Flikker es op met je Disney hoerenquote:
Pardon?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flikker es op met je Disney hoeren
Ik was net Let's Dance van David Bowie aan het bassenquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maar es met m`n bassgitaar neuqen, ciao!
Vanessa Hudgensquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:56 schreef afcajos het volgende:
Het is een bbq waar je je eigen zooi mee moet nemen. Zo even naar de winkel een kist bier voor mezelf halen
Ooehhquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik was net Let's Dance van David Bowie aan het bassen
Verklaar je nader....quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanessa Hudgens(in Thirteen was ze nog leuk) Miley
(In Big Fish was ze ook nog leuk) maar nu zijn het gewoon attention whores.
quote:
boh gek wat speel je allemaal wel nietquote:
Met die zogenaamde gelekte foto's. Okee, bij VH wil ik het nog wel geloven maar bij Miley is de geloofwaardigheid er wel af nadat er keer op keer foto's lekken.quote:
Let's dance is heel makkelijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ooehh
Ik heb hem pas net, dinsdag heb ik m`n eerste les
Die is ook zo coolquote:
quote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
Hallooo mensenalles goed?
En BK: Gefeliciteeeerd(nogmaals)
Perfect met mij, en met u?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef Triptamine het volgende:
Ik ben trouwens een fokking superheld. Ik heb net zelf, terwijl ik arachnafobie heb(sneu ik weet het). Een spin vermoord
Echt hequote:
Held.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef Triptamine het volgende:
Ik ben trouwens een fokking superheld. Ik heb net zelf, terwijl ik arachnafobie heb(sneu ik weet het). Een spin vermoord
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef Triptamine het volgende:
Nou, ik hoef het toch niet aan te nemen? Misschien lig je wel op stervenquote:
Goed goedquote:
Wat een heldin ben jequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed goedgefeliciteerd met je spinnen overwinning
ik wil ze ook wel dood maken voor je hoor
Ik heb weg naar huis een dikke vlieg ingeslikt, vloog zo naarbinnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef Triptamine het volgende:
Je oude ava weghalenquote:
Lol, dat wil ik zienquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Echt he![]()
Binnenkort misschien met wat maten een Johnny Cash tribute band oprichten. Met mij als zanger
nog net nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik hoef het toch niet aan te nemen? Misschien lig je wel op sterven?
[..]
Goed goedgefeliciteerd met je spinnen overwinning
ik wil ze ook wel dood maken voor je hoor
ik weet het dat ik een commerciëlequote:
Ik schijn zo'n stem te hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lol, dat wil ik zien
Ik wil wel June Carter zijn![]()
Reetkever denk ikquote:
Half Fok!quote:
Ja ik ben vet stoerquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat een heldin ben jeMaar je mag best eens hier komen om alles uit te moorden hoor
ik pak meestal de aanstekerquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben vet stoeren oke
al is hier ook nog genoeg te moorden
en ik dood ze eigenlijk liever niet
ik pak ze en dan zet ik ze buiten
..
Wowquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben vet stoeren oke
al is hier ook nog genoeg te moorden
en ik dood ze eigenlijk liever niet
ik pak ze en dan zet ik ze buiten