Wowquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben vet stoeren oke
al is hier ook nog genoeg te moorden
en ik dood ze eigenlijk liever niet
ik pak ze en dan zet ik ze buiten
..
Ik wil ook 1.95 zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
WowRespect
![]()
Ik zou nooit zo'n ding oppakken.
Ik ben echt sneu. 195 lang 90kg en bang voor spinnetjesHelp me BT!!!!!
(nog effe mijn laatste post uit het vorige deel) + aanvulling:
Waar kan ik mijn notes zien?
Waarom, fokking lastig als je achter in een twingo moetquote:
En wat zegt dat dan???quote:Je hebt 25 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom, fokking lastig als je achter in een twingo moet
Ach, het is wel handig. ik ben groot en breed dus ik zal niet zo snel lastig gevallen worden door dronken kutventjes in de stad.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 1.84 maar had opzich wel 1.90 ofzo willen zijn. Niet veel langer
dronken kutventjes mep ik allemaal neer met mijn kickboks skillsquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, het is wel handig. ik ben groot en breed dus ik zal niet zo snel lastig gevallen worden door dronken kutventjes in de stad.
Als je irritant bent krijg je een note.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:33 schreef Triptamine het volgende:
Maar wat zeggen die notes dan? wanneer krijg je er 1?
ik pak meestal het dichtbijste voorwerp en haal eens uit.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
dronken kutventjes mep ik allemaal neer met mijn kickboks skills![]()
Haha, onder mijn ctrl+v:quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
WowRespect
![]()
(nog effe mijn laatste post uit het vorige deel) + aanvulling:
Waar kan ik mijn notes zien?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
WowRespect
![]()
Lolquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als je irritant bent krijg je een note.
Bijvoorbeeld met de bazenpics
Of FIPO schreeuwen
Of onnodig met kanker schreeuwen
voor 4,50 weet je hetquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, onder mijn ctrl+v:
[..]
Maar dat is wel tragisch jaachja, als je maar geen andere vreemde fobieen hebt
Ennn ik heb 2 notes. Ik snap alleen niet hoe ik aan die 2e kom, de 1e was mn ban, en toen heb ik er tijdens mijn ban nog een gekregen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, onder mijn ctrl+v:
[..]
Maar dat is wel tragisch jaachja, als je maar geen andere vreemde fobieen hebt
kut ben dan te kleinquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
195 is weer overdreven lang. 185/190 vind ik het mooist, knuffelt ook het best
Je hebt ¤4,50 betaald?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:34 schreef gers het volgende:
ik heb er 3 over bazentopics en 2 over fascanation
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben 1cm te kort voor jequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
je krijgt je notes gratis als je een pimp abo neemtquote:
Jullie moeten dan ook eens normaal doen tegen fascinationquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:34 schreef gers het volgende:
ik heb er 3 over bazentopics en 2 over fascanation
Waarom zou ik betalen voor Fok!quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:37 schreef gers het volgende:
[..]
je krijgt je notes gratis als je een pimp abo neemt
[img]tubgirl[/img]quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:37 schreef Sackboy het volgende:
Oja mensen, om het spannend te houden tellen notes die je gedurende dit topic krijgt ook mee, dus doe nog ff je best om er een paar extra binnen te halen!
het was natuurlijk ook een kutgeintjequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie moeten dan ook eens normaal doen tegen fascination
Jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee hoorBen wel een beetje vreemd, maar dat is iedereen toch?
Moet je schijt aan hebben. Als je maar jezelf bent.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jatenminste, ik word constant vreemd genoemd
Hahahaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben 1cm te kort voor je![]()
Maar met schoenen aan red ik het wel denk ik
![]()
Knuffelen?
Hahaha, oke oke 195 mag ook nog welquote:
voor danny ferrariequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom zou ik betalen voor Fok!
quote:
Neuh, het was echt niet cool. Ga sorry zeggen tegen dr ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:39 schreef gers het volgende:
[..]
het was natuurlijk ook een kutgeintje![]()
maar de rel opzich was wel grappig
Eenschquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Zij is zo fantastisch lekker
Tubgirl.com doet het niet en ik kan er geen vinden op het webquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
[ [url=tubgirl]afbeelding[/url] ]
Als ik niet beter zou weten zou ik haast denken dat je met me aan het flirten wasquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, oke oke 195 mag ook nog wel
durf ik nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, het was echt niet cool. Ga sorry zeggen tegen dr ofzo![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi bobz. Ik heb op lowlands een jongen ontmoet en die heet ook bobhij gaf me xtc. Hahaha
Die was toch in beslag genomen door Andre van der Toorn?quote:
Perfectomundoquote:
Weet je hoe relax? ik moet altijd 10 euro neerleggen voor 3 pilletjesquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik haast denken dat je met me aan het flirten was
Ja, vind je het gekquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef gers het volgende:
[..]
durf ik nietze haat me echt volgens mij
pillen doen me altijd denken aan de gabbertijdquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Weet je hoe relax? ik moet altijd 10 euro neerleggen voor 3 pilletjes
Gevondenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tubgirl.com doet het niet en ik kan er geen vinden op het web!
Oh, geen GHB?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi bobz. Ik heb op lowlands een jongen ontmoet en die heet ook bobhij gaf me xtc. Hahaha
nee eigenlijk vrij logisch zou ook behoorlijk pissed zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, vind je het gek? Maar doe het toch maar
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Teen
Moet je nu echt al mijn topics na-apen!!!
quote:
Ja, bob was heel aardigquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Weet je hoe relax? ik moet altijd 10 euro neerleggen voor 3 pilletjes
Ik kan er wel tegen hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik doe het altijd per ongeluk.
48, word dus 49quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
D_A en BobbyB, hoeveel notes hebben jullie?
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef gers het volgende:
[..]
nee eigenlijk vrij logisch zou ook behoorlijk pissed zijn
Neequote:
Ik doe bijna nooit pilletjes. Kan met 3 pillen makkelijk 2/3 maanden doen. 1tje per space avondje. Heel soms 2quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, bob was heel aardigtrouwens, ik had maar 1/4 pilletje ofzo, en voelde het behoorlijk.
Hoelang doe jij met 3 pillen dan?
Ik heb er 1tje. Uit 2006... nou ja, ik had er op een gegeven moment 2 maar die heeft Juup weer weggehaald.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
D_A en BobbyB, hoeveel notes hebben jullie?
Gelukkig heb je het internet dan nogquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen hoor![]()
Op internet dan he, in het echt ben ik 1,50, kaal, 55 jaar enzovoorts
Een echte Bob had je GHB gegeven.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik ook
En aangezien Fascination een schatje is had ze het ook nergens aan verdiend.
[..]
Neeniet eens.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het internet dan nogen in het echt zou je er niet tegen kunnen
!
Haha, okequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik doe bijna nooit pilletjes. Kan met 3 pillen makkelijk 2/3 maanden doen. 1tje per space avondje. Heel soms 2
zal ze ook best zijn maar als ik haar was zou ik niet eens mij excuses aanvaardenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik ook
En aangezien Fascination een schatje is had ze het ook nergens aan verdiend.
[..]
Neeniet eens.
Och, of ze het aanvaardt of niet, ze zal het iig waarderen dat je je excuses aanbiedt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:48 schreef gers het volgende:
[..]
zal ze ook best zijn maar als ik haar was zou ik niet eens mij excuses aanvaarden
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, okeja ik had het hiervoor nog nooit gebruikt hoor. Ben meer van de wiet
of alcohol
mwha volgens de mods misschien volgens ons niet hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
Maar 25 notes zegt dus eigenlijk dat ik maar een kutuser bent?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
Maar 25 notes zegt dus eigenlijk dat ik maar een kutuser bent?
Dat is juist leuk. en ik kan er wel tegen hoor, doe het zelf ook altijdquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in flirten
Foei, het is nog niet eens avondquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hier hetzelfdeben nu een jointje aan het leggen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef gers het volgende:
[..]
mwha volgens de mods misschien volgens ons niet hoor![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hier hetzelfdeben nu een jointje aan het leggen
Hahaha okequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is juist leuk. en ik kan er wel tegen hoor, doe het zelf ook altijd
Jammer dan, het is wel weekendquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Foei, het is nog niet eens avond
Jep, ik heb nl. ook 2 gitaren dus heb al een tijdje ervaringenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Let's dance is heel makkelijkkan je tabs lezen? Dat is echt harstikke makkelijk in ieder geval, hier is die van let's dance: http://ultimate-guitar.com/tabs/d/david_bowie/lets_dance_btab.htm
dus me colatje neuqen werkt niet ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha okevorige zaterdag met uitgaan, was er een jongen, en die zat de hele tijd naar me te lachen en knipogen, dat was gewoon kankerirritant. De meeste jongens zijn niet subtiel genoeg
Hehe irritantquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha okevorige zaterdag met uitgaan, was er een jongen, en die zat de hele tijd naar me te lachen en knipogen, dat was gewoon kankerirritant. De meeste jongens zijn niet subtiel genoeg
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:24 schreef Sackboy het volgende:
Lapo-zetter is gay.
Leg eens uit, Sackboy?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:25 schreef Sackboy het volgende:
Slotje?
Hoezo een faler.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe irritant, of een maat van me tegen een meisje:
"Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik de jouwe?"
En "Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening, en ik heb zin" dan?quote:
Jesus Of Suburbia.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jep, ik heb nl. ook 2 gitaren dus heb al een tijdje ervaringenMaar ik zal hem es proberen, thnx
Net trouwens Read my mind gespeeld van The Killers, stukje Jesus of suburbia van Green Day en Viva La Vida van Coldplay
Ik denk het nietquote:
Ik zou echt keihard gaan lachenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe irritant, of een maat van me tegen een meisje:
"Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik de jouwe?"
De foto`s van Miley zijn in 1 keer gejat, maar zijn stuk voor stuk los gelaten...quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met die zogenaamde gelekte foto's. Okee, bij VH wil ik het nog wel geloven maar bij Miley is de geloofwaardigheid er wel af nadat er keer op keer foto's lekken.
Hij is idd niet de gelukkigste bij de vrouwen nee. Vrij frustrerend aangezien de rest van ons groepje altijd vrij makkelijk is met meiden. Maar ja, een jaar geleden durfde hij niet eens een meid aan te spreken, dus het komt wel goed met hemquote:
Ik had laatst een weddenschap dat ik niet durfde te zeggen tegen een jongen van hee ik heb geen openingszin, maar ik heb een opening, en jij hebt vast wel zin..quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En "Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening, en ik heb zin" dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |