Net zoals de aloude pickupline "zullen we samen creme brulee eten of mag ik je meteen anaal uitwonen"quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk het niettenzij ze je echt zien zitten
[..]
Ik zou echt keihard gaan lachentrouwens, jongens zeggen dat soort dingen wel ns tegen me hoor
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef BobbyB het volgende:
Trouwens
[..]
[..]
Leg eens uit, Sackboy?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:24 schreef Sackboy het volgende:
Ohnee toch niet.
Idd, maar superveel populaire nummers zijn simpel, Seven Nation Army van White Stripes, Supernatural Superserious REM ga zo maar door...quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jesus Of Suburbia.Simpel schijtnummer maar wel leuk om te spelen.
Ik ben verdwaaldquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou echt keihard gaan lachentrouwens, jongens zeggen dat soort dingen wel ns tegen me hoor
![]()
Mooie linequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Net zoals de aloude pickupline "zullen we samen creme brulee eten of mag ik je meteen anaal uitwonen"
NEE, zou ik dan zeggenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben verdwaald, mag ik met jou mee naar huis
?
Hopelijk wel, dan heb ik er 5quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:56 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy krijgt er straks vast nog 1 voor het aanpassen van de disclaimer in de OP.
Maakt niet uit meisjequote:
Ooh, wat zegt die dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maakt niet uit meisjedie icon op het laatst zegt genoeg
Dat weet je zelf welquote:
Ooh hihi ik ga er bijna van blozenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat weet je zelf welDeze moet het dan doen:
Die val uit de hemel moet behoorlijk pijn gedaan hebben.![]()
![]()
anders weet ik het ook niet meer
Seven Nation Army jahquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Idd, maar superveel populaire nummers zijn simpel, Seven Nation Army van White Stripes, Supernatural Superserious REM ga zo maar door...
Latex, handdoek, tot sinas en de groentenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ben zo terug, ik ga even een lekkere aardbeishake maken
15quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef afcajos het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk triptamine?/
hoezo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef afcajos het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk triptamine?/
Doe mij ook maar! Als je toch bezig bent.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ben zo terug, ik ga even een lekkere aardbeishake maken
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Seven Nation Army jahdie leer ik aan iedereen die ik ken zodat ze ook iets kunnen spelen
En dat nummer van Nirvana, Come as you are
Gewoonquote:
Ik had toevallig van de week Lets dance to joy division geprobeerd, vond ik nog vrij moeilijk. Ik ga MTNY ff checkenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Seven Nation Army jahdie leer ik aan iedereen die ik ken zodat ze ook iets kunnen spelen
Movin to New York van the Wombats is een leuk makkelijk nummer om te bassen, maar wel snel!
quote:
"Hoe wil je je eitje morgenochtend? Gebakken, gekookt of bevrucht?"quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh hihi ik ga er bijna van blozen(
)
Op de melodie van Seven nations army zijn zoveel leuke teksten te verzinnenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Movin to New York van the Wombats is een leuk makkelijk nummer om te bassen, maar wel snel!
Hou oud bne ik danquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
GewoonWeet ongeveer van iedereen de leeftijden hier wel, behalve van jou
18, bijna 19quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
"Hoe wil je je eitje morgenochtend? Gebakken, gekookt of bevrucht?"
die is wel, nou ja, lomp
Ik weet niet wie je bent dus ook niet of ik je ken of nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef gers het volgende:
wel raar 2 ossenaren in de sc maar dat we elkaar niet kennen
Ok, jonkiee!!!quote:
In leeftijd jaquote:
9quote:
Hij bedoelde natuurlijk dat ie de leeftijden van de belangrijke SCers wist!quote:
true truequote:Op zaterdag 6 september 2008 17:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent dus ook niet of ik je ken of niet
Who Gives A Fuck.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
Goed nieuws trouwens: http://idontlikeyouinthat(...)-be-single-soon.html
Knap dat je dat van jezelf weetquote:
Pm je naam anders, kan ik zeggen of ik je kenquote:
BOBBY DIT IS JE KANSquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
quote:
I do I do I do I do I do I do I do I do I do.quote:
Heb jij zo'n abo? Wat kost dat en wat kun je er mee?quote:
eigenlijk niks je betaalt 4 euro de maand en je kan als je wilt 2000 fotos op je fotoboek zettenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij zo'n abo? Wat kost dat en wat kun je er mee?
Goed nieuws dat Milo single isquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
Bij het duurste abo krijg je modrechten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb jij zo'n abo? Wat kost dat en wat kun je er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |