Ja, breng bier.quote:Op zondag 7 september 2008 11:11 schreef JH87 het volgende:
Moet je gerepareerd worden Jelmert?
Welkomquote:Op zondag 7 september 2008 11:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Halllo![]()
Ik ben net verhuisd van Amsterdam naar Groningen
Dank u dank u.quote:Op zondag 7 september 2008 11:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gewoon aan beide niks.
En welkom Fille.des.Fleurs!
Vooral die.quote:
Een kamer...Als je iets weetquote:Op zondag 7 september 2008 12:00 schreef nietzman het volgende:
En zoek je een huis of een kamer, Fille?
Echt?quote:Op zondag 7 september 2008 12:06 schreef nietzman het volgende:
M'n huisgenoot vertrekt aan het einde van de maand.
Bob. is een wijs persoon.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 11:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vooral die.
Ik ben ook echt alleen voor haar een wijf.. De breuk na twee jaar een relatie en samenwonen en all that Jazz deed me verder geen fuck.
.
Ik heb bier nodig.quote:Op zondag 7 september 2008 12:26 schreef JH87 het volgende:
Als je bier nodig hebt; roep maar.
Enne, enne, welkom bloemenmeisje!
Ik woon heel leuk ende luxe. Ik heb de mazzel dat ik niet in een uit elkaar vallend studentenhok zit.quote:Op zondag 7 september 2008 12:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Echt?
Wauw. Woon je leuk?
Dan moet ik wel nog 3 weken logeren...Ik ga morgenavond in een ander hok kijken, als dat 'm niet is dan hou ik me heel graag aanbevolen
Ik morgen pas, dat scheelt.quote:Op zondag 7 september 2008 12:29 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in Groningen, vanavond pas.
Dat is wel heel goed voor mijn goede voornemens qua studie dit jaarquote:Op zondag 7 september 2008 12:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik woon heel leuk ende luxe. Ik heb de mazzel dat ik niet in een uit elkaar vallend studentenhok zit..
Ti's buiten het centrum, Schilderswijk tegen de ring aan in alle rust.
Je komt maar eens een blik werpen.quote:Op zondag 7 september 2008 12:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dat is wel heel goed voor mijn goede voornemens qua studie dit jaar
Hear hear. Heb ook nog Grand Prestige in de koelkast liggen.quote:Op zondag 7 september 2008 12:33 schreef JH87 het volgende:
Nou, van de week een Pinteliertje dan maar.
pm enzoquote:Op zondag 7 september 2008 12:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je komt maar eens een blik werpen.
2-0quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:36 schreef Grulez het volgende:
0-0
Thanksquote:Op zondag 7 september 2008 12:43 schreef teigan het volgende:
welkom Fille des Fleurs!!
quote:Op zondag 7 september 2008 12:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hear hear. Heb ook nog Grand Prestige in de koelkast liggen.
Niet gezegd, maar voelde het wel hoorquote:Op zondag 7 september 2008 12:54 schreef nietzman het volgende:
Had ik al welkom gezegd?
Zekerquote:
Ja die kliek hebben ze niet in Grunn toch?quote:Op zondag 7 september 2008 13:02 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Zeker![]()
Fok is sowieso stiekem wel erg fijn, heb met de UVT-kliek ook bijzondere feestjes tot en met afgestruind.
Nee, dat is erg Randstadquote:Op zondag 7 september 2008 13:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja die kliek hebben ze niet in Grunn toch?.
Rustig aan met dat Franse hequote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee, dat is erg RandstadIk ben dan ook per nu de dependance.
Welkom hierquote:Op zondag 7 september 2008 11:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Halllo![]()
Ik ben net verhuisd van Amsterdam naar Groningen
Excusez-moi...quote:
Die reactie krijg ik vaak, vooral in Amsterdam...quote:Op zondag 7 september 2008 13:41 schreef Bob. het volgende:
Maar Fille, wat ga je in Groningen studeren? En waarom Groningen, kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat iemand hier vrijwillig heen vertrek na in Amsterdam te hebben gezeten.
Pfff. Afvalligequote:Op zondag 7 september 2008 13:41 schreef Bob. het volgende:
Maar Fille, wat ga je in Groningen studeren? En waarom Groningen, kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat iemand hier vrijwillig heen vertrek na in Amsterdam te hebben gezeten.
Ja he, ik ben gek op Groningen.quote:
Ik ben ontelbaar vaak in Amsterdam geweest, maar ik vind het absoluut niet beter dan Groningen. Alleen al om de mensen. Dat ben jij vast wel met me eens, tochquote:Op zondag 7 september 2008 13:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja he, ik ben gek op Groningen.Maar vriendinnen die vanuit amsterdam naar het hoge noorden zijn gekomen kunnen het altijd over niks anders hebben dan hun geliefde Amsterdam en hoe ze het missen.
Ik mis het ook nog wel...Maar goed, het is pas een weekquote:Op zondag 7 september 2008 13:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja he, ik ben gek op Groningen.Maar vriendinnen die vanuit amsterdam naar het hoge noorden zijn gekomen kunnen het altijd over niks anders hebben dan hun geliefde Amsterdam en hoe ze het missen.
Oh ja, Groningers zijn erg gezellig.quote:Op zondag 7 september 2008 13:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben ontelbaar vaak in Amsterdam geweest, maar ik vind het absoluut niet beter dan Groningen. Alleen al om de mensen. Dat ben jij vast wel met me eens, toch
Zal vast ook beter worden als je je eigen kamertje hebt en niet meer hoeft te logeren.quote:Op zondag 7 september 2008 13:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik mis het ook nog wel...Maar goed, het is pas een week
Hey. Kijk uit he, heren!quote:Op zondag 7 september 2008 14:00 schreef nietzman het volgende:
Ik doe met Mark mee. Amsterdammers..
Wat doe jij dan? Wiskunde?quote:Op zondag 7 september 2008 14:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zal vast ook beter worden als je je eigen kamertje hebt en niet meer hoeft te logeren.![]()
En wijsbegeertje, leuk! Ik zou het zelf nooit kunnen omdat ik mijn cijfers veel te veel zou missen, maar zoiets lijkt me ook heel erg interessant.
!!!quote:Op zondag 7 september 2008 14:05 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
veel mensen uiten zichzelf echt in hoe ze eruit zien.
Oh nee, economie, wel een stuk minder cijfers dan wiskunde.quote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Wiskunde?
En ja, inderdaad, moet echt even een eigen stekkie
Bij ons kun je nog mensen aanstoten in de kroeg, zonder een mes tussen de ribben te krijgenquote:Op zondag 7 september 2008 14:05 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hey. Kijk uit he, heren!
Er zijn in Amsterdam inderdaad meer minder toffe mensen, maar er zijn ook gewoon meer mensen.
Wat ik op het eerste gezicht een pre vind in A'dam tegenover Grunn, is etnische diversiteit in mensen, en meer originaliteit qua uiterlijk: veel mensen uiten zichzelf echt in hoe ze eruit zien. Die tweede dingen zorgen voor een mooi divers straatbeeld, waar ik echt van hou. In Groningen zie je toch voornamelijk 18-28 jarige blanken, en helaas door het hoge percentage aan verenigingsleden ook weinig alternatief of origineel in uiterlijk.
Maar ik zeg zeker niet dat er heel veel mooie bijzondere mensen in Groningen ook zijn hoor! Maar het straatbeeld is gewoon wat minder...
Wat is daar mis mee?quote:
Kleintjequote:Op zondag 7 september 2008 14:14 schreef MaxMark het volgende:
Ja, ik heb een klein vooroordeel.
Je moet Jesse_ nog even leren kennenquote:Op zondag 7 september 2008 14:14 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Er zijn echt mensen die bijna een kunstwerk maken van hun outfit. Ik zie niet echt wat daaraan is...
Succes...quote:Op zondag 7 september 2008 14:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh nee, economie, wel een stuk minder cijfers dan wiskunde.Maar je bent toch een groot deel van de tijd aan het rekenen, de andere tijd moet ik boeken lezen zoals wat nu voor mijn neus ligt, "stategy, analysis & practice" man, wat is dat saai.
Maar ik moet er maar wel weer eens mee verder, dagdag Grunn.
Okeequote:Op zondag 7 september 2008 14:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je moet Jesse_ nog even leren kennen
Nouja, het is toch waar? Hier in Groningen lijkt iedereen verdomd veel op elkaar. Zelfs in dat gat waar ik vandaan kom was nog meer diversiteit dan hier, waar het grootste verschil zo ongeveer nog is of iemand bij VIndicat of bij Dizkartes hoort.quote:
Als je alle woorden die uit het Frans komen uit je vocabulaire zou moeten bannen, blijven er niet veel over. Waaronder vocabulaire.quote:
Ik kwam laatst achter het bestaan van Cleopatra. Dat schijnen de alternatievelingen te zijnquote:Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nouja, het is toch waar? Hier in Groningen lijkt iedereen verdomd veel op elkaar. Zelfs in dat gat waar ik vandaan kom was nog meer diversiteit dan hier, waar het grootste verschil zo ongeveer nog is of iemand bij VIndicat of bij Dizkartes hoort.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je alle woorden die uit het Frans komen uit je vocabulaire zou moeten bannen, blijven er niet veel over. Waaronder vocabulaire..
Ach die dertien in een dozijn alto's in Amsterdam voegen voor mij ontzettend weinig toe.quote:Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nouja, het is toch waar? Hier in Groningen lijkt iedereen verdomd veel op elkaar. Zelfs in dat gat waar ik vandaan kom was nog meer diversiteit dan hier, waar het grootste verschil zo ongeveer nog is of iemand bij VIndicat of bij Dizkartes hoort.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik kwam laatst achter het bestaan van Cleopatra. Dat schijnen de alternatievelingen te zijn![]()
(Hoop dat er hier geen Cleopatranen zitten, maar:) Ik vind weinig dingen zo triest als mensen die serieus claimen alternatief te zijn, zich verenigen en dan allemaal hetzelfde doen/kleden...
Nou, ik kan wel een paar redenen bedenken:quote:Op zondag 7 september 2008 13:41 schreef Bob. het volgende:
Kweenie. Laat me weten als je het vindtquote:Op zondag 7 september 2008 14:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]Eens.
Volgens mij zitten hier wel een stuk of wat potentiële Cleopatranen.
En nu in ander nieuws: waar is het programma van Plato feest te vinden, dus niet de lijst met bandjes maar wat wanneer komt spelen.
Is waar. Maar...veel dingen zijn ook wel beterquote:Op zondag 7 september 2008 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel een paar redenen bedenken:
- Amsterdammers zijn verschrikkelijk arrogant. Volgens hen is alles in dat veredelde dorp beter.
Is niet waar. Dan zit je gewoon in de verkeerde buurten: ten eerste word ik in Groningen nooit gegroet, en zie ook nooit iemand iemand anders groeten die hij/zij niet kent. (centrum)quote:- Groet je daar iemand op straat, dan word je nog net niet op je bek gehoekt. In Groningen groeten mensen elkaar nog.
Waar. Amsterdam heeft gezellige plekken zonder toeristen, maar Groningen is bijna een en al zo'n plekquote:- Groningen is nog echt gezellig en wordt niet overspoeld door tig toeristen.
Ik ben hier niet om Amsterdam te verdedigen (ben tenslotte naar Grunn verhuisd), maar ik hou niet van onwaarhedenquote:Om maar eens een paar dingen te noemen.
Wel áltijd de Folkingestraat hè?quote:Op zondag 7 september 2008 14:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Waar. Amsterdam heeft gezellige plekken zonder toeristen, maar Groningen is bijna een en al zo'n plek(Behalve laatst, toen ik bijna een colonne Duitsers aanreed in de Folkingestraat.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel áltijd de Folkingestraat hè?
Ik fietste daar laatst een groep fotograferende Japanners in
Mijn vriend is onlangs naar Groningen verhuisd, en het valt hem juist op dat 'ie heel vaak gegroet wordt op straat door volslagen onbekenden.quote:Op zondag 7 september 2008 14:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is niet waar. Dan zit je gewoon in de verkeerde buurten: ten eerste word ik in Groningen nooit gegroet, en zie ook nooit iemand iemand anders groeten die hij/zij niet kent. (centrum)
ten tweede groette ik in mijn oude buurtje (oostelijke eilanden, Amsterdam) bijna iedereen, en wordt nooit gehoekt.
Misschien zie ik er gewoon niet zo groetbaar uitquote:Op zondag 7 september 2008 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn vriend is onlangs naar Groningen verhuisd, en het valt hem juist op dat 'ie heel vaak gegroet wordt op straat door volslagen onbekenden.
Ik heddege al uutnoodigd no!quote:Op zondag 7 september 2008 14:05 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hey. Kijk uit he, heren!
Boy youre into a treat.quote:: veel mensen uiten zichzelf echt in hoe ze eruit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |