Ja, breng bier.quote:Op zondag 7 september 2008 11:11 schreef JH87 het volgende:
Moet je gerepareerd worden Jelmert?
Welkomquote:Op zondag 7 september 2008 11:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Halllo![]()
Ik ben net verhuisd van Amsterdam naar Groningen
Dank u dank u.quote:Op zondag 7 september 2008 11:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gewoon aan beide niks.
En welkom Fille.des.Fleurs!
Vooral die.quote:
Een kamer...Als je iets weetquote:Op zondag 7 september 2008 12:00 schreef nietzman het volgende:
En zoek je een huis of een kamer, Fille?
Echt?quote:Op zondag 7 september 2008 12:06 schreef nietzman het volgende:
M'n huisgenoot vertrekt aan het einde van de maand.
Bob. is een wijs persoon.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 11:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vooral die.
Ik ben ook echt alleen voor haar een wijf.. De breuk na twee jaar een relatie en samenwonen en all that Jazz deed me verder geen fuck.
.
Ik heb bier nodig.quote:Op zondag 7 september 2008 12:26 schreef JH87 het volgende:
Als je bier nodig hebt; roep maar.
Enne, enne, welkom bloemenmeisje!
Ik woon heel leuk ende luxe. Ik heb de mazzel dat ik niet in een uit elkaar vallend studentenhok zit.quote:Op zondag 7 september 2008 12:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Echt?
Wauw. Woon je leuk?
Dan moet ik wel nog 3 weken logeren...Ik ga morgenavond in een ander hok kijken, als dat 'm niet is dan hou ik me heel graag aanbevolen
Ik morgen pas, dat scheelt.quote:Op zondag 7 september 2008 12:29 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in Groningen, vanavond pas.
Dat is wel heel goed voor mijn goede voornemens qua studie dit jaarquote:Op zondag 7 september 2008 12:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik woon heel leuk ende luxe. Ik heb de mazzel dat ik niet in een uit elkaar vallend studentenhok zit..
Ti's buiten het centrum, Schilderswijk tegen de ring aan in alle rust.
Je komt maar eens een blik werpen.quote:Op zondag 7 september 2008 12:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dat is wel heel goed voor mijn goede voornemens qua studie dit jaar
Hear hear. Heb ook nog Grand Prestige in de koelkast liggen.quote:Op zondag 7 september 2008 12:33 schreef JH87 het volgende:
Nou, van de week een Pinteliertje dan maar.
pm enzoquote:Op zondag 7 september 2008 12:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je komt maar eens een blik werpen.
2-0quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:36 schreef Grulez het volgende:
0-0
Thanksquote:Op zondag 7 september 2008 12:43 schreef teigan het volgende:
welkom Fille des Fleurs!!
quote:Op zondag 7 september 2008 12:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hear hear. Heb ook nog Grand Prestige in de koelkast liggen.
Niet gezegd, maar voelde het wel hoorquote:Op zondag 7 september 2008 12:54 schreef nietzman het volgende:
Had ik al welkom gezegd?
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |