Wowquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben vet stoeren oke
al is hier ook nog genoeg te moorden
en ik dood ze eigenlijk liever niet
ik pak ze en dan zet ik ze buiten
..
Ik wil ook 1.95 zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
WowRespect
![]()
Ik zou nooit zo'n ding oppakken.
Ik ben echt sneu. 195 lang 90kg en bang voor spinnetjesHelp me BT!!!!!
(nog effe mijn laatste post uit het vorige deel) + aanvulling:
Waar kan ik mijn notes zien?
Waarom, fokking lastig als je achter in een twingo moetquote:
En wat zegt dat dan???quote:Je hebt 25 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom, fokking lastig als je achter in een twingo moet
Ach, het is wel handig. ik ben groot en breed dus ik zal niet zo snel lastig gevallen worden door dronken kutventjes in de stad.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 1.84 maar had opzich wel 1.90 ofzo willen zijn. Niet veel langer
dronken kutventjes mep ik allemaal neer met mijn kickboks skillsquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, het is wel handig. ik ben groot en breed dus ik zal niet zo snel lastig gevallen worden door dronken kutventjes in de stad.
Als je irritant bent krijg je een note.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:33 schreef Triptamine het volgende:
Maar wat zeggen die notes dan? wanneer krijg je er 1?
ik pak meestal het dichtbijste voorwerp en haal eens uit.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
dronken kutventjes mep ik allemaal neer met mijn kickboks skills![]()
Haha, onder mijn ctrl+v:quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
WowRespect
![]()
(nog effe mijn laatste post uit het vorige deel) + aanvulling:
Waar kan ik mijn notes zien?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
WowRespect
![]()
Lolquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als je irritant bent krijg je een note.
Bijvoorbeeld met de bazenpics
Of FIPO schreeuwen
Of onnodig met kanker schreeuwen
voor 4,50 weet je hetquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, onder mijn ctrl+v:
[..]
Maar dat is wel tragisch jaachja, als je maar geen andere vreemde fobieen hebt
Ennn ik heb 2 notes. Ik snap alleen niet hoe ik aan die 2e kom, de 1e was mn ban, en toen heb ik er tijdens mijn ban nog een gekregen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, onder mijn ctrl+v:
[..]
Maar dat is wel tragisch jaachja, als je maar geen andere vreemde fobieen hebt
kut ben dan te kleinquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
195 is weer overdreven lang. 185/190 vind ik het mooist, knuffelt ook het best
Je hebt ¤4,50 betaald?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:34 schreef gers het volgende:
ik heb er 3 over bazentopics en 2 over fascanation
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben 1cm te kort voor jequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
je krijgt je notes gratis als je een pimp abo neemtquote:
Jullie moeten dan ook eens normaal doen tegen fascinationquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:34 schreef gers het volgende:
ik heb er 3 over bazentopics en 2 over fascanation
Waarom zou ik betalen voor Fok!quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:37 schreef gers het volgende:
[..]
je krijgt je notes gratis als je een pimp abo neemt
[img]tubgirl[/img]quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:37 schreef Sackboy het volgende:
Oja mensen, om het spannend te houden tellen notes die je gedurende dit topic krijgt ook mee, dus doe nog ff je best om er een paar extra binnen te halen!
het was natuurlijk ook een kutgeintjequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie moeten dan ook eens normaal doen tegen fascination
Jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee hoorBen wel een beetje vreemd, maar dat is iedereen toch?
Moet je schijt aan hebben. Als je maar jezelf bent.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jatenminste, ik word constant vreemd genoemd
Hahahaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben 1cm te kort voor je![]()
Maar met schoenen aan red ik het wel denk ik
![]()
Knuffelen?
Hahaha, oke oke 195 mag ook nog welquote:
voor danny ferrariequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom zou ik betalen voor Fok!
quote:
Neuh, het was echt niet cool. Ga sorry zeggen tegen dr ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:39 schreef gers het volgende:
[..]
het was natuurlijk ook een kutgeintje![]()
maar de rel opzich was wel grappig
Eenschquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Zij is zo fantastisch lekker
Tubgirl.com doet het niet en ik kan er geen vinden op het webquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
[ [url=tubgirl]afbeelding[/url] ]
Als ik niet beter zou weten zou ik haast denken dat je met me aan het flirten wasquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, oke oke 195 mag ook nog wel
durf ik nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, het was echt niet cool. Ga sorry zeggen tegen dr ofzo![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi bobz. Ik heb op lowlands een jongen ontmoet en die heet ook bobhij gaf me xtc. Hahaha
Die was toch in beslag genomen door Andre van der Toorn?quote:
Perfectomundoquote:
Weet je hoe relax? ik moet altijd 10 euro neerleggen voor 3 pilletjesquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik haast denken dat je met me aan het flirten was
Ja, vind je het gekquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef gers het volgende:
[..]
durf ik nietze haat me echt volgens mij
pillen doen me altijd denken aan de gabbertijdquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Weet je hoe relax? ik moet altijd 10 euro neerleggen voor 3 pilletjes
Gevondenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tubgirl.com doet het niet en ik kan er geen vinden op het web!
Oh, geen GHB?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi bobz. Ik heb op lowlands een jongen ontmoet en die heet ook bobhij gaf me xtc. Hahaha
nee eigenlijk vrij logisch zou ook behoorlijk pissed zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, vind je het gek? Maar doe het toch maar
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Teen
Moet je nu echt al mijn topics na-apen!!!
quote:
Ja, bob was heel aardigquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Weet je hoe relax? ik moet altijd 10 euro neerleggen voor 3 pilletjes
Ik kan er wel tegen hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik doe het altijd per ongeluk.
48, word dus 49quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
D_A en BobbyB, hoeveel notes hebben jullie?
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef gers het volgende:
[..]
nee eigenlijk vrij logisch zou ook behoorlijk pissed zijn
Neequote:
Ik doe bijna nooit pilletjes. Kan met 3 pillen makkelijk 2/3 maanden doen. 1tje per space avondje. Heel soms 2quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, bob was heel aardigtrouwens, ik had maar 1/4 pilletje ofzo, en voelde het behoorlijk.
Hoelang doe jij met 3 pillen dan?
Ik heb er 1tje. Uit 2006... nou ja, ik had er op een gegeven moment 2 maar die heeft Juup weer weggehaald.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
D_A en BobbyB, hoeveel notes hebben jullie?
Gelukkig heb je het internet dan nogquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen hoor![]()
Op internet dan he, in het echt ben ik 1,50, kaal, 55 jaar enzovoorts
Een echte Bob had je GHB gegeven.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik ook
En aangezien Fascination een schatje is had ze het ook nergens aan verdiend.
[..]
Neeniet eens.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het internet dan nogen in het echt zou je er niet tegen kunnen
!
Haha, okequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik doe bijna nooit pilletjes. Kan met 3 pillen makkelijk 2/3 maanden doen. 1tje per space avondje. Heel soms 2
zal ze ook best zijn maar als ik haar was zou ik niet eens mij excuses aanvaardenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik ook
En aangezien Fascination een schatje is had ze het ook nergens aan verdiend.
[..]
Neeniet eens.
Och, of ze het aanvaardt of niet, ze zal het iig waarderen dat je je excuses aanbiedt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:48 schreef gers het volgende:
[..]
zal ze ook best zijn maar als ik haar was zou ik niet eens mij excuses aanvaarden
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, okeja ik had het hiervoor nog nooit gebruikt hoor. Ben meer van de wiet
of alcohol
mwha volgens de mods misschien volgens ons niet hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
Maar 25 notes zegt dus eigenlijk dat ik maar een kutuser bent?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
Maar 25 notes zegt dus eigenlijk dat ik maar een kutuser bent?
Dat is juist leuk. en ik kan er wel tegen hoor, doe het zelf ook altijdquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in flirten
Foei, het is nog niet eens avondquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hier hetzelfdeben nu een jointje aan het leggen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef gers het volgende:
[..]
mwha volgens de mods misschien volgens ons niet hoor![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hier hetzelfdeben nu een jointje aan het leggen
Hahaha okequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is juist leuk. en ik kan er wel tegen hoor, doe het zelf ook altijd
Jammer dan, het is wel weekendquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Foei, het is nog niet eens avond
Jep, ik heb nl. ook 2 gitaren dus heb al een tijdje ervaringenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Let's dance is heel makkelijkkan je tabs lezen? Dat is echt harstikke makkelijk in ieder geval, hier is die van let's dance: http://ultimate-guitar.com/tabs/d/david_bowie/lets_dance_btab.htm
dus me colatje neuqen werkt niet ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha okevorige zaterdag met uitgaan, was er een jongen, en die zat de hele tijd naar me te lachen en knipogen, dat was gewoon kankerirritant. De meeste jongens zijn niet subtiel genoeg
Hehe irritantquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha okevorige zaterdag met uitgaan, was er een jongen, en die zat de hele tijd naar me te lachen en knipogen, dat was gewoon kankerirritant. De meeste jongens zijn niet subtiel genoeg
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:24 schreef Sackboy het volgende:
Lapo-zetter is gay.
Leg eens uit, Sackboy?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:25 schreef Sackboy het volgende:
Slotje?
Hoezo een faler.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe irritant, of een maat van me tegen een meisje:
"Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik de jouwe?"
En "Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening, en ik heb zin" dan?quote:
Jesus Of Suburbia.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jep, ik heb nl. ook 2 gitaren dus heb al een tijdje ervaringenMaar ik zal hem es proberen, thnx
Net trouwens Read my mind gespeeld van The Killers, stukje Jesus of suburbia van Green Day en Viva La Vida van Coldplay
Ik denk het nietquote:
Ik zou echt keihard gaan lachenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe irritant, of een maat van me tegen een meisje:
"Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik de jouwe?"
De foto`s van Miley zijn in 1 keer gejat, maar zijn stuk voor stuk los gelaten...quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met die zogenaamde gelekte foto's. Okee, bij VH wil ik het nog wel geloven maar bij Miley is de geloofwaardigheid er wel af nadat er keer op keer foto's lekken.
Hij is idd niet de gelukkigste bij de vrouwen nee. Vrij frustrerend aangezien de rest van ons groepje altijd vrij makkelijk is met meiden. Maar ja, een jaar geleden durfde hij niet eens een meid aan te spreken, dus het komt wel goed met hemquote:
Ik had laatst een weddenschap dat ik niet durfde te zeggen tegen een jongen van hee ik heb geen openingszin, maar ik heb een opening, en jij hebt vast wel zin..quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En "Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening, en ik heb zin" dan?
Net zoals de aloude pickupline "zullen we samen creme brulee eten of mag ik je meteen anaal uitwonen"quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk het niettenzij ze je echt zien zitten
[..]
Ik zou echt keihard gaan lachentrouwens, jongens zeggen dat soort dingen wel ns tegen me hoor
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef BobbyB het volgende:
Trouwens
[..]
[..]
Leg eens uit, Sackboy?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:24 schreef Sackboy het volgende:
Ohnee toch niet.
Idd, maar superveel populaire nummers zijn simpel, Seven Nation Army van White Stripes, Supernatural Superserious REM ga zo maar door...quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jesus Of Suburbia.Simpel schijtnummer maar wel leuk om te spelen.
Ik ben verdwaaldquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou echt keihard gaan lachentrouwens, jongens zeggen dat soort dingen wel ns tegen me hoor
![]()
Mooie linequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Net zoals de aloude pickupline "zullen we samen creme brulee eten of mag ik je meteen anaal uitwonen"
NEE, zou ik dan zeggenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben verdwaald, mag ik met jou mee naar huis
?
Hopelijk wel, dan heb ik er 5quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:56 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy krijgt er straks vast nog 1 voor het aanpassen van de disclaimer in de OP.
Maakt niet uit meisjequote:
Ooh, wat zegt die dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maakt niet uit meisjedie icon op het laatst zegt genoeg
Dat weet je zelf welquote:
Ooh hihi ik ga er bijna van blozenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat weet je zelf welDeze moet het dan doen:
Die val uit de hemel moet behoorlijk pijn gedaan hebben.![]()
![]()
anders weet ik het ook niet meer
Seven Nation Army jahquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Idd, maar superveel populaire nummers zijn simpel, Seven Nation Army van White Stripes, Supernatural Superserious REM ga zo maar door...
Latex, handdoek, tot sinas en de groentenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ben zo terug, ik ga even een lekkere aardbeishake maken
15quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef afcajos het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk triptamine?/
hoezo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef afcajos het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk triptamine?/
Doe mij ook maar! Als je toch bezig bent.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ben zo terug, ik ga even een lekkere aardbeishake maken
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Seven Nation Army jahdie leer ik aan iedereen die ik ken zodat ze ook iets kunnen spelen
En dat nummer van Nirvana, Come as you are
Gewoonquote:
Ik had toevallig van de week Lets dance to joy division geprobeerd, vond ik nog vrij moeilijk. Ik ga MTNY ff checkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Seven Nation Army jahdie leer ik aan iedereen die ik ken zodat ze ook iets kunnen spelen
Movin to New York van the Wombats is een leuk makkelijk nummer om te bassen, maar wel snel!
quote:
"Hoe wil je je eitje morgenochtend? Gebakken, gekookt of bevrucht?"quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh hihi ik ga er bijna van blozen(
)
Op de melodie van Seven nations army zijn zoveel leuke teksten te verzinnenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Movin to New York van the Wombats is een leuk makkelijk nummer om te bassen, maar wel snel!
Hou oud bne ik danquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
GewoonWeet ongeveer van iedereen de leeftijden hier wel, behalve van jou
18, bijna 19quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
"Hoe wil je je eitje morgenochtend? Gebakken, gekookt of bevrucht?"
die is wel, nou ja, lomp
Ik weet niet wie je bent dus ook niet of ik je ken of nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef gers het volgende:
wel raar 2 ossenaren in de sc maar dat we elkaar niet kennen
Ok, jonkiee!!!quote:
In leeftijd jaquote:
9quote:
Hij bedoelde natuurlijk dat ie de leeftijden van de belangrijke SCers wist!quote:
true truequote:Op zaterdag 6 september 2008 17:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent dus ook niet of ik je ken of niet
Who Gives A Fuck.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
Goed nieuws trouwens: http://idontlikeyouinthat(...)-be-single-soon.html
Knap dat je dat van jezelf weetquote:
Pm je naam anders, kan ik zeggen of ik je kenquote:
BOBBY DIT IS JE KANSquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
quote:
I do I do I do I do I do I do I do I do I do.quote:
Heb jij zo'n abo? Wat kost dat en wat kun je er mee?quote:
eigenlijk niks je betaalt 4 euro de maand en je kan als je wilt 2000 fotos op je fotoboek zettenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij zo'n abo? Wat kost dat en wat kun je er mee?
Goed nieuws dat Milo single isquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
Bij het duurste abo krijg je modrechten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij zo'n abo? Wat kost dat en wat kun je er mee?
Ehh geen idquote:
Jij hebt best wel moeite met in het juist interpreteren van mijn posts he.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Knap dat je dat van jezelf weet
Ik heb Haley al.quote:
quote:
maar hayden zou je toch niet wegsturenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt best wel moeite met in het juist interpreteren van mijn posts he.
[..]
Ik heb Haley al.
[ afbeelding ]
Ik zou nooit meer mijn bed uitkomen als zijn mijn vriendin was, zij ook niet derhalve. Oke, heel soms om bij de deur het eten aan te pakken van de pizzaturkquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar hayden zou je toch niet wegsturen
Jawel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar hayden zou je toch niet wegsturen
Capadokya zekerquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer mijn bed uitkomen als zijn mijn vriendin was, zij ook niet derhalve. Oke, heel soms om bij de deur het eten aan te pakken van de pizzaturk
En waar is mijn shake dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ben terugmet bakje aardbeien en aardbeien-banaan shake
yummieee. Leve vrienden die op de markt werken en je voor 1 euro een bakje aardbeien meegeven, 4 keer zo groot als die bij de AH
Ik moet ook nog zo een blenderquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ben terugmet bakje aardbeien en aardbeien-banaan shake
yummieee. Leve vrienden die op de markt werken en je voor 1 euro een bakje aardbeien meegeven, 4 keer zo groot als die bij de AH
Zu alt!quote:
de Mixquote:
Kom maar halen hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe mij ook maar! Als je toch bezig bent.
Die Durum Doner's daarquote:
Ja, en die krengen zijn niet eens echt versquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik moet ook nog zo een blenderbetaal me blauw aan Ah Smoothies
PM je adres ff door dan? Kom ik eraan!quote:
die krengen zijn wel fucking lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en die krengen zijn niet eens echt versverser dan wat ik nu drink kan het niet
lekkerder ook niet trouwens.
Daarom, dan neem ik gewoon een thermostaatfles vol smoothie mee naar schoolquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en die krengen zijn niet eens echt versverser dan wat ik nu drink kan het niet
lekkerder ook niet trouwens.
Spoordreef 29Aquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PM je adres ff door dan? Kom ik eraan!![]()
boh gek dadelijk weet heel fok wie ik benquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die Durum Doner's daar![]()
![]()
Maar, pm je me je naam?? of niet. Hoeft ook niet hoor
zekerquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef gers het volgende:
[..]
die krengen zijn wel fucking lekker
ja joh, tuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:15 schreef gers het volgende:
[..]
boh gek dadelijk weet heel fok wie ik ben
een plaats is ook wel handig!!quote:
Hahaha, moet je lang in de auto/trein zitten vrees ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PM je adres ff door dan? Kom ik eraan!![]()
Almerequote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, moet je lang in de auto/trein zitten vrees iktegen de tijd dat je hier bent ben ik alweer weg
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al zit ik een hele dag in de trein, boeit me niet. PM je adres maar naar Juicyhil, hij stuurt het wel naar mij door.
Ede is tofquote:
Treinquote:
ede is erg gezellig volgens de krantquote:
Bedoelde meer dat ze niet in Almere woondequote:
Verkapt kijk-mij-in-een-rolstoel-naar-BT-gaan post.quote:
Die laatste is ultiem cool als je pissed bentquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd om, emotionele banden aan te gaan met BT door dezelfde muziek te luisteren:
Pendulumquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd om, emotionele banden aan te gaan met BT door dezelfde muziek te luisteren:
Ik weet hetquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die laatste is ultiem cool als je pissed bent
Hahaha ah dat is kutquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pendulum![]()
Ting Tings,![]()
Supergrass![]()
Was ik op Sziget, stond op Pendulum te wachten, bleek dat ze waren opgepakt met drugs
we wachten met spanning afquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:23 schreef afcajos het volgende:
Ik ben weg mannen. Het vlees,bier en jonge chicks wacht op mij![]()
LTERZZZZ
Ik open vannacht als ik dronken ben nog wel een topic
Ik zag de ting tings idd op 3v12 op lowlands, dat was inderdaad een aanfluitingquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ah dat is kut! Ik heb pendulum wel gezien op lowlands, ben helemaal uit mn dak gegaan
hihi. Ooh en ting tings heb ik ook gezien, maar die vielen een beetje tegen vond ik.
Dat doe ik sowieso met alles. Zo ben ik er ook achter gekomen dat mijn stem wel wat op die van Johnny cash lijkt als ik zingquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetdan zing ik altijd mee
Haha, wel coolquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso met alles. Zo ben ik er ook achter gekomen dat mijn stem wel wat op die van Johnny cash lijkt als ik zing
Pendulum was gaaf hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zag de ting tings idd op 3v12 op lowlands, dat was inderdaad een aanfluiting
Maar was Pendulum wel te kanen?
(ik heb trouwens The Killers, The Kooks, REM en Jamiroquai enzo gezien)
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een beetje misselijk van al die aardbeienik had misschien niet het halve bakje moeten eten
Zulke american Piemuziek is echt geweldigquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:27 schreef gers het volgende:
vind ik stiekem ook wel een leuk nummer
Boeit ook niet. Zingen is gewoon relax. En iedere man kan Johnny Cash wel redelijk nadoenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, wel coolik zing echt vals
Alles van Sum 41, the Offspring enzovoortsquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zulke american Piemuziek is echt geweldig
Wie weet er meer die een beetje in dit genre vallen? (alhoewel dit een beetje extremer is dan de normale plaat die ik bedoel)
Poedersuiker? Hm, dat eet ik nou nooitquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:28 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar aardbeien met een poedersuiker en een beschuitje is juist
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poedersuiker? Hm, dat eet ik nou nooit!
Op beschuit is wel yummie
En ik ging gisteravond toch sporten, of had ik dat niet gezegd?
Ik had me in ieder geval heel erg uitgesloofd, en nu kan ik niet meer normaal lopenomdat mn benen zo'n pijn doen.
echt proberen is heerlijk over de aardbeienquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poedersuiker? Hm, dat eet ik nou nooit!
Op beschuit is wel yummie
En ik ging gisteravond toch sporten, of had ik dat niet gezegd?
Ik had me in ieder geval heel erg uitgesloofd, en nu kan ik niet meer normaal lopenomdat mn benen zo'n pijn doen.
Niet reageren, vooral niet doen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wie weet er meer die een beetje in dit genre vallen? (alhoewel dit een beetje extremer is dan de normale plaat die ik bedoel)
Oké.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Niet reageren, vooral niet doen!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik Quote hem alleen nog effe een extra keer voor het nageslachtquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Niet reageren, vooral niet doen!
Goedzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:32 schreef gers het volgende:
[..]
echt proberen is heerlijk over de aardbeien
heb trouwens me excuus aangeboden aan fascination
WTFquote:
Ik zou je wel willen helpen, alleen je woont 300 km verderopquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet nog omkleden en douchen enzo maar ik ben te lui
ga dan niet en blijf stinkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet nog omkleden en douchen enzo maar ik ben te lui
Juicyhill is veel meer straat als jijquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:40 schreef GasTurbine het volgende:
De humor druipt van het beeld!
Jullie dekselse draken hebben me ingeruild voor juicyhilIk wist het
dan zit je in duitsland/belgiequote:Op zaterdag 6 september 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen, alleen je woont 300 km verderop![]()
Dat is wel ziek hahahaquote:
De andere kant op, lulquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel ziek hahaha
Al kan ik me herinneren dat ik het op mn 6e ofzo ook nog eens gedaan heb, toen mn zusje geboren wasik was zo nieuwsgierig hoe het zou smaken
![]()
de noordzeequote:
en hoe smaakte hetquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel ziek hahaha
Al kan ik me herinneren dat ik het op mn 6e ofzo ook nog eens gedaan heb, toen mn zusje geboren wasik was zo nieuwsgierig hoe het zou smaken
![]()
sorryquote:
Sorry hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^dat is zo ongeveer wat ik dacht
Zoetquote:
300? Wauwquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen, alleen je woont 300 km verderop![]()
Heuj, ik stink nietquote:
200 dus, voordat gers weer begintquote:
maar als je doucht ruik je ietsje frisserquote:
Hahaha, okequote:Op zaterdag 6 september 2008 17:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
200 dus, voordat gers weer begint
Misschien ruik ik wel lekkerder zonder te douchenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:49 schreef gers het volgende:
[..]
maar als je doucht ruik je ietsje frisser
Tuurlijk johquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien ruik ik wel lekkerder zonder te douchenmaar ik ga het toch maar doen.. zometeen
200 km dat is dus in het noorden van het landquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, oke
[..]
Misschien ruik ik wel lekkerder zonder te douchenmaar ik ga het toch maar doen.. zometeen
No shit sherlockquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:54 schreef gers het volgende:
[..]
200 km dat is dus in het noorden van het land
Eet smakelijk & succesquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:56 schreef Triptamine het volgende:
Maar ik ga even eten en huiswerk makenlaters en
![]()
Oe, kinkyquote:
maar het hoge noordenquote:
smakelijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:56 schreef Triptamine het volgende:
Maar ik ga even eten en huiswerk makenlaters en
![]()
Het hoogste noordwesten zelfs.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
maar het hoge noorden
boven meppel enzo
west-friesland dusquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het hoogste noordwesten zelfs.
dat is toch westelijks gelegenquote:
dat hoort toch bij west frieslandquote:
Volg jij nooit het nieuws?quote:
ja of zeg ik iets heel domsquote:
Nee dat is Rotterdam.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:12 schreef postmortum het volgende:
Den Helder hoort toch bij de Antillen ?
Bron? Ik denk dat het laatste erbij is geschrevenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:13 schreef gers het volgende:
West-Friesland (West-Fries: Westfriesland, Fries: West-Fryslân) heeft meerdere betekenissen, de naam wordt in het algemeen gebruikt voor de regio West-Friesland van binnen Westfriese Omringdijk en de samenwerkingsregio met ook de naam West-Friesland. Er wordt ook de kop van Noord-Holland mee bedoeld.
Ah verdomme, ik hoorde al wat kanonschotenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Volg jij nooit het nieuws?
Friesland heeft haar leger ingezet en een konvooi over de Afsluitdijk gestuurd. Ze hebben nu grote delen van Noord-Holland bezet.
Ja man. De zont schijnt daar altijd weet jequote:Op zaterdag 6 september 2008 18:12 schreef postmortum het volgende:
Den Helder hoort toch bij de Antillen ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/West-Frieslandquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bron? Ik denk dat het laatste erbij is geschreven
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef nietzman het volgende:
Jesus, wat is het toch met die lamme reeks en hypebagger. Ècht, laat de Duitsers terugkomen om die lamme kutusers mee te nemen de duinen in en ze een nekschot te geven, want die falerige baggerende snertblauwtjes hier kunnen verdomme nog geen orde houden in een fucking uitvaartcentrum.
je mag mits tietenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil het nieuwe topic openen!
Heb je zelf geschreven op wikiquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:15 schreef gers het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/West-Friesland
heb ik niet gedaanquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb je zelf geschreven op wiki
welquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okemaar niet mijne dan he.
mag wel hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okemaar niet mijne dan he.
Als ik mee ga douchen ben jij vol als ik kom.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en. Als ik nu ga douchen is ie zeker vol als ik terug kom?
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en. Als ik nu ga douchen is ie zeker vol als ik terug kom?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Zet me maar in de OP dan, ik heb er 103.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als ik mee ga douchen ben jij vol als ik kom.
Hebt ik al gedaannnnquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als ik mee ga douchen ben jij vol als ik kom.
Goede titelquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:24 schreef postmortum het volgende:
titel voor de volgende BT doet aan Bukkake
quote:
Maandag heb ik m'n oude icon weerquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Sackboy en Gers hebben dezelfde icon_!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maandag heb ik m'n oude icon weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |