Alleen swarma en ik wilde datquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
De mannelijke bezoekers van de reeks willen gaan paintballen tegenArnhem
!
Maar ik ben voor beide partijenquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
De mannelijke bezoekers van de reeks Piet en Swarma willen gaan paintballen tegenArnhem
!
zo'n 20 jaar in Arnhem gewoond (lees: opgegroeid), dus ik ben down met me stadje jeweetsch... dammit, trage Pietje...quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
.....want?
Ik vind het echt niet zon slecht idee hoor, beetje bowlen, airhockey, poolen, en voor de kansloze daters nog eventjes de stad inquote:
Jij en gevoelensquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg er gewoon een beetje kansloos gevoel bij
Hehe dat jij altijd faalt met je liften en de diehards dus kansloos noemt is een beetje jammerlijk heaquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet zon slecht idee hoor, beetje bowlen, airhockey, poolen, en voor de kansloze daters nog eventjes de stad inBest leuk die vorige keren, en dat is inmiddels al weer eventjes terug dat bowlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |