een plaats is ook wel handig!!quote:
Hahaha, moet je lang in de auto/trein zitten vrees ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PM je adres ff door dan? Kom ik eraan!![]()
Almerequote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, moet je lang in de auto/trein zitten vrees iktegen de tijd dat je hier bent ben ik alweer weg
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al zit ik een hele dag in de trein, boeit me niet. PM je adres maar naar Juicyhil, hij stuurt het wel naar mij door.
Ede is tofquote:
Treinquote:
ede is erg gezellig volgens de krantquote:
Bedoelde meer dat ze niet in Almere woondequote:
Verkapt kijk-mij-in-een-rolstoel-naar-BT-gaan post.quote:
Die laatste is ultiem cool als je pissed bentquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd om, emotionele banden aan te gaan met BT door dezelfde muziek te luisteren:
Pendulumquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd om, emotionele banden aan te gaan met BT door dezelfde muziek te luisteren:
Ik weet hetquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die laatste is ultiem cool als je pissed bent
Hahaha ah dat is kutquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pendulum![]()
Ting Tings,![]()
Supergrass![]()
Was ik op Sziget, stond op Pendulum te wachten, bleek dat ze waren opgepakt met drugs
we wachten met spanning afquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:23 schreef afcajos het volgende:
Ik ben weg mannen. Het vlees,bier en jonge chicks wacht op mij![]()
LTERZZZZ
Ik open vannacht als ik dronken ben nog wel een topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |