ge editquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:11 schreef Houniet het volgende:
Je hebt een fout in de OP zitten. Die lijn onder bij de vorige delen.
Der mist een lijn dus.
Paint?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga ik net met de hond wandelen Ja diezelfde hond als vorige week kdenk nou doe ik hem een pleziertje ff nog een extra rondje en over het veldje bij ons voor wandelen.. Gaat ie vechten met een andere hond
Stom beestdie denkt mooi alles wat ik die jaren als blinde geleide hond niet heb mogen doen ga ik nu wel doen
Pimpen met de OP van een ander is btw behoorlijk jammerlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owwwww CP wat post je daar toch een mooie OP
Niet zo vaak, hij draait eind deze maand wel op Mystery Landquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komt die gast ook wel es in NL? Weet jij vast wel Houniet
Je was een alinea vergeten, nu echt wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
watskeburt![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Houniet op 06-08-2008 15:23 ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe heet die "zomerhit" nou... Een nummer wat zo de anthem van Dance Valley zou kunnen zijnTuutuuutuu duu duuu duuu
Hier is ie gewoon in het Nederlands?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom is hyves in ineens int engels
wiki aangepast en toen in post gekopierdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
CP heb je inmiddels ook de wiki aangepast?
http://www.radiofg.com/quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar zou ik een franse hitlijst kunnen vinden
Hier nu ook weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier is ie gewoon in het Nederlands?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hier nu ook weer
en:
1995 en 1997 zijn ook binnen nuHeerlijke muziek allemaal
Eerst eten en douchen ouwe, ik ga zo wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moest jij niet werken Houniet?
Pwndquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mama: Ga je nog wel even een boodschap voor het eten?
CP: staat niks op et lijstje wat nodig is voor het eten?
Mama: Tuinkers...
CP: Wat nou tuinkerskan ook zonder
Mama: ja ik wil niet dat je weer zo lang wacht, 6 uur zijn de winkels dicht
* CP boodschappen lijstje checkt en alleen supermarktdingen ziet Uhm die is tot 8 uur los hoor, pas een aantal jaar
klacht: Niet zelf mogen bepalen wanneer ik boodschap ga doen en als ik zeg doe je het toch zelf als je eerder wilt, kankerklap op grote bek krijgenbij wijze van he Pietje
het is meer een verbale
Die wilde ik eigenlijk ook al postenquote:
Mijn zusje ook al, ik vond het nogal fout.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die wilde ik eigenlijk ook al posten
Nu ben ik weer al die the tribe liedjes aant luisterengod ik was echt verzot op die serie en ben eigenlijk zomaar gestopt met kijken
Zal wel komen omdat het ineens niet meer uitgezonden werd ofzo
was het ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mijn zusje ook al, ik vond het nogal fout.
Feliciteeerdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
jaaaa
vanaf 22 augustus zijn we officieel Nijmegenarenmorgen de huur opzeggen.
en nu! Naar de Blaauwe Hand, even dit heugelijke feit vieren met een paar glazen Nieuw Ligt
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
jaaaa
vanaf 22 augustus zijn we officieel Nijmegenarenmorgen de huur opzeggen.
en nu! Naar de Blaauwe Hand, even dit heugelijke feit vieren met een paar glazen Nieuw Ligt
Drazicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:13 schreef Doodkapje het volgende:
Deze serie heb ik wel flink gevolgd eigenlijk:
Van waar naar waar moet je fietsje dan heen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom doen ouders eigenlijk altijd zo moeilijk?
Eerst willen ze dat mijn fiets niet in Nijmegen blijft staan, en nu ist weer moeilijk gedoe om hem terug te krijgen![]()
Ik: breng je me dan maandag inclusief fiets weg?
papa: Dat dacht ik niet daar heb ik geen tijd voor ik moet ook werken![]()
Na wat andere opties geprobeerd te hebben (inclusief je fietst er maar naar toe en daarop minachtende blikken van mijn kant) komt ie 5 minuten later:
papa: hoe laat moet je er maandag zijn dan?
Ik: nou ik heb geen specifieke tijd, pas me aan jou aan.
papa: ow naja dan nemen we je fiets maandag wel mee..
Gast
Van Druten naar Nijmegenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van waar naar waar moet je fietsje dan heen?
En hoe laat moet dat gebeuren plaatsvinden dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Van Druten naar Nijmegen
anderhalf uur fietsen ofzo
Reken nog eens uit dan:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeft niks meer geregeld te wordenPapa brengt me nu gewoon weg met fiets en al
en anders desnoods vrijdags alvast ofzo
want dan moet ie toch eerst naar t ziekenhuis voor ie naar zijn werk gaat dus
Was ook een verkapte self-notequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi
Scoop - drop it
Daar had ik nog een smsje van van CP met Dupjes feestomdat hij wss dacht dat ik zo dronken was dat ik het me niet meer zou herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |