquote:
Heb je ooit een kut geroken die naar vis stonk? Heb je uberhaupt wel eens een kut gerokenquote:Op zondag 14 september 2008 16:40 schreef gers het volgende:
[..]
dat zeggen ze toch altijd
ik weet toch ook niet of die van jouw niet naar vis meurt
maar bijvoorbeeld als ik een trui koop a 100 euri denk ik mwha niet zo veelquote:Op zondag 14 september 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk bij dure dingen gewoon altijd, het is duur, maar is het het geld ook waard?
En zo ja, koop ik het. Je moet naar de prijs kwaliteit verhouding kijken en niet naar het bedrag
nooit die naar vis stonkenquote:Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je ooit een kut geroken die naar vis stonk? Heb je uberhaupt wel eens een kut geroken?
Ja maar waarom zou je het omrekenen naar guldens? Wat is het nut? Dat alles opeens duur lijktquote:Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef gers het volgende:
[..]
maar bijvoorbeeld als ik een trui koop a 100 euri denk ik mwha niet zo veel
totdat ik denk dat is 220 guldens
nou vroegah zou ik dat er nooit voor over hebbenquote:Op zondag 14 september 2008 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je het omrekenen naar guldens? Wat is het nut? Dat alles opeens duur lijkt?
Gelukkig leven we nuquote:Op zondag 14 september 2008 16:43 schreef gers het volgende:
[..]
nou vroegah zou ik dat er nooit voor over hebben
Zie jequote:Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry? Baarmoeders? Hoeveel moet ik er hebben?
Oohja, natuurlijk laat ook nog een deel van het baarmoederslijmspul los elke maand, dus dat ook nog
Binnenkort ook een baby toch?quote:Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry? Baarmoeders? Hoeveel moet ik er hebben?
Oohja, natuurlijk laat ook nog een deel van het baarmoederslijmspul los elke maand, dus dat ook nog
Hahaha ja, dat probleem heb ik ook wel eensquote:Op zondag 14 september 2008 16:44 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zie jeik weet ook eens iets van biologie
![]()
![]()
![]()
.
Bij dure aankopen denk ik altijd, is het de tijd die ik ervoor heb gewerkt waard? Nee.
En dan koop ik het toch.
nou ik heb nog niet eens aan 0.01 procent van de vrouwen gerokenquote:
50 euro? BS!quote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jack Daniels. 50 euro per fles, en ik verbied je die te mixen
.
Ik zou gewoon the Famous Grouse pakken, maarja, dat is mijn smaak.
800 euroquote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja, dat probleem heb ik ook wel eensmaar ik heb bijvoorbeeld een camera van 800 euro, die is het wel dubbel en dwars waard hoor
hoe bedoel je precies met ballen ?quote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef pavv het volgende:
[..]
50 euro? BS!
huis tuin en keuken drank als Jack Daniels koop je al vanaf een euro of 20
( http://www.tonovermars.nl/whisky/bourbon_whiskey.html )
Inderdaad zonde om te mixen.....zonde van de cola, want echt lekker is het spul niet.
voor whisky liefhebbers is er een andere draad (of wel een stuk of 10) met gezever, vragen, antwoorden en zulks:
Betaalbare (± 25-35 euro) en errug lekkere whisky: Talisker 10....whisky met een beetje ballen!
[ afbeelding ]
ik koop alleen maar in de uitverkoopquote:Op zondag 14 september 2008 16:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
800 euro! Met zo'n camera zou Paris Hilton er nog lekker uitzien
.
Nouja, ik heb een XBOX 360 en een laptop. En soms bij kleren, maar die koop ik toch meestal zonder in eerste instantie naar de prijs te kijken.
Maar nu ik erover nadenk, ik koop niet vaak dure dingen.
PUBquote:Op zondag 14 september 2008 16:52 schreef Hyman het volgende:
aangezien het op PUB bijna altijd saai is, bagger ik hier vrolijk verder
Ja, en met die camera maak ik dus al die foto's van mijquote:Op zondag 14 september 2008 16:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
800 euro! Met zo'n camera zou Paris Hilton er nog lekker uitzien
.
Nouja, ik heb een XBOX 360 en een laptop. En soms bij kleren, maar die koop ik toch meestal zonder in eerste instantie naar de prijs te kijken.
Maar nu ik erover nadenk, ik koop niet vaak dure dingen.
Dan hadden wij denk ik van die speciale Jack Daniels, hij was iig 45 euro ofzoiets. Was bij een slijterij.quote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef pavv het volgende:
[..]
50 euro? BS!
huis tuin en keuken drank als Jack Daniels koop je al vanaf een euro of 20
( http://www.tonovermars.nl/whisky/bourbon_whiskey.html )
Inderdaad zonde om te mixen.....zonde van de cola, want echt lekker is het spul niet.
voor whisky liefhebbers is er een andere draad (of wel een stuk of 10) met gezever, vragen, antwoorden en zulks:
Betaalbare (± 25-35 euro) en errug lekkere whisky: Talisker 10....whisky met een beetje ballen!
[ afbeelding ]
Niet dat ik gezien heb. Maar oke, doeiquote:Op zondag 14 september 2008 16:53 schreef slindenau het volgende:
Had ik al gemeld dat ik hier niet meer zou komen?
maar op een wegwerpcamera van een knaak zie je er al goed uit hoorquote:Op zondag 14 september 2008 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en met die camera maak ik dus al die foto's van mij
quote:Op zondag 14 september 2008 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en met die camera maak ik dus al die foto's van mij
Haha tsjaquote:Op zondag 14 september 2008 16:51 schreef gers het volgende:
[..]
ik koop alleen maar in de uitverkoop![]()
was het beu dat ik kleren kocht en dat ze de volgende week de helft goedkoper waren
Ik heb idd al ergens zien staanquote:Op zondag 14 september 2008 16:53 schreef slindenau het volgende:
Had ik al gemeld dat ik hier niet meer zou komen?
das toch zuur als je iets koopt en een week later is het goedkoperquote:
da's wel ziekelijk duurquote:Op zondag 14 september 2008 16:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dan hadden wij denk ik van die speciale Jack Daniels, hij was iig 45 euro ofzoiets. Was bij een slijterij.
Daar bedoel ik mee dat het een wat stevige whisky is...niet zo'n zachte, zoete zalvende whisky ( ook lekke r hoor) maar whisky die wat steviger is qua smaak. een beetje rook, een beetje turf, een beetje peper...veel smaak.quote:Op zondag 14 september 2008 16:50 schreef gers het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies met ballen ?
ik zat net een beetje rond te kijken maar is Glendronach of highland park wat?
Hahaha, wegwerpcamera's maken vaak juist wel gave foto's vind ikquote:Op zondag 14 september 2008 16:55 schreef gers het volgende:
[..]
maar op een wegwerpcamera van een knaak zie je er al goed uit hoor
Hahaha, is goed hoorquote:Op zondag 14 september 2008 16:56 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Tja BT, om je lekk0rheid te bewijzen wordt het toch de cam, vrees ik![]()
![]()
.
Als je er maar blij mee bent tochquote:Op zondag 14 september 2008 16:57 schreef gers het volgende:
[..]
das toch zuur als je iets koopt en een week later is het goedkoper
maar het voelt zo zuurquote:Op zondag 14 september 2008 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je er maar blij mee bent toch?
Moet je je gewoon overheen zetten. Bovendien, als het na een week in de sale zou zijn kun je nog terug naar de winkel hoor, in veel gevallen krijg je dan ook die korting alsnogquote:
bedankt dan ga ik denk voor de talisker ben benieuwdquote:Op zondag 14 september 2008 17:03 schreef pavv het volgende:
[..]
Daar bedoel ik mee dat het een wat stevige whisky is...niet zo'n zachte, zoete zalvende whisky ( ook lekke r hoor) maar whisky die wat steviger is qua smaak. een beetje rook, een beetje turf, een beetje peper...veel smaak.
Highland Park 12 is ook best een hele aardige whisky....doen
Glendronach 12 vind ik echt een zeer onsmakelijke whisky....klopt gewoon niet qua smaak..bah
tip voor soepel, wat zoet: Aberlour 10 (kost nog geen 25 euro) ...perfecte starterswhisky (die ik zelfs na lange tijd nog lekker vind)
600 euris voor een lens de teringquote:Op zondag 14 september 2008 17:12 schreef Triptamine het volgende:
een Camera is vaak nog niet het duurst. Als je een beetje een redelijke makro wilt:
http://kamera-express.nl/index.php?page=subsubtypes&subsubtype=1865
kutprijzen
Ik met BTquote:Op zondag 14 september 2008 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben aan het cammuh met rhythm
quote:Op zondag 14 september 2008 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben aan het cammuh met rhythm
Jij moet sterkere lenzen hebbenquote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik met BTmaar ik ben er nog steeds niet zeker van of ik naar haar of naar een ander object aan het kijken ben
!
quote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij moet sterkere lenzen hebben
Ja echt he, daar erger ik me nu zo aanquote:Op zondag 14 september 2008 17:12 schreef Triptamine het volgende:
een Camera is vaak nog niet het duurst. Als je een beetje een redelijke makro wilt:
http://kamera-express.nl/index.php?page=subsubtypes&subsubtype=1865
kutprijzen
Als je van de interresante momenten maar screencaps maakt.quote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik met BTmaar ik ben er nog steeds niet zeker van of ik naar haar of naar een ander object aan het kijken ben
!
Die zijn er nietquote:Op zondag 14 september 2008 17:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Als je van de interresante momenten maar screencaps maakt.
http://kamera-express.nl/index.php?page=subsubtypes&subsubtype=1848quote:Op zondag 14 september 2008 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt he, daar erger ik me nu zo aande prijzen van lenzen!
Hahaha ja preciesquote:Op zondag 14 september 2008 17:38 schreef Triptamine het volgende:
http://kamera-express.nl/index.php?page=subsubtypes&subsubtype=1934
Of zoiets. "Ik heb 10 megapixels!!!!" "Ja? fok jou bitch ik 21.1"
6449 euro voor een bodietje, dan moeten we nog een leuk lensje:quote:
Wil je dat ding op statief zetten, pleurt ie om omdat ie geen tegengewicht heeftquote:
4 ebe failt met winkelenquote:Op zondag 14 september 2008 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, geen schoenen gekocht (wat een gedrochten staan er in sommige winkels zeg), maar wel een vest en een portemonnee van bijna 30 euro![]()
/ fail.
sowieso, vrouwen en schoenen kopenquote:Op zondag 14 september 2008 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, geen schoenen gekocht (wat een gedrochten staan er in sommige winkels zeg), maar wel een vest en een portemonnee van bijna 30 euro![]()
/ fail.
Ja, hou maar op... besluiteloze wezensquote:Op zondag 14 september 2008 17:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
sowieso, vrouwen en schoenen kopen____!
Ik was op zoek naar leuke puma's, niet kunnen vindenquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar leuke puma's, niet kunnen vinden
Waarom zou je in hemels naam naar een schoenenboer gaan met een merk in je hoofd? Kan je niet gewoon naar een paar van die zaken gaan en kijken wat je mooi vindt?quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou waar ik heen ging, hadden ze ook schoenen, maar allemaal van die rare dingen, in rare kleuren en vormenquote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon naar de sportboer gaan hebben ze tig schoenen
quote:Op zondag 14 september 2008 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou waar ik heen ging, hadden ze ook schoenen, maar allemaal van die rare dingen, in rare kleuren en vormen
Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemels naam naar een schoenenboer gaan met een merk in je hoofd? Kan je niet gewoon naar een paar van die zaken gaan en kijken wat je mooi vindt?
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar klompen staan hier.quote:Op zondag 14 september 2008 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben naar een aantal schoenenzaken geweest, met eigenlijk maar 1 merk in mijn hoofd... Uiteraard ook naar andere schoenen gekeken, maar dat vond ik helemaal niets
Mag ik even bedanken?quote:Op zondag 14 september 2008 18:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar klompen staan hier.
Goedenavond Jos, vertel.quote:Op zondag 14 september 2008 18:22 schreef afcajos het volgende:
GOEIENAVOND ALLEMAAAL!!
Dat was mij het weekend wel zeg![]()
Hahahaquote:Op zondag 14 september 2008 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
/ fail.
Jaaaquote:Op zondag 14 september 2008 18:22 schreef afcajos het volgende:
GOEIENAVOND ALLEMAAAL!!
Dat was mij het weekend wel zeg![]()
Ach bijna 200 euro er doorheen gejaagd, ruzie met Marokkanen, kilometers moeten lopen, van een dranghek gedonderd omdat ik erop klom.... Mooi weekendquote:
WTFquote:Op zondag 14 september 2008 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaahh. Schoenen moet je ook tegenkomen, niet zoeken
en ik heb zelf ook een portemonnee van 50 euro
komt er ook een topic van ?quote:Op zondag 14 september 2008 18:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach bijna 200 euro er doorheen gejaagd, ruzie met Marokkanen, kilometers moeten lopen, van een dranghek gedonderd omdat ik erop klom.... Mooi weekend
0quote:Op zondag 14 september 2008 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa? Hoeveel big momma's heb je dit keer gescoord
?
Hmm nu niet zoveel zin een verhaal te typenquote:
het hele weekend me verheugd om een jos topic komt die nietquote:Op zondag 14 september 2008 18:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm nu niet zoveel zin een verhaal te typen
LoL, ik wist het..quote:Op zondag 14 september 2008 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaahh. Schoenen moet je ook tegenkomen, niet zoeken
en ik heb zelf ook een portemonnee van 50 euro
Falerquote:Op zondag 14 september 2008 18:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach bijna 200 euro er doorheen gejaagd, ruzie met Marokkanen, kilometers moeten lopen, van een dranghek gedonderd omdat ik erop klom.... Mooi weekend
Kom op een beetje uitgebreider, als het er een maal staat ga je de lol er wel van in zien. Laat iedereen, die niet een leven heeftquote:Op zondag 14 september 2008 18:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm nu niet zoveel zin een verhaal te typen
En nu heb je geen geld meer om het erin te doen?quote:Op zondag 14 september 2008 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL, ik wist het..
Maar goed ik ben dus niet de enige met een belachelijk dure portemonnee
Waar was jij man!! Vrijdag nog nooit zoveel minderjarigen bij elkaar gezienquote:
Haha, wat is daar zo erg aanquote:
Hahaha, ja nouja je wilt je geld toch goed bewarenquote:Op zondag 14 september 2008 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL, ik wist het..
Maar goed ik ben dus niet de enige met een belachelijk dure portemonnee
Hihi speciaal voor jou ingehouden!quote:
Ah, dus ze waren wel weer onweerstaanbaar sexyquote:Op zondag 14 september 2008 18:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hihi speciaal voor jou ingehouden!
Hmmm dat altijd he, maar die jonge meisjes keken weer zo verleidelijkquote:Op zondag 14 september 2008 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, dus ze waren wel weer onweerstaanbaar sexy?
Ooh nee niet weerquote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmmm dat altijd he, maar die jonge meisjes keken weer zo verleidelijk
Nee helegaar niks!quote:Op zondag 14 september 2008 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh nee niet weerdus, nog wel 14 jarigen gehosseld?
Gnagna, dat doe ik ook wel eens om jongens af te schrikkenquote:Op zondag 14 september 2008 18:43 schreef afcajos het volgende:
Er was een leuke meid, dus ik al dansend proberen indruk te maken en vervolgens te vragen hoe ze heet, doet ze haar bek open: gigantische knoflookgeur![]()
![]()
snel weggegaan.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gnagna, dat doe ik ook wel eens om jongens af te schrikkenmaar dan alleen als ik shoarma aan het eten ben
Hahahaquote:Op zondag 14 september 2008 18:42 schreef KingOfPop het volgende:
WTF, als ik hier bij was had ik me doodgelachen.![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ergroet__.html?p=7,1
quote:Op zondag 14 september 2008 18:49 schreef reetveter het volgende:
HELLEUUUU!!
quote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een hele mooie portemonneeen ik kan er nog jaren mee vooruit
pics van je vriendin ?quote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef reetveter het volgende:
Ik sliep vanacht gelijk toen ik het kussen aanraakte, was me vriendin niet zo blij mee
![]()
![]()
Verkapte ik-heb-een-vriendin postquote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef reetveter het volgende:
Ik sliep vanacht gelijk toen ik het kussen aanraakte, was me vriendin niet zo blij mee
![]()
![]()
Shit, bustedquote:Op zondag 14 september 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-vriendin post![]()
HEUJ. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 14 september 2008 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
Je zal maar een Oilily portemonnee hebben.
je zal maar mod zijnquote:Op zondag 14 september 2008 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
Je zal maar een Oilily portemonnee hebben.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je probeeeerde tenminste subtiel te zijn!
Hee maar ik ga weer, fijne avond allemaal
Hele prestatie voor Ajaxquote:Op zondag 14 september 2008 19:00 schreef Triptamine het volgende:
Ajax vandaag wel effe mooi de nul gehouden
Heb je er ook zo'n mooi gekleurd sjaaltje bij gehad?quote:
Notes kopen?quote:
Ik ben een stuk trotser op de Ajax nul als die ene die Vermaelen maaktequote:
wa kost dat ?quote:Op zondag 14 september 2008 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je er ook zo'n mooi gekleurd sjaaltje bij gehad?![]()
[..]
Notes kopen?
Wel gewonnen.quote:
Euro gebodenquote:
wel gewonnenquote:Op zondag 14 september 2008 19:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wel gewonnen.![]()
Eerste Divisie, altijd lastig
Sowieso AZquote:
Nee, die sjaaltjes zijn kankerlelijkquote:Op zondag 14 september 2008 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je er ook zo'n mooi gekleurd sjaaltje bij gehad?![]()
[..]
Notes kopen?
ja oke dat klopt wel eigenlijkquote:
Retteketetquote:
Als je die uit je tas durft te trekken heb je wel lefquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik. Zie ik m nu godverdomme voor 40 euro op een website
Ze is niet voor niets Breathtaking007quote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je die uit je tas durft te trekken heb je wel lef
erg apartquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik. Zie ik m nu godverdomme voor 40 euro op een website
eigenlijk welquote:
Hahaha, hou je bek johquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je die uit je tas durft te trekken heb je wel lef
Nee, want ik ben de rebelsheid zelvequote:
quote:
Lelijkquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef reetveter het volgende:
Hoe ziet die wallet eruit? Te lui om terug te zoeken jewaids
opzouten of je post eerst je tieten of die van je zusjequote:Op zondag 14 september 2008 16:52 schreef Hyman het volgende:
aangezien het op PUB bijna altijd saai is, bagger ik hier vrolijk verder
ik heb donderdag een toets marketingquote:Op zondag 14 september 2008 19:37 schreef Rhythm het volgende:
Om 8 uur ga ik echt aan m'n huiswerk.
Echt.
ik vind bt lekkerderquote:Op zondag 14 september 2008 19:42 schreef RickoKun het volgende:
Jezus, check deze FOBO dan. (Ja ik weet het, mijn hoofd is ook niet alles) Maar dit is toch ook wel frapant.
http://fotoboek.fok.nl/Nina2602
-edit-
Ah, de verklaring: Bij de posthistorie iets gepost in Genderdysforie
Dan is dit filmpje voor jou:quote:Op zondag 14 september 2008 19:37 schreef Rhythm het volgende:
Om 8 uur ga ik echt aan m'n huiswerk.
Echt.
Ik dinsdag een toets Quantitative Methods 1, en het is fucking moeilijkquote:Op zondag 14 september 2008 19:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb donderdag een toets marketingMaar heb me boeken nog niet
. En ben te lui om nu mijn hausaufgaben te maken.
misschien is dat dan ook wel zoquote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]Als je denkt dat je in het verkeerde lichaam bent geboren
Eh?quote:Op zondag 14 september 2008 19:14 schreef gers het volgende:
[..]
niet fokken met ossenaren anders 180CC
ik marketing gestudeerdquote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik dinsdag een toets Quantitative Methods 1, en het is fucking moeilijk.
Allemaal logaritmen, afgeleiden, kettingfunctie, weet ik veel. Vorig jaar haalde 20% een voldoende
.
Dat klinkt... goed.quote:Op zondag 14 september 2008 19:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb donderdag een toets marketingMaar heb me boeken nog niet
. En ben te lui om nu mijn hausaufgaben te maken.
cumshots denk ikquote:
Promotenquote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik marketing gestudeerd![]()
in mijn tijd ging over de 4 p's etc
te laten imploderenquote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef RickoKun het volgende:
Ja maar zo vanneuh:
"BOhhhhhh geak, ik heb een piemel maar ik weet heuuulll zeker dat mijn ziel vrouwelijk is dus moet ik mijn piem0l er maar af laten hakken en om laten draaien in een kutje"
quote:
Ja ho even, gaarne ook even meten hoeveel eruit komt, en wat het volume is. Straks telt het net zo goed als 2x schijten ofseaux!quote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik ben bezig een record aan het vestigen, ben al 4x wezen schijten en still counting.
Nu nog een keer
quote:
PLAATS!quote:Op zondag 14 september 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Promoten
Prijs
Productie
....![]()
wat was het ook alweer
Prijs, promotie, product, plaats, personeelquote:Op zondag 14 september 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Promoten
Prijs
Productie
....![]()
wat was het ook alweer
Ik bedoel de quote van Lyzio in Ricko's sigquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 19:52 schreef RickoKun het volgende:
Pagina 5?!?!!?!?
-68 kudowwwwwsszzzzzz
Heb je al een schrale anoes?quote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik ben bezig een record aan het vestigen, ben al 4x wezen schijten en still counting.
Nu nog een keer
2 dan?quote:Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef RickoKun het volgende:
Neen, ik ben een echte baas! Dan mag jij wel Cypress_Hill als naam hebben, maar alsnog kom je nimmer in:
KASTE 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VERGEET DAT NIET, MANNEN!!!!!
Hij veegt vast met van die natte doekjes weetjewel, zo vanneuhhh dat ie een excuus heeft omzichzelf te kontvingeren:quote:Op zondag 14 september 2008 19:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Heb je al een schrale anoes?
DE KLB KASTEquote:Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef RickoKun het volgende:
Neen, ik ben een echte baas! Dan mag jij wel Cypress_Hill als naam hebben, maar alsnog kom je nimmer in:
KASTE 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VERGEET DAT NIET, MANNEN!!!!!
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzioquote:
Je zat TOEN in 4!quote:Op zondag 14 september 2008 20:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
DE KLB KASTE![]()
Wat een tijd was dat
Ik was van Kaste 2 naar 4 gegooid aangezien ik een maandban had opgelopen , die na 16 dagen is opgehevenquote:Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Dit was de indeling een poos geleden (vrijdag 4 juli 2008)
Er zullen wel de nodige verandering door zijn gevoerd ondertussen! Echter moeten er daarvoor een nieuwe bazen vergadering komen!!!! (OH JA, en ALS JE IN KASTE 1 ZIT KAN JE NOOOOIT MEER NAAR EEN LAGERE!!!!!)
Ik in geen 1.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 20:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jongeuh, n00b! Hij zat in de zgn. KLB SPIRITUAL KASTE TRANSITION!!!!
Ja, ik zat eerst in 3, maar ik had een promotie afgedwongen na goede prestatiesquote:
Als jij nou een keer het nieuwe topic opentquote:
En ik in Kaste 5quote:Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Er zullen wel de nodige verandering door zijn gevoerd ondertussen! Echter moeten er daarvoor een nieuwe bazen vergadering komen!!!! (OH JA, en ALS JE IN KASTE 1 ZIT KAN JE NOOOOIT MEER NAAR EEN LAGERE!!!!!)
Waar is Jordeeeh eigenlijk?quote:Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die gaat mijn mp4 morgen op volle toeren draaien 14.gifquote:
In de Bottomquote:Op zondag 14 september 2008 18:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waar was jij man!! Vrijdag nog nooit zoveel minderjarigen bij elkaar gezienen gister met Wolter Kroes ook dolle pret!
Owja dat smste je alquote:
Snorryquote:Op zondag 14 september 2008 20:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Owja dat smste je alHet was echt omin spang gek! je hebt wat gemist
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 21:20 schreef superXmacho het volgende:
IK is der ook weer.
Zie het jullie zijn al een aantal topic's veder.
naar ajax wezen kijken jij dan ?quote:
nie veel..quote:Op zondag 14 september 2008 21:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
naar ajax wezen kijken jij dan ?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nie veel..
wedde schap gewonnen ging er om wie het eerst een spelletje uit kon spelen..:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |