ik marketing gestudeerdquote:Op zondag 14 september 2008 19:45 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik dinsdag een toets Quantitative Methods 1, en het is fucking moeilijk.
Allemaal logaritmen, afgeleiden, kettingfunctie, weet ik veel. Vorig jaar haalde 20% een voldoende
.
Dat klinkt... goed.quote:Op zondag 14 september 2008 19:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb donderdag een toets marketingMaar heb me boeken nog niet
. En ben te lui om nu mijn hausaufgaben te maken.
cumshots denk ikquote:
Promotenquote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik marketing gestudeerd![]()
in mijn tijd ging over de 4 p's etc
te laten imploderenquote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef RickoKun het volgende:
Ja maar zo vanneuh:
"BOhhhhhh geak, ik heb een piemel maar ik weet heuuulll zeker dat mijn ziel vrouwelijk is dus moet ik mijn piem0l er maar af laten hakken en om laten draaien in een kutje"
quote:
Ja ho even, gaarne ook even meten hoeveel eruit komt, en wat het volume is. Straks telt het net zo goed als 2x schijten ofseaux!quote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik ben bezig een record aan het vestigen, ben al 4x wezen schijten en still counting.
Nu nog een keer
quote:
PLAATS!quote:Op zondag 14 september 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Promoten
Prijs
Productie
....![]()
wat was het ook alweer
Prijs, promotie, product, plaats, personeelquote:Op zondag 14 september 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Promoten
Prijs
Productie
....![]()
wat was het ook alweer
Ik bedoel de quote van Lyzio in Ricko's sigquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 19:52 schreef RickoKun het volgende:
Pagina 5?!?!!?!?
-68 kudowwwwwsszzzzzz
Heb je al een schrale anoes?quote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef reetveter het volgende:
Ik ben bezig een record aan het vestigen, ben al 4x wezen schijten en still counting.
Nu nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |