Net zoals de aloude pickupline "zullen we samen creme brulee eten of mag ik je meteen anaal uitwonen"quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk het niettenzij ze je echt zien zitten
[..]
Ik zou echt keihard gaan lachentrouwens, jongens zeggen dat soort dingen wel ns tegen me hoor
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef BobbyB het volgende:
Trouwens
[..]
[..]
Leg eens uit, Sackboy?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:24 schreef Sackboy het volgende:
Ohnee toch niet.
Idd, maar superveel populaire nummers zijn simpel, Seven Nation Army van White Stripes, Supernatural Superserious REM ga zo maar door...quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jesus Of Suburbia.Simpel schijtnummer maar wel leuk om te spelen.
Ik ben verdwaaldquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou echt keihard gaan lachentrouwens, jongens zeggen dat soort dingen wel ns tegen me hoor
![]()
Mooie linequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Net zoals de aloude pickupline "zullen we samen creme brulee eten of mag ik je meteen anaal uitwonen"
NEE, zou ik dan zeggenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben verdwaald, mag ik met jou mee naar huis
?
Hopelijk wel, dan heb ik er 5quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:56 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy krijgt er straks vast nog 1 voor het aanpassen van de disclaimer in de OP.
Maakt niet uit meisjequote:
Ooh, wat zegt die dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maakt niet uit meisjedie icon op het laatst zegt genoeg
Dat weet je zelf welquote:
Ooh hihi ik ga er bijna van blozenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat weet je zelf welDeze moet het dan doen:
Die val uit de hemel moet behoorlijk pijn gedaan hebben.![]()
![]()
anders weet ik het ook niet meer
Seven Nation Army jahquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Idd, maar superveel populaire nummers zijn simpel, Seven Nation Army van White Stripes, Supernatural Superserious REM ga zo maar door...
Latex, handdoek, tot sinas en de groentenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ben zo terug, ik ga even een lekkere aardbeishake maken
15quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef afcajos het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk triptamine?/
hoezo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef afcajos het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk triptamine?/
Doe mij ook maar! Als je toch bezig bent.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ben zo terug, ik ga even een lekkere aardbeishake maken
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Seven Nation Army jahdie leer ik aan iedereen die ik ken zodat ze ook iets kunnen spelen
En dat nummer van Nirvana, Come as you are
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |