PUBquote:Op zondag 14 september 2008 16:52 schreef Hyman het volgende:
aangezien het op PUB bijna altijd saai is, bagger ik hier vrolijk verder
Ja, en met die camera maak ik dus al die foto's van mijquote:Op zondag 14 september 2008 16:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
800 euro! Met zo'n camera zou Paris Hilton er nog lekker uitzien
.
Nouja, ik heb een XBOX 360 en een laptop. En soms bij kleren, maar die koop ik toch meestal zonder in eerste instantie naar de prijs te kijken.
Maar nu ik erover nadenk, ik koop niet vaak dure dingen.
Dan hadden wij denk ik van die speciale Jack Daniels, hij was iig 45 euro ofzoiets. Was bij een slijterij.quote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef pavv het volgende:
[..]
50 euro? BS!
huis tuin en keuken drank als Jack Daniels koop je al vanaf een euro of 20
( http://www.tonovermars.nl/whisky/bourbon_whiskey.html )
Inderdaad zonde om te mixen.....zonde van de cola, want echt lekker is het spul niet.
voor whisky liefhebbers is er een andere draad (of wel een stuk of 10) met gezever, vragen, antwoorden en zulks:
Betaalbare (± 25-35 euro) en errug lekkere whisky: Talisker 10....whisky met een beetje ballen!
[ afbeelding ]
Niet dat ik gezien heb. Maar oke, doeiquote:Op zondag 14 september 2008 16:53 schreef slindenau het volgende:
Had ik al gemeld dat ik hier niet meer zou komen?
maar op een wegwerpcamera van een knaak zie je er al goed uit hoorquote:Op zondag 14 september 2008 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en met die camera maak ik dus al die foto's van mij
quote:Op zondag 14 september 2008 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en met die camera maak ik dus al die foto's van mij
Haha tsjaquote:Op zondag 14 september 2008 16:51 schreef gers het volgende:
[..]
ik koop alleen maar in de uitverkoop![]()
was het beu dat ik kleren kocht en dat ze de volgende week de helft goedkoper waren
Ik heb idd al ergens zien staanquote:Op zondag 14 september 2008 16:53 schreef slindenau het volgende:
Had ik al gemeld dat ik hier niet meer zou komen?
das toch zuur als je iets koopt en een week later is het goedkoperquote:
da's wel ziekelijk duurquote:Op zondag 14 september 2008 16:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dan hadden wij denk ik van die speciale Jack Daniels, hij was iig 45 euro ofzoiets. Was bij een slijterij.
Daar bedoel ik mee dat het een wat stevige whisky is...niet zo'n zachte, zoete zalvende whisky ( ook lekke r hoor) maar whisky die wat steviger is qua smaak. een beetje rook, een beetje turf, een beetje peper...veel smaak.quote:Op zondag 14 september 2008 16:50 schreef gers het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies met ballen ?
ik zat net een beetje rond te kijken maar is Glendronach of highland park wat?
Hahaha, wegwerpcamera's maken vaak juist wel gave foto's vind ikquote:Op zondag 14 september 2008 16:55 schreef gers het volgende:
[..]
maar op een wegwerpcamera van een knaak zie je er al goed uit hoor
Hahaha, is goed hoorquote:Op zondag 14 september 2008 16:56 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Tja BT, om je lekk0rheid te bewijzen wordt het toch de cam, vrees ik![]()
![]()
.
Als je er maar blij mee bent tochquote:Op zondag 14 september 2008 16:57 schreef gers het volgende:
[..]
das toch zuur als je iets koopt en een week later is het goedkoper
maar het voelt zo zuurquote:Op zondag 14 september 2008 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je er maar blij mee bent toch?
Moet je je gewoon overheen zetten. Bovendien, als het na een week in de sale zou zijn kun je nog terug naar de winkel hoor, in veel gevallen krijg je dan ook die korting alsnogquote:
bedankt dan ga ik denk voor de talisker ben benieuwdquote:Op zondag 14 september 2008 17:03 schreef pavv het volgende:
[..]
Daar bedoel ik mee dat het een wat stevige whisky is...niet zo'n zachte, zoete zalvende whisky ( ook lekke r hoor) maar whisky die wat steviger is qua smaak. een beetje rook, een beetje turf, een beetje peper...veel smaak.
Highland Park 12 is ook best een hele aardige whisky....doen
Glendronach 12 vind ik echt een zeer onsmakelijke whisky....klopt gewoon niet qua smaak..bah
tip voor soepel, wat zoet: Aberlour 10 (kost nog geen 25 euro) ...perfecte starterswhisky (die ik zelfs na lange tijd nog lekker vind)
600 euris voor een lens de teringquote:Op zondag 14 september 2008 17:12 schreef Triptamine het volgende:
een Camera is vaak nog niet het duurst. Als je een beetje een redelijke makro wilt:
http://kamera-express.nl/index.php?page=subsubtypes&subsubtype=1865
kutprijzen
Ik met BTquote:Op zondag 14 september 2008 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben aan het cammuh met rhythm
quote:Op zondag 14 september 2008 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben aan het cammuh met rhythm
Jij moet sterkere lenzen hebbenquote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik met BTmaar ik ben er nog steeds niet zeker van of ik naar haar of naar een ander object aan het kijken ben
!
quote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij moet sterkere lenzen hebben
Ja echt he, daar erger ik me nu zo aanquote:Op zondag 14 september 2008 17:12 schreef Triptamine het volgende:
een Camera is vaak nog niet het duurst. Als je een beetje een redelijke makro wilt:
http://kamera-express.nl/index.php?page=subsubtypes&subsubtype=1865
kutprijzen
Als je van de interresante momenten maar screencaps maakt.quote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik met BTmaar ik ben er nog steeds niet zeker van of ik naar haar of naar een ander object aan het kijken ben
!
Die zijn er nietquote:Op zondag 14 september 2008 17:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Als je van de interresante momenten maar screencaps maakt.
http://kamera-express.nl/index.php?page=subsubtypes&subsubtype=1848quote:Op zondag 14 september 2008 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt he, daar erger ik me nu zo aande prijzen van lenzen!
Hahaha ja preciesquote:Op zondag 14 september 2008 17:38 schreef Triptamine het volgende:
http://kamera-express.nl/index.php?page=subsubtypes&subsubtype=1934
Of zoiets. "Ik heb 10 megapixels!!!!" "Ja? fok jou bitch ik 21.1"
6449 euro voor een bodietje, dan moeten we nog een leuk lensje:quote:
Wil je dat ding op statief zetten, pleurt ie om omdat ie geen tegengewicht heeftquote:
4 ebe failt met winkelenquote:Op zondag 14 september 2008 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, geen schoenen gekocht (wat een gedrochten staan er in sommige winkels zeg), maar wel een vest en een portemonnee van bijna 30 euro![]()
/ fail.
sowieso, vrouwen en schoenen kopenquote:Op zondag 14 september 2008 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, geen schoenen gekocht (wat een gedrochten staan er in sommige winkels zeg), maar wel een vest en een portemonnee van bijna 30 euro![]()
/ fail.
Ja, hou maar op... besluiteloze wezensquote:Op zondag 14 september 2008 17:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
sowieso, vrouwen en schoenen kopen____!
Ik was op zoek naar leuke puma's, niet kunnen vindenquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar leuke puma's, niet kunnen vinden
Waarom zou je in hemels naam naar een schoenenboer gaan met een merk in je hoofd? Kan je niet gewoon naar een paar van die zaken gaan en kijken wat je mooi vindt?quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar leuke puma's, niet kunnen vinden
Nou waar ik heen ging, hadden ze ook schoenen, maar allemaal van die rare dingen, in rare kleuren en vormenquote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon naar de sportboer gaan hebben ze tig schoenen
quote:Op zondag 14 september 2008 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou waar ik heen ging, hadden ze ook schoenen, maar allemaal van die rare dingen, in rare kleuren en vormen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |