Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 14 september 2008 17:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemels naam naar een schoenenboer gaan met een merk in je hoofd? Kan je niet gewoon naar een paar van die zaken gaan en kijken wat je mooi vindt?
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar leuke puma's, niet kunnen vinden
Ik heb nog wel een paar klompen staan hier.quote:Op zondag 14 september 2008 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben naar een aantal schoenenzaken geweest, met eigenlijk maar 1 merk in mijn hoofd... Uiteraard ook naar andere schoenen gekeken, maar dat vond ik helemaal niets
Mag ik even bedanken?quote:Op zondag 14 september 2008 18:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar klompen staan hier.
Goedenavond Jos, vertel.quote:Op zondag 14 september 2008 18:22 schreef afcajos het volgende:
GOEIENAVOND ALLEMAAAL!!
Dat was mij het weekend wel zeg![]()
Hahahaquote:Op zondag 14 september 2008 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, geen schoenen gekocht (wat een gedrochten staan er in sommige winkels zeg), maar wel een vest en een portemonnee van bijna 30 euro![]()
/ fail.
Jaaaquote:Op zondag 14 september 2008 18:22 schreef afcajos het volgende:
GOEIENAVOND ALLEMAAAL!!
Dat was mij het weekend wel zeg![]()
Ach bijna 200 euro er doorheen gejaagd, ruzie met Marokkanen, kilometers moeten lopen, van een dranghek gedonderd omdat ik erop klom.... Mooi weekendquote:
WTFquote:Op zondag 14 september 2008 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaahh. Schoenen moet je ook tegenkomen, niet zoeken
en ik heb zelf ook een portemonnee van 50 euro
komt er ook een topic van ?quote:Op zondag 14 september 2008 18:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach bijna 200 euro er doorheen gejaagd, ruzie met Marokkanen, kilometers moeten lopen, van een dranghek gedonderd omdat ik erop klom.... Mooi weekend
0quote:Op zondag 14 september 2008 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa? Hoeveel big momma's heb je dit keer gescoord
?
Hmm nu niet zoveel zin een verhaal te typenquote:
het hele weekend me verheugd om een jos topic komt die nietquote:Op zondag 14 september 2008 18:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm nu niet zoveel zin een verhaal te typen
LoL, ik wist het..quote:Op zondag 14 september 2008 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaahh. Schoenen moet je ook tegenkomen, niet zoeken
en ik heb zelf ook een portemonnee van 50 euro
Falerquote:Op zondag 14 september 2008 18:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach bijna 200 euro er doorheen gejaagd, ruzie met Marokkanen, kilometers moeten lopen, van een dranghek gedonderd omdat ik erop klom.... Mooi weekend
Kom op een beetje uitgebreider, als het er een maal staat ga je de lol er wel van in zien. Laat iedereen, die niet een leven heeftquote:Op zondag 14 september 2008 18:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm nu niet zoveel zin een verhaal te typen
En nu heb je geen geld meer om het erin te doen?quote:Op zondag 14 september 2008 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL, ik wist het..
Maar goed ik ben dus niet de enige met een belachelijk dure portemonnee
Waar was jij man!! Vrijdag nog nooit zoveel minderjarigen bij elkaar gezienquote:
Haha, wat is daar zo erg aanquote:
Hahaha, ja nouja je wilt je geld toch goed bewarenquote:Op zondag 14 september 2008 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL, ik wist het..
Maar goed ik ben dus niet de enige met een belachelijk dure portemonnee
Hihi speciaal voor jou ingehouden!quote:
Ah, dus ze waren wel weer onweerstaanbaar sexyquote:Op zondag 14 september 2008 18:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hihi speciaal voor jou ingehouden!
Hmmm dat altijd he, maar die jonge meisjes keken weer zo verleidelijkquote:Op zondag 14 september 2008 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, dus ze waren wel weer onweerstaanbaar sexy?
Ooh nee niet weerquote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmmm dat altijd he, maar die jonge meisjes keken weer zo verleidelijk
Nee helegaar niks!quote:Op zondag 14 september 2008 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh nee niet weerdus, nog wel 14 jarigen gehosseld?
Gnagna, dat doe ik ook wel eens om jongens af te schrikkenquote:Op zondag 14 september 2008 18:43 schreef afcajos het volgende:
Er was een leuke meid, dus ik al dansend proberen indruk te maken en vervolgens te vragen hoe ze heet, doet ze haar bek open: gigantische knoflookgeur![]()
![]()
snel weggegaan.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gnagna, dat doe ik ook wel eens om jongens af te schrikkenmaar dan alleen als ik shoarma aan het eten ben
Hahahaquote:Op zondag 14 september 2008 18:42 schreef KingOfPop het volgende:
WTF, als ik hier bij was had ik me doodgelachen.![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ergroet__.html?p=7,1
quote:Op zondag 14 september 2008 18:49 schreef reetveter het volgende:
HELLEUUUU!!
quote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een hele mooie portemonneeen ik kan er nog jaren mee vooruit
pics van je vriendin ?quote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef reetveter het volgende:
Ik sliep vanacht gelijk toen ik het kussen aanraakte, was me vriendin niet zo blij mee
![]()
![]()
Verkapte ik-heb-een-vriendin postquote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef reetveter het volgende:
Ik sliep vanacht gelijk toen ik het kussen aanraakte, was me vriendin niet zo blij mee
![]()
![]()
Shit, bustedquote:Op zondag 14 september 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-vriendin post![]()
HEUJ. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 14 september 2008 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
Je zal maar een Oilily portemonnee hebben.
je zal maar mod zijnquote:Op zondag 14 september 2008 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
Je zal maar een Oilily portemonnee hebben.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je probeeeerde tenminste subtiel te zijn!
Hee maar ik ga weer, fijne avond allemaal
Hele prestatie voor Ajaxquote:Op zondag 14 september 2008 19:00 schreef Triptamine het volgende:
Ajax vandaag wel effe mooi de nul gehouden
Heb je er ook zo'n mooi gekleurd sjaaltje bij gehad?quote:
Notes kopen?quote:
Ik ben een stuk trotser op de Ajax nul als die ene die Vermaelen maaktequote:
wa kost dat ?quote:Op zondag 14 september 2008 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je er ook zo'n mooi gekleurd sjaaltje bij gehad?![]()
[..]
Notes kopen?
Wel gewonnen.quote:
Euro gebodenquote:
wel gewonnenquote:Op zondag 14 september 2008 19:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wel gewonnen.![]()
Eerste Divisie, altijd lastig
Sowieso AZquote:
Nee, die sjaaltjes zijn kankerlelijkquote:Op zondag 14 september 2008 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je er ook zo'n mooi gekleurd sjaaltje bij gehad?![]()
[..]
Notes kopen?
ja oke dat klopt wel eigenlijkquote:
Retteketetquote:
Als je die uit je tas durft te trekken heb je wel lefquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik. Zie ik m nu godverdomme voor 40 euro op een website
Ze is niet voor niets Breathtaking007quote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je die uit je tas durft te trekken heb je wel lef
erg apartquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik. Zie ik m nu godverdomme voor 40 euro op een website
eigenlijk welquote:
Hahaha, hou je bek johquote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je die uit je tas durft te trekken heb je wel lef
Nee, want ik ben de rebelsheid zelvequote:
quote:
Lelijkquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef reetveter het volgende:
Hoe ziet die wallet eruit? Te lui om terug te zoeken jewaids
opzouten of je post eerst je tieten of die van je zusjequote:Op zondag 14 september 2008 16:52 schreef Hyman het volgende:
aangezien het op PUB bijna altijd saai is, bagger ik hier vrolijk verder
ik heb donderdag een toets marketingquote:Op zondag 14 september 2008 19:37 schreef Rhythm het volgende:
Om 8 uur ga ik echt aan m'n huiswerk.
Echt.
ik vind bt lekkerderquote:Op zondag 14 september 2008 19:42 schreef RickoKun het volgende:
Jezus, check deze FOBO dan. (Ja ik weet het, mijn hoofd is ook niet alles) Maar dit is toch ook wel frapant.
http://fotoboek.fok.nl/Nina2602
-edit-
Ah, de verklaring: Bij de posthistorie iets gepost in Genderdysforie
Dan is dit filmpje voor jou:quote:Op zondag 14 september 2008 19:37 schreef Rhythm het volgende:
Om 8 uur ga ik echt aan m'n huiswerk.
Echt.
Ik dinsdag een toets Quantitative Methods 1, en het is fucking moeilijkquote:Op zondag 14 september 2008 19:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb donderdag een toets marketingMaar heb me boeken nog niet
. En ben te lui om nu mijn hausaufgaben te maken.
misschien is dat dan ook wel zoquote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]Als je denkt dat je in het verkeerde lichaam bent geboren
Eh?quote:Op zondag 14 september 2008 19:14 schreef gers het volgende:
[..]
niet fokken met ossenaren anders 180CC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |