Nee, nummer uit een set van Arman van Heldenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
you've kissed a girl and you liked it?
zag ik ook vanochtend pasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie nu pas dat Muck in de OP staat.
das bijna hetzelfde inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, nummer uit een set van Arman van Helden.
Ik zag het al eerder, eigenlijk post ze hier nooit meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie nu pas dat Muck in de OP staat.
Moet ze 'm wel eerst gezien hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:55 schreef Houniet het volgende:
Die TT! Die vraagt om gewijzigd te worden!
En dan?quote:
Hebben we Grunn ingehaald en zijn we de koning van STAquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
En dan?
Dat is dan weer een probleem. Vandaag nog een aanslag wegenbelasting ontvangen. En binnenkort nog die parkeerbon. En zeer waarschijnlijk ook nog geflitst in Duitslandquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en geld om te tellen natuurlijk dan he
October Roadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Die vent is zo gangster he
Daarom: films kijken zonder ondertiteling, en als je het dan niet kan volgens met UK subs. NL subs is zo vaak ruk dat het niet meer te volgen is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms is die ondertiteling wel om te huilen
Hij zegt: I am a sort of a renaissance man
vertaling: Ik ben een soort reincarnatie man
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb nu al een uur geslapen ofzo, komt mn vader ineens, wrom staat je pc aan.. ik zo die staat niet aan..
Naja bed weer in
We moeten alleen wat vinden voor alle vorige delenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wow ziet er mooi uit, misschien eerst bijlezen voordat ik PM's ga versturen
.
mogguh
Ingesliktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
De hik hebben tijdens het tandenpoetsen is nooit grappig
Doe ik wel even voor je, momentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:39 schreef Dupje het volgende:
Hoe doe ik mn eigen ava in de OP dan? Ben geen held met dat soort dingen...
Held!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Doe ik wel even voor je, moment.
quote:Meer Q-koortsgevallen rond Nijmegen
Het aantal besmettingen met Q-koorts rond Nijmegen is opgelopen tot 72. Per week melden zich vier tot vijf patiënten met verschijnselen van Q-koorts. Dat maakte de GGD Regio Nijmegen dinsdag bekend.
Het gebied rond Nijmegen en het noorden van Brabant kampen sinds enkele maanden met een uitbraak van de Q-koorts. De ziekte openbaart zich door griepachtige verschijnselen, maar kan met antibiotica goed worden bestreden. De ziekte wordt overgedragen door besmette runderen, geiten en schapen.
Van de 72 gevallen bij Nijmegen worden er 26 in verband gebracht met een uitbraak van Q-koorts bij een Nijmeegse zorginstelling. Daar waren een stel schapen vermoedelijk de besmettingshaard.
Het Centraal Veterinair Instituut (CVI) van de Wageningen Universiteit onderzoekt de Q-koorts. Het instituut wil meer weten over de bacterie die verantwoordelijk is voor de ziekte.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:00 schreef Houniet het volgende:
Hier vind je de OP terug. Wil je ook in de OP? PM Houniet dan even
!
Ik vind alles goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar zijn we het er dus over eens dat de oude topics uit de op kunnen?
Nee zelfs dat niet eensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind alles goed. Wel een top 10 TT's ?
Prima! Ik zou het niet kunnen! Ik ben al blij als ik iemand kan quoten zonder de lay-out te verneuken!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee er moet een top # tt in want anders is al dat prachtige denkwerk van piet voor niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |