Slagroom en chocoladesaus welquote:Op zondag 14 september 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik denk niet dat whiskey erg goed is voor een vagina
Sorry maar ik vind dat zo irritant, het is helemaal niet realistisch om te gaan zeggen hoeveel gulden iets wasquote:
Aansteker erbij en je bent helemaal van vieze geurtjes verlostquote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef gers het volgende:
[..]
waarom niet ?
zit veel alcohol in dus wordt die rotte vis weggebrand
Nee, al dat bloed en plas dat eruit stroomt krijgt het vast wel weg inderdaadquote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Slagroom en chocoladesaus wel? En het blijft toch niet lang aanwezig als het goed is
.
ja maar ik vind het gewoon nog handig om in te rekenen vooral als je dure dingen kooptquote:Op zondag 14 september 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat zo irritant, het is helemaal niet realistisch om te gaan zeggen hoeveel gulden iets wasprijsstijgingen enzo moet je ook meerekenen, het verschil in je salaris. Enzovoorts.
Ik snap het dus echt niet van die vislucht hequote:Op zondag 14 september 2008 16:36 schreef gers het volgende:
[..]
waarom niet ?
zit veel alcohol in dus wordt die rotte vis weggebrand
Je vergeet de baarmoedersquote:Op zondag 14 september 2008 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, al dat bloed en plas dat eruit stroomt krijgt het vast wel weg inderdaad!
Ik denk bij dure dingen gewoon altijd, het is duur, maar is het het geld ook waard?quote:Op zondag 14 september 2008 16:38 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar ik vind het gewoon nog handig om in te rekenen vooral als je dure dingen koopt
dat zeggen ze toch altijdquote:Op zondag 14 september 2008 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap het dus echt niet van die vislucht he.. Moet je je kut eerst een jaar niet wassen ofzo om dat te bereiken?
Sorry? Baarmoedersquote:
Heb je ooit een kut geroken die naar vis stonk? Heb je uberhaupt wel eens een kut gerokenquote:Op zondag 14 september 2008 16:40 schreef gers het volgende:
[..]
dat zeggen ze toch altijd
ik weet toch ook niet of die van jouw niet naar vis meurt
maar bijvoorbeeld als ik een trui koop a 100 euri denk ik mwha niet zo veelquote:Op zondag 14 september 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk bij dure dingen gewoon altijd, het is duur, maar is het het geld ook waard?
En zo ja, koop ik het. Je moet naar de prijs kwaliteit verhouding kijken en niet naar het bedrag
nooit die naar vis stonkenquote:Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je ooit een kut geroken die naar vis stonk? Heb je uberhaupt wel eens een kut geroken?
Ja maar waarom zou je het omrekenen naar guldens? Wat is het nut? Dat alles opeens duur lijktquote:Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef gers het volgende:
[..]
maar bijvoorbeeld als ik een trui koop a 100 euri denk ik mwha niet zo veel
totdat ik denk dat is 220 guldens
nou vroegah zou ik dat er nooit voor over hebbenquote:Op zondag 14 september 2008 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je het omrekenen naar guldens? Wat is het nut? Dat alles opeens duur lijkt?
Gelukkig leven we nuquote:Op zondag 14 september 2008 16:43 schreef gers het volgende:
[..]
nou vroegah zou ik dat er nooit voor over hebben
Zie jequote:Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry? Baarmoeders? Hoeveel moet ik er hebben?
Oohja, natuurlijk laat ook nog een deel van het baarmoederslijmspul los elke maand, dus dat ook nog
Binnenkort ook een baby toch?quote:Op zondag 14 september 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry? Baarmoeders? Hoeveel moet ik er hebben?
Oohja, natuurlijk laat ook nog een deel van het baarmoederslijmspul los elke maand, dus dat ook nog
Hahaha ja, dat probleem heb ik ook wel eensquote:Op zondag 14 september 2008 16:44 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zie jeik weet ook eens iets van biologie
![]()
![]()
![]()
.
Bij dure aankopen denk ik altijd, is het de tijd die ik ervoor heb gewerkt waard? Nee.
En dan koop ik het toch.
nou ik heb nog niet eens aan 0.01 procent van de vrouwen gerokenquote:
50 euro? BS!quote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jack Daniels. 50 euro per fles, en ik verbied je die te mixen
.
Ik zou gewoon the Famous Grouse pakken, maarja, dat is mijn smaak.
800 euroquote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja, dat probleem heb ik ook wel eensmaar ik heb bijvoorbeeld een camera van 800 euro, die is het wel dubbel en dwars waard hoor
hoe bedoel je precies met ballen ?quote:Op zondag 14 september 2008 16:45 schreef pavv het volgende:
[..]
50 euro? BS!
huis tuin en keuken drank als Jack Daniels koop je al vanaf een euro of 20
( http://www.tonovermars.nl/whisky/bourbon_whiskey.html )
Inderdaad zonde om te mixen.....zonde van de cola, want echt lekker is het spul niet.
voor whisky liefhebbers is er een andere draad (of wel een stuk of 10) met gezever, vragen, antwoorden en zulks:
Betaalbare (± 25-35 euro) en errug lekkere whisky: Talisker 10....whisky met een beetje ballen!
[ afbeelding ]
ik koop alleen maar in de uitverkoopquote:Op zondag 14 september 2008 16:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
800 euro! Met zo'n camera zou Paris Hilton er nog lekker uitzien
.
Nouja, ik heb een XBOX 360 en een laptop. En soms bij kleren, maar die koop ik toch meestal zonder in eerste instantie naar de prijs te kijken.
Maar nu ik erover nadenk, ik koop niet vaak dure dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |