2 dan?quote:Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef RickoKun het volgende:
Neen, ik ben een echte baas! Dan mag jij wel Cypress_Hill als naam hebben, maar alsnog kom je nimmer in:
KASTE 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VERGEET DAT NIET, MANNEN!!!!!
Hij veegt vast met van die natte doekjes weetjewel, zo vanneuhhh dat ie een excuus heeft omzichzelf te kontvingeren:quote:Op zondag 14 september 2008 19:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Heb je al een schrale anoes?
DE KLB KASTEquote:Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef RickoKun het volgende:
Neen, ik ben een echte baas! Dan mag jij wel Cypress_Hill als naam hebben, maar alsnog kom je nimmer in:
KASTE 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VERGEET DAT NIET, MANNEN!!!!!
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzioquote:
Je zat TOEN in 4!quote:Op zondag 14 september 2008 20:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
DE KLB KASTE![]()
Wat een tijd was dat
Ik was van Kaste 2 naar 4 gegooid aangezien ik een maandban had opgelopen , die na 16 dagen is opgehevenquote:Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Dit was de indeling een poos geleden (vrijdag 4 juli 2008)
Er zullen wel de nodige verandering door zijn gevoerd ondertussen! Echter moeten er daarvoor een nieuwe bazen vergadering komen!!!! (OH JA, en ALS JE IN KASTE 1 ZIT KAN JE NOOOOIT MEER NAAR EEN LAGERE!!!!!)
Ik in geen 1.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 20:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jongeuh, n00b! Hij zat in de zgn. KLB SPIRITUAL KASTE TRANSITION!!!!
Ja, ik zat eerst in 3, maar ik had een promotie afgedwongen na goede prestatiesquote:
Als jij nou een keer het nieuwe topic opentquote:
En ik in Kaste 5quote:Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Er zullen wel de nodige verandering door zijn gevoerd ondertussen! Echter moeten er daarvoor een nieuwe bazen vergadering komen!!!! (OH JA, en ALS JE IN KASTE 1 ZIT KAN JE NOOOOIT MEER NAAR EEN LAGERE!!!!!)
Waar is Jordeeeh eigenlijk?quote:Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die gaat mijn mp4 morgen op volle toeren draaien 14.gifquote:
In de Bottomquote:Op zondag 14 september 2008 18:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waar was jij man!! Vrijdag nog nooit zoveel minderjarigen bij elkaar gezienen gister met Wolter Kroes ook dolle pret!
Owja dat smste je alquote:
Snorryquote:Op zondag 14 september 2008 20:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Owja dat smste je alHet was echt omin spang gek! je hebt wat gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |