Ik zag de ting tings idd op 3v12 op lowlands, dat was inderdaad een aanfluitingquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ah dat is kut! Ik heb pendulum wel gezien op lowlands, ben helemaal uit mn dak gegaan
hihi. Ooh en ting tings heb ik ook gezien, maar die vielen een beetje tegen vond ik.
Dat doe ik sowieso met alles. Zo ben ik er ook achter gekomen dat mijn stem wel wat op die van Johnny cash lijkt als ik zingquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet hetdan zing ik altijd mee
Haha, wel coolquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso met alles. Zo ben ik er ook achter gekomen dat mijn stem wel wat op die van Johnny cash lijkt als ik zing
Pendulum was gaaf hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zag de ting tings idd op 3v12 op lowlands, dat was inderdaad een aanfluiting
Maar was Pendulum wel te kanen?
(ik heb trouwens The Killers, The Kooks, REM en Jamiroquai enzo gezien)
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben een beetje misselijk van al die aardbeienik had misschien niet het halve bakje moeten eten
Zulke american Piemuziek is echt geweldigquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:27 schreef gers het volgende:
vind ik stiekem ook wel een leuk nummer
Boeit ook niet. Zingen is gewoon relax. En iedere man kan Johnny Cash wel redelijk nadoenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, wel coolik zing echt vals
Alles van Sum 41, the Offspring enzovoortsquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zulke american Piemuziek is echt geweldig
Wie weet er meer die een beetje in dit genre vallen? (alhoewel dit een beetje extremer is dan de normale plaat die ik bedoel)
Poedersuiker? Hm, dat eet ik nou nooitquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:28 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
maar aardbeien met een poedersuiker en een beschuitje is juist
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poedersuiker? Hm, dat eet ik nou nooit!
Op beschuit is wel yummie
En ik ging gisteravond toch sporten, of had ik dat niet gezegd?
Ik had me in ieder geval heel erg uitgesloofd, en nu kan ik niet meer normaal lopenomdat mn benen zo'n pijn doen.
echt proberen is heerlijk over de aardbeienquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poedersuiker? Hm, dat eet ik nou nooit!
Op beschuit is wel yummie
En ik ging gisteravond toch sporten, of had ik dat niet gezegd?
Ik had me in ieder geval heel erg uitgesloofd, en nu kan ik niet meer normaal lopenomdat mn benen zo'n pijn doen.
Niet reageren, vooral niet doen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wie weet er meer die een beetje in dit genre vallen? (alhoewel dit een beetje extremer is dan de normale plaat die ik bedoel)
Oké.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Niet reageren, vooral niet doen!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik Quote hem alleen nog effe een extra keer voor het nageslachtquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Niet reageren, vooral niet doen!
Goedzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:32 schreef gers het volgende:
[..]
echt proberen is heerlijk over de aardbeien
heb trouwens me excuus aangeboden aan fascination
WTFquote:
Ik zou je wel willen helpen, alleen je woont 300 km verderopquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet nog omkleden en douchen enzo maar ik ben te lui
ga dan niet en blijf stinkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet nog omkleden en douchen enzo maar ik ben te lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |