Ooh nee niet weerquote:Op zondag 14 september 2008 18:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmmm dat altijd he, maar die jonge meisjes keken weer zo verleidelijk
Nee helegaar niks!quote:Op zondag 14 september 2008 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh nee niet weerdus, nog wel 14 jarigen gehosseld?
Gnagna, dat doe ik ook wel eens om jongens af te schrikkenquote:Op zondag 14 september 2008 18:43 schreef afcajos het volgende:
Er was een leuke meid, dus ik al dansend proberen indruk te maken en vervolgens te vragen hoe ze heet, doet ze haar bek open: gigantische knoflookgeur![]()
![]()
snel weggegaan.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gnagna, dat doe ik ook wel eens om jongens af te schrikkenmaar dan alleen als ik shoarma aan het eten ben
Hahahaquote:Op zondag 14 september 2008 18:42 schreef KingOfPop het volgende:
WTF, als ik hier bij was had ik me doodgelachen.![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ergroet__.html?p=7,1
quote:Op zondag 14 september 2008 18:49 schreef reetveter het volgende:
HELLEUUUU!!
quote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een hele mooie portemonneeen ik kan er nog jaren mee vooruit
pics van je vriendin ?quote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef reetveter het volgende:
Ik sliep vanacht gelijk toen ik het kussen aanraakte, was me vriendin niet zo blij mee
![]()
![]()
Verkapte ik-heb-een-vriendin postquote:Op zondag 14 september 2008 18:52 schreef reetveter het volgende:
Ik sliep vanacht gelijk toen ik het kussen aanraakte, was me vriendin niet zo blij mee
![]()
![]()
Shit, bustedquote:Op zondag 14 september 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-vriendin post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |