Nee, nummer uit een set van Arman van Heldenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
you've kissed a girl and you liked it?
zag ik ook vanochtend pasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie nu pas dat Muck in de OP staat.
das bijna hetzelfde inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, nummer uit een set van Arman van Helden.
Ik zag het al eerder, eigenlijk post ze hier nooit meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie nu pas dat Muck in de OP staat.
Moet ze 'm wel eerst gezien hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:55 schreef Houniet het volgende:
Die TT! Die vraagt om gewijzigd te worden!
En dan?quote:
Hebben we Grunn ingehaald en zijn we de koning van STAquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
En dan?
Dat is dan weer een probleem. Vandaag nog een aanslag wegenbelasting ontvangen. En binnenkort nog die parkeerbon. En zeer waarschijnlijk ook nog geflitst in Duitslandquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en geld om te tellen natuurlijk dan he
October Roadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Die vent is zo gangster he
Daarom: films kijken zonder ondertiteling, en als je het dan niet kan volgens met UK subs. NL subs is zo vaak ruk dat het niet meer te volgen is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms is die ondertiteling wel om te huilen
Hij zegt: I am a sort of a renaissance man
vertaling: Ik ben een soort reincarnatie man
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb nu al een uur geslapen ofzo, komt mn vader ineens, wrom staat je pc aan.. ik zo die staat niet aan..
Naja bed weer in
We moeten alleen wat vinden voor alle vorige delenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wow ziet er mooi uit, misschien eerst bijlezen voordat ik PM's ga versturen
.
mogguh
Ingesliktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
De hik hebben tijdens het tandenpoetsen is nooit grappig
Doe ik wel even voor je, momentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:39 schreef Dupje het volgende:
Hoe doe ik mn eigen ava in de OP dan? Ben geen held met dat soort dingen...
Held!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Doe ik wel even voor je, moment.
quote:Meer Q-koortsgevallen rond Nijmegen
Het aantal besmettingen met Q-koorts rond Nijmegen is opgelopen tot 72. Per week melden zich vier tot vijf patiënten met verschijnselen van Q-koorts. Dat maakte de GGD Regio Nijmegen dinsdag bekend.
Het gebied rond Nijmegen en het noorden van Brabant kampen sinds enkele maanden met een uitbraak van de Q-koorts. De ziekte openbaart zich door griepachtige verschijnselen, maar kan met antibiotica goed worden bestreden. De ziekte wordt overgedragen door besmette runderen, geiten en schapen.
Van de 72 gevallen bij Nijmegen worden er 26 in verband gebracht met een uitbraak van Q-koorts bij een Nijmeegse zorginstelling. Daar waren een stel schapen vermoedelijk de besmettingshaard.
Het Centraal Veterinair Instituut (CVI) van de Wageningen Universiteit onderzoekt de Q-koorts. Het instituut wil meer weten over de bacterie die verantwoordelijk is voor de ziekte.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:00 schreef Houniet het volgende:
Hier vind je de OP terug. Wil je ook in de OP? PM Houniet dan even
!
Ik vind alles goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar zijn we het er dus over eens dat de oude topics uit de op kunnen?
Nee zelfs dat niet eensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind alles goed. Wel een top 10 TT's ?
Prima! Ik zou het niet kunnen! Ik ben al blij als ik iemand kan quoten zonder de lay-out te verneuken!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee er moet een top # tt in want anders is al dat prachtige denkwerk van piet voor niks
Als dat net zo lang duurt als Houniet voor de OP nodig hadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben een poll aant maken met alle tt's!
Nee hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:56 schreef Dupje het volgende:
Is het heel ego als ik op mn eigen naamtopic stem?
Ja... maar dat doe ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:56 schreef Dupje het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee hoorik wilde ook op 2 jetsers maken nog geen yashi stemmen
maar dacht ik heb toch helemaal geen jetsers
![]()
Ja, iedereen even zijn of haar eigen top 10 samenstellenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:15 schreef Dupje het volgende:
Maar moeten we nu top 10 maken? Of wat is de bedoeling?
Welke lijstquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga niet meedoen
En Houniet, waar is de lijst gebleven van de topic 250 pool?Dacht die doen we ook mooi in de OP
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach die poll gaat nergens over CP en doe eens niet zo flauw met ik ga niet meedoen
Ik ga zo ook even aan de slag
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach die poll gaat nergens over CP en doe eens niet zo flauw met ik ga niet meedoen
Dat vind ik een goedequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of dat die lijst apart met een linkje te bereiken is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duiven zijn toch smerige beesten!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb net een duif doodgereden
Inleveren dat rbwquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb net een duif doodgereden
ge editquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:11 schreef Houniet het volgende:
Je hebt een fout in de OP zitten. Die lijn onder bij de vorige delen.
Der mist een lijn dus.
Paint?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga ik net met de hond wandelen Ja diezelfde hond als vorige week kdenk nou doe ik hem een pleziertje ff nog een extra rondje en over het veldje bij ons voor wandelen.. Gaat ie vechten met een andere hond
Stom beestdie denkt mooi alles wat ik die jaren als blinde geleide hond niet heb mogen doen ga ik nu wel doen
Pimpen met de OP van een ander is btw behoorlijk jammerlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owwwww CP wat post je daar toch een mooie OP
Niet zo vaak, hij draait eind deze maand wel op Mystery Landquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komt die gast ook wel es in NL? Weet jij vast wel Houniet
Je was een alinea vergeten, nu echt wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
watskeburt![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Houniet op 06-08-2008 15:23 ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe heet die "zomerhit" nou... Een nummer wat zo de anthem van Dance Valley zou kunnen zijnTuutuuutuu duu duuu duuu
Hier is ie gewoon in het Nederlands?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom is hyves in ineens int engels
wiki aangepast en toen in post gekopierdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
CP heb je inmiddels ook de wiki aangepast?
http://www.radiofg.com/quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar zou ik een franse hitlijst kunnen vinden
Hier nu ook weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier is ie gewoon in het Nederlands?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hier nu ook weer
en:
1995 en 1997 zijn ook binnen nuHeerlijke muziek allemaal
Eerst eten en douchen ouwe, ik ga zo wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moest jij niet werken Houniet?
Pwndquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mama: Ga je nog wel even een boodschap voor het eten?
CP: staat niks op et lijstje wat nodig is voor het eten?
Mama: Tuinkers...
CP: Wat nou tuinkerskan ook zonder
Mama: ja ik wil niet dat je weer zo lang wacht, 6 uur zijn de winkels dicht
* CP boodschappen lijstje checkt en alleen supermarktdingen ziet Uhm die is tot 8 uur los hoor, pas een aantal jaar
klacht: Niet zelf mogen bepalen wanneer ik boodschap ga doen en als ik zeg doe je het toch zelf als je eerder wilt, kankerklap op grote bek krijgenbij wijze van he Pietje
het is meer een verbale
Die wilde ik eigenlijk ook al postenquote:
Mijn zusje ook al, ik vond het nogal fout.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die wilde ik eigenlijk ook al posten
Nu ben ik weer al die the tribe liedjes aant luisterengod ik was echt verzot op die serie en ben eigenlijk zomaar gestopt met kijken
Zal wel komen omdat het ineens niet meer uitgezonden werd ofzo
was het ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mijn zusje ook al, ik vond het nogal fout.
Feliciteeerdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
jaaaa
vanaf 22 augustus zijn we officieel Nijmegenarenmorgen de huur opzeggen.
en nu! Naar de Blaauwe Hand, even dit heugelijke feit vieren met een paar glazen Nieuw Ligt
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
jaaaa
vanaf 22 augustus zijn we officieel Nijmegenarenmorgen de huur opzeggen.
en nu! Naar de Blaauwe Hand, even dit heugelijke feit vieren met een paar glazen Nieuw Ligt
Drazicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:13 schreef Doodkapje het volgende:
Deze serie heb ik wel flink gevolgd eigenlijk:
Van waar naar waar moet je fietsje dan heen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom doen ouders eigenlijk altijd zo moeilijk?
Eerst willen ze dat mijn fiets niet in Nijmegen blijft staan, en nu ist weer moeilijk gedoe om hem terug te krijgen![]()
Ik: breng je me dan maandag inclusief fiets weg?
papa: Dat dacht ik niet daar heb ik geen tijd voor ik moet ook werken![]()
Na wat andere opties geprobeerd te hebben (inclusief je fietst er maar naar toe en daarop minachtende blikken van mijn kant) komt ie 5 minuten later:
papa: hoe laat moet je er maandag zijn dan?
Ik: nou ik heb geen specifieke tijd, pas me aan jou aan.
papa: ow naja dan nemen we je fiets maandag wel mee..
Gast
Van Druten naar Nijmegenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van waar naar waar moet je fietsje dan heen?
En hoe laat moet dat gebeuren plaatsvinden dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Van Druten naar Nijmegen
anderhalf uur fietsen ofzo
Reken nog eens uit dan:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeft niks meer geregeld te wordenPapa brengt me nu gewoon weg met fiets en al
en anders desnoods vrijdags alvast ofzo
want dan moet ie toch eerst naar t ziekenhuis voor ie naar zijn werk gaat dus
Was ook een verkapte self-notequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi
Scoop - drop it
Daar had ik nog een smsje van van CP met Dupjes feestomdat hij wss dacht dat ik zo dronken was dat ik het me niet meer zou herinneren
Schijt aan de wereldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Reken nog eens uit dan:
- wat je meer aan co2 de lucht in stoot
- hoeveel meer wrijving de banden/aandrijflijn ondervind en zo de auto dus slijt
- en hoeveel je vd week toch extra moet bewegen om "het" er af te krijgen
en zelfs ik was nog nuchter op die fotoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:10 schreef Cocktailprikker het volgende:echt ernstig toen ik die pic zag .... Meer bier over me blouse dan in me mond
/fail
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Schijt aan de werelden aan mijn kont nee niet letterlijk
![]()
Ik ga NIET een uur fietsen.. Wat denk je van al die zooi die weer mee terug moet naar mn kamer
quote:Ow CP kom nou gewoon op de fiets, dan kan je zuipen..... Aaaahhh toe nou, watjeeee mietjeee !!! tis maar een 45 min - 1 uur fietsen Please komop ..... toe nou gewoon johhhhh Nee niet met de autoooooo
Ik had er reeds 7 op, 3 bij van buren en ervoor, en 4 bij Duppiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
en zelfs ik was nog nuchter op die foto
Ok goed. Ik moet misschien namelijk daar in de buurt zijn en toch weer terug dus vandaar mijn vragen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeft niks meer geregeld te wordenPapa brengt me nu gewoon weg met fiets en al
en anders desnoods vrijdags alvast ofzo
want dan moet ie toch eerst naar t ziekenhuis voor ie naar zijn werk gaat dus
Hoe ga je dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:34 schreef LaGrive het volgende:
Ik ga zaterdag even een paar daagjes naar Parijs.
Goedkope lastminute kunnen vinden.
Wou eigenlijk naar een stad waar ik nog nooit was geweest, gaan we juist naar Parijs voor de 5de keer ofzo
Ja maar jij bent een manquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]als ik weer eens naar een meet kom is het ongeveer onderstaande:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ok goed. Ik moet misschien namelijk daar in de buurt zijn en toch weer terug dus vandaar mijn vragen!
Die houd ik er inquote:
Hahaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een swarmakloon is, hij is net zo verlegen om een meet![]()
[..]
Die houd ik er inIk een man
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een swarmakloon is, hij is net zo verlegen om een meet![]()
[..]
Die houd ik er inIk een man
Ik stem voorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar zijn we het er dus over eens dat de oude topics uit de op kunnen?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:56 schreef Dupje het volgende:
Daar hoef je het niet voor te laten inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:33 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Met de bus, was 50 pp en hotel 90 pp voor 4 nachten.
Dus dat vond ik wel netjes
Dat is ideaal, ga zelf liever met trein, maar als het zo goedkoopt isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:33 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Met de bus, was 50 pp en hotel 90 pp voor 4 nachten.
Dus dat vond ik wel netjes
Disclaimers ftw!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mama: Ga je nog wel even een boodschap voor het eten?
CP: staat niks op et lijstje wat nodig is voor het eten?
Mama: Tuinkers...
CP: Wat nou tuinkerskan ook zonder
Mama: ja ik wil niet dat je weer zo lang wacht, 6 uur zijn de winkels dicht
* CP boodschappen lijstje checkt en alleen supermarktdingen ziet Uhm die is tot 8 uur los hoor, pas een aantal jaar
klacht: Niet zelf mogen bepalen wanneer ik boodschap ga doen en als ik zeg doe je het toch zelf als je eerder wilt, kankerklap op grote bek krijgenbij wijze van he Pietje
het is meer een verbale
Het teruglezen is idd echt de moeite waardquote:
Doe es samenvatting danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedeavond, ik ben weer bijgelezen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedeavond, ik ben weer bijgelezen.
Ja ontzettendquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wast paintballen leuk piet?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
die met dat bier?
gelig... het heet Dr. Chocolate en heel vrolijk op de voorkant... Houdbaarheids datum staat achteropquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
En hoe ziet dat doosje er precies uit
ik weet wel dat wij vorig jaar met sinterklaas ook van die zelfchocolademaak dingen hadden
Bronquote:U bent een echte psycholoog van de koude grond en u hebt daarmee 5 van de 15 vragen correct beantwoord. U vertrouwt op uw eigen kennis en logica en daar is niets mis mee. Maar juist bij het menselijk gedrag blijkt dat we vaak onlogischer in elkaar zitten dan we zelf denken. Er is voor u nog veel interessants te ontdekken in de psychologie. Hopelijk heeft deze test al wat stof tot nadenken opgeleverd.
Is dat in WIjchen daarzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
zo de hele dag weer aan de berndonck gehangen... ben kapot en moe en zo
U heeft een goed gevoel voor het verklaren van menselijk gedrag, maar met 6 van de 15 vragen correct beantwoord vertrouwt u nog te veel op de psychologische bakerpraatjes die rondgaan. Probeer buiten de gebaande paden te denken, en ga op zoek naar een wetenschappelijke onderbouwing voor uw psychologisch inzicht. Hopelijk heeft deze test al wat stof tot nadenken opgeleverd.quote:
Ja dat bedoelde ik ja, maar die hebben we al niet meer volgens mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
[..]
gelig... het heet Dr. Chocolate en heel vrolijk op de voorkant... Houdbaarheids datum staat achteropHebben julli de grote Jan Smit al ik huis?
stapte vanmorgen de kantine binnen hadden ze een levensgrote Jan Smit voor de deur gezet! Uiteraard om m een hartverzakking te geven. Tis zo'n groot kartonnen ding die iets groters is dan mij met Jan Smit dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ja, maar die hebben we al niet meer volgens mij
En grote Jan smit? ik weet van niks
Gaan wij die verkopen danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
stapte vanmorgen de kantine binnen hadden ze een levensgrote Jan Smit voor de deur gezet! Uiteraard om m een hartverzakking te geven. Tis zo'n groot kartonnen ding die iets groters is dan mij met Jan Smit dus
om z'n nieuwe cd te promoten
Dat was het eerste wat ik ook dachtquote:
bij ons nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi, kan je spanbandjes om je matje op je rugzak te knopen bij de blokker krijgen? Wat een kutzin, maar je snapt wat ik bedoel.
Dan maar naar de Halfordsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm, niet dat ik weetwe hadden wel kofferriemen maar dat is niet wat je bedoeld denk ik
Maar cali is ook blokker expert
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm, niet dat ik weetwe hadden wel kofferriemen maar dat is niet wat je bedoeld denk ik
Maar cali is ook blokker expert
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
zeker weten wel bij de spac sportmeteen zon drinkzak aanschaffen
Ik moet alle zooi eerst van R'dam naar huis slepen, dus wil ze eigenlijk vrijdag hier kopenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
zeker weten wel bij de spac sportmeteen zon drinkzak aanschaffen
whehe, ik moest eerst ff nadenkenquote:
ik denk nog steedsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
whehe, ik moest eerst ff nadenken
Yashi drinkt ook wel eens uit een zakquote:
Waar de lucht schoon was en de seks vies hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal ik de nieuwe (OP) er vast ingooien?
Te laatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar de lucht schoon was en de seks vies he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |