ik marketing gestudeerdquote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik dinsdag een toets Quantitative Methods 1, en het is fucking moeilijk.
Allemaal logaritmen, afgeleiden, kettingfunctie, weet ik veel. Vorig jaar haalde 20% een voldoende
.
Dat klinkt... goed.quote:Op zondag 14 september 2008 19:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb donderdag een toets marketingMaar heb me boeken nog niet
. En ben te lui om nu mijn hausaufgaben te maken.
cumshots denk ikquote:
Promotenquote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik marketing gestudeerd![]()
in mijn tijd ging over de 4 p's etc
te laten imploderenquote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef RickoKun het volgende:
Ja maar zo vanneuh:
"BOhhhhhh geak, ik heb een piemel maar ik weet heuuulll zeker dat mijn ziel vrouwelijk is dus moet ik mijn piem0l er maar af laten hakken en om laten draaien in een kutje"
quote:
Ja ho even, gaarne ook even meten hoeveel eruit komt, en wat het volume is. Straks telt het net zo goed als 2x schijten ofseaux!quote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik ben bezig een record aan het vestigen, ben al 4x wezen schijten en still counting.
Nu nog een keer
quote:
PLAATS!quote:Op zondag 14 september 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Promoten
Prijs
Productie
....![]()
wat was het ook alweer
Prijs, promotie, product, plaats, personeelquote:Op zondag 14 september 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Promoten
Prijs
Productie
....![]()
wat was het ook alweer
Ik bedoel de quote van Lyzio in Ricko's sigquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 19:52 schreef RickoKun het volgende:
Pagina 5?!?!!?!?
-68 kudowwwwwsszzzzzz
Heb je al een schrale anoes?quote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik ben bezig een record aan het vestigen, ben al 4x wezen schijten en still counting.
Nu nog een keer
2 dan?quote:Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef RickoKun het volgende:
Neen, ik ben een echte baas! Dan mag jij wel Cypress_Hill als naam hebben, maar alsnog kom je nimmer in:
KASTE 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VERGEET DAT NIET, MANNEN!!!!!
Hij veegt vast met van die natte doekjes weetjewel, zo vanneuhhh dat ie een excuus heeft omzichzelf te kontvingeren:quote:Op zondag 14 september 2008 19:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Heb je al een schrale anoes?
DE KLB KASTEquote:Op zondag 14 september 2008 19:59 schreef RickoKun het volgende:
Neen, ik ben een echte baas! Dan mag jij wel Cypress_Hill als naam hebben, maar alsnog kom je nimmer in:
KASTE 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VERGEET DAT NIET, MANNEN!!!!!
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzioquote:
Je zat TOEN in 4!quote:Op zondag 14 september 2008 20:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
DE KLB KASTE![]()
Wat een tijd was dat
Ik was van Kaste 2 naar 4 gegooid aangezien ik een maandban had opgelopen , die na 16 dagen is opgehevenquote:Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Dit was de indeling een poos geleden (vrijdag 4 juli 2008)
Er zullen wel de nodige verandering door zijn gevoerd ondertussen! Echter moeten er daarvoor een nieuwe bazen vergadering komen!!!! (OH JA, en ALS JE IN KASTE 1 ZIT KAN JE NOOOOIT MEER NAAR EEN LAGERE!!!!!)
Ik in geen 1.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 20:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jongeuh, n00b! Hij zat in de zgn. KLB SPIRITUAL KASTE TRANSITION!!!!
Ja, ik zat eerst in 3, maar ik had een promotie afgedwongen na goede prestatiesquote:
Als jij nou een keer het nieuwe topic opentquote:
En ik in Kaste 5quote:Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Er zullen wel de nodige verandering door zijn gevoerd ondertussen! Echter moeten er daarvoor een nieuwe bazen vergadering komen!!!! (OH JA, en ALS JE IN KASTE 1 ZIT KAN JE NOOOOIT MEER NAAR EEN LAGERE!!!!!)
Waar is Jordeeeh eigenlijk?quote:Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die gaat mijn mp4 morgen op volle toeren draaien 14.gifquote:
In de Bottomquote:Op zondag 14 september 2008 18:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waar was jij man!! Vrijdag nog nooit zoveel minderjarigen bij elkaar gezienen gister met Wolter Kroes ook dolle pret!
Owja dat smste je alquote:
Snorryquote:Op zondag 14 september 2008 20:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Owja dat smste je alHet was echt omin spang gek! je hebt wat gemist
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 21:20 schreef superXmacho het volgende:
IK is der ook weer.
Zie het jullie zijn al een aantal topic's veder.
naar ajax wezen kijken jij dan ?quote:
nie veel..quote:Op zondag 14 september 2008 21:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
naar ajax wezen kijken jij dan ?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nie veel..
wedde schap gewonnen ging er om wie het eerst een spelletje uit kon spelen..:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |