Juicyhill is veel meer straat als jijquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:40 schreef GasTurbine het volgende:
De humor druipt van het beeld!
Jullie dekselse draken hebben me ingeruild voor juicyhilIk wist het
dan zit je in duitsland/belgiequote:Op zaterdag 6 september 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen, alleen je woont 300 km verderop![]()
Dat is wel ziek hahahaquote:
De andere kant op, lulquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel ziek hahaha
Al kan ik me herinneren dat ik het op mn 6e ofzo ook nog eens gedaan heb, toen mn zusje geboren wasik was zo nieuwsgierig hoe het zou smaken
![]()
de noordzeequote:
en hoe smaakte hetquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel ziek hahaha
Al kan ik me herinneren dat ik het op mn 6e ofzo ook nog eens gedaan heb, toen mn zusje geboren wasik was zo nieuwsgierig hoe het zou smaken
![]()
sorryquote:
Sorry hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^dat is zo ongeveer wat ik dacht
Zoetquote:
300? Wauwquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen, alleen je woont 300 km verderop![]()
Heuj, ik stink nietquote:
200 dus, voordat gers weer begintquote:
maar als je doucht ruik je ietsje frisserquote:
Hahaha, okequote:Op zaterdag 6 september 2008 17:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
200 dus, voordat gers weer begint
Misschien ruik ik wel lekkerder zonder te douchenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:49 schreef gers het volgende:
[..]
maar als je doucht ruik je ietsje frisser
Tuurlijk johquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien ruik ik wel lekkerder zonder te douchenmaar ik ga het toch maar doen.. zometeen
200 km dat is dus in het noorden van het landquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, oke
[..]
Misschien ruik ik wel lekkerder zonder te douchenmaar ik ga het toch maar doen.. zometeen
No shit sherlockquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:54 schreef gers het volgende:
[..]
200 km dat is dus in het noorden van het land
Eet smakelijk & succesquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:56 schreef Triptamine het volgende:
Maar ik ga even eten en huiswerk makenlaters en
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |