quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi bobz. Ik heb op lowlands een jongen ontmoet en die heet ook bobhij gaf me xtc. Hahaha
Die was toch in beslag genomen door Andre van der Toorn?quote:
Perfectomundoquote:
Weet je hoe relax? ik moet altijd 10 euro neerleggen voor 3 pilletjesquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik haast denken dat je met me aan het flirten was
Ja, vind je het gekquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef gers het volgende:
[..]
durf ik nietze haat me echt volgens mij
pillen doen me altijd denken aan de gabbertijdquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Weet je hoe relax? ik moet altijd 10 euro neerleggen voor 3 pilletjes
Gevondenquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tubgirl.com doet het niet en ik kan er geen vinden op het web!
Oh, geen GHB?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi bobz. Ik heb op lowlands een jongen ontmoet en die heet ook bobhij gaf me xtc. Hahaha
nee eigenlijk vrij logisch zou ook behoorlijk pissed zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, vind je het gek? Maar doe het toch maar
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Teen
Moet je nu echt al mijn topics na-apen!!!
quote:
Ja, bob was heel aardigquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Weet je hoe relax? ik moet altijd 10 euro neerleggen voor 3 pilletjes
Ik kan er wel tegen hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik doe het altijd per ongeluk.
48, word dus 49quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
D_A en BobbyB, hoeveel notes hebben jullie?
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:45 schreef gers het volgende:
[..]
nee eigenlijk vrij logisch zou ook behoorlijk pissed zijn
Neequote:
Ik doe bijna nooit pilletjes. Kan met 3 pillen makkelijk 2/3 maanden doen. 1tje per space avondje. Heel soms 2quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, bob was heel aardigtrouwens, ik had maar 1/4 pilletje ofzo, en voelde het behoorlijk.
Hoelang doe jij met 3 pillen dan?
Ik heb er 1tje. Uit 2006... nou ja, ik had er op een gegeven moment 2 maar die heeft Juup weer weggehaald.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
D_A en BobbyB, hoeveel notes hebben jullie?
Gelukkig heb je het internet dan nogquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen hoor![]()
Op internet dan he, in het echt ben ik 1,50, kaal, 55 jaar enzovoorts
Een echte Bob had je GHB gegeven.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik ook
En aangezien Fascination een schatje is had ze het ook nergens aan verdiend.
[..]
Neeniet eens.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het internet dan nogen in het echt zou je er niet tegen kunnen
!
Haha, okequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik doe bijna nooit pilletjes. Kan met 3 pillen makkelijk 2/3 maanden doen. 1tje per space avondje. Heel soms 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |